Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sushiaterian kalorit?

Vierailija
09.04.2016 |

Onko kukaan koskaan laskenut suurinpiirtein mitä tollainen 14 kpl setti susheja antaa kaloreita? 7kpl riisi kasvis-kala rullaa ja 6 nigiriä eri kalalajilla. Yksi makeaan munakaspussiin tehty sushi.

Googlehaku englanniksi väittäs yhden sushin pitävän sisällään 100kcal, mutta vaikuttas kyllä aika kaloripitoselta sillon. Että ihan muka 1400kcal mun annoksessa ? -ennemmän kuin hampurilaisateriassa Mäkkärillä. Epäilen.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niissä olisi sama kalorimäärä, kumman luulet olevan terveellisempää ja vähemmän lihottavaa? Sushin vai hampurilaisaterian?

Älä syö mitään. Nolla kaloria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

100-600 kcal/pala:

http://www.sushifaq.com/sushi-health/calories-in-sushi/

Väärin. 100-600 cal/RULLA. Ja yhdestä rullasta tulee useampi pala.

Vierailija
4/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimäärin sushissa on 110 kcal/100 g. Yksi sushipala painaa noin 35 g. Siitä vaan laskemaan.

Vierailija
5/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syö etiketin mukaan, sushi syödään kokonaisena, yhdellä haukaisulla.

Googlettamalla löytyy lisää näistä pöytätavoista.

Vierailija
6/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos syö etiketin mukaan, sushi syödään kokonaisena, yhdellä haukaisulla.

Googlettamalla löytyy lisää näistä pöytätavoista.

Tuossa rullalla ei varmaankaan tarkoitettu yhtä rullamaista palaa vaan sitä kokonaista rullaa josta palat leikataan.

Vierailija
8/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin sushibuffetteja, sillä noista annoksista ei yleensä tule muuta kuin vain enemmän nälkäiseksi. Miksi ihmeessä nuo setit ovat noin pieniä ja hinta niin kova? Itse olen joskus huvikseni laskenut buffetissa, että kuinka monta palaa siellä tulee syötyä ja yleensä niitä on ruokailun päätyttyä mennyt noin 40-50 kappaletta vähän koosta riippuen.

Vierailija
9/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapamadolla vai ilman?

Vierailija
10/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse suosin sushibuffetteja, sillä noista annoksista ei yleensä tule muuta kuin vain enemmän nälkäiseksi. Miksi ihmeessä nuo setit ovat noin pieniä ja hinta niin kova? Itse olen joskus huvikseni laskenut buffetissa, että kuinka monta palaa siellä tulee syötyä ja yleensä niitä on ruokailun päätyttyä mennyt noin 40-50 kappaletta vähän koosta riippuen.

Minä koitin joskus sushibuffetissa (Fukussa), että kuinka monta palaa jaksan. Joku 22-23 kpl niitä meni ja loppupäivänä ei tarvinnut syödä mitään muuta. Seuraavanakin päivänä kevyemmin.

Vierailija
11/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lapamadolla vai ilman?

Vau miten hauska ja uusi vitsi!

Vierailija
12/19 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä koitin joskus sushibuffetissa (Fukussa), että kuinka monta palaa jaksan. Joku 22-23 kpl niitä meni ja loppupäivänä ei tarvinnut syödä mitään muuta. Seuraavanakin päivänä kevyemmin.

Osansa tässä 50 sushin syömisessä saattaa olla silläkin, että olen itse vajaa 100-kiloinen mies. Ja kyllä tuon aterian jälkeen olen sen verran täynnä, että sillä pärjää äkkiä koko päivän. Minulle nuo buffetit sopivat loistavasti, sillä saan mielestäni rahalle todella hyvin vastinetta.

Vierailija
13/19 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin tänään sushibuffetissa ja laskin, että söin 25 sushipalaa. Olivat todella hyviä kyllä. Muuta ruokaa en tarvitse koko päivänä. Kaloreista en tiedä, mutta uskon että jokatapauksessa terveellisempää on käydä sushibuffassa kuin mäkkärillä.

Vierailija
14/19 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/19 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskiarvo nigirisushille on noin 70kcal/pala. 

Söitkö munakassushia vaiko tofutaskusushia? Niissä on kyllä suht samat kalorit. 

Vierailija
16/19 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli mennä sushibuffettiin nyt

Vierailija
17/19 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään niistä missä on tonnomajoneesitöhnää päällä. Voisin syödä niitä vaikka 50palaa

Vierailija
18/19 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana sushiateria suolistoloisilla höystettynä. Oikein vesi herahtaa kielelle.

Vierailija
19/19 |
04.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos niissä olisi sama kalorimäärä, kumman luulet olevan terveellisempää ja vähemmän lihottavaa? Sushin vai hampurilaisaterian?

Älä syö mitään. Nolla kaloria.

Itse tehty hampurilainen ilman ranskalaisia on terveellisin. Sushissa on sokeria, hiilaria ja minimaalinen määrä terveellistä proteiinia, levää ja kasviksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän