Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäinen neitsyt alkaa olla harvinaisuus?

Vierailija
09.04.2016 |

Pari noin 25-vuotiasta ujoa ja introverttia tuttavaa ovat varmasti neitsyitä. Mietin että alkaako tämä olla jo yleisesti harvinaista ja... no, outoa. Onkohan kynnys tutustua ihmisiin seksuaalisessa mielessä kasvanut jo liian korkeaksi?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ovatko itse asian kanssa ok. Toivottavasti. -Ap

Vierailija
2/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole outoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

22 on ehdoton raja. Yleensä kun 20 lähestyy, niin homma pyritään hoitamaan pois alta mikäli jäänyt väliin.

Vierailija
4/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa en tiedä. Itse menetin neitsyyteni muutamia kuukausia ennen kuin täytin 25 v. Siitä on aikaa 15 vuotta. Onko aika ja seksuaalisuus muuttunut siinä ajassa? Enpä tiedä.

Vierailija
5/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miltei 23-vuotiaaksi asti ja se oli friikkiä. Niin kavereiden kuin miestenkin taholta kuulemma.

Vierailija
6/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikineitsyet alapeukuttavat. Faktahan on että kyllä parikymppisenä viimeistään aletaan ensimmäisiin seurustelusuhteisiin.

Vierailija
7/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 26v. asti. Ei paneskella jos ei ole miestä.

Vierailija
8/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikineitsyet alapeukuttavat. Faktahan on että kyllä parikymppisenä viimeistään aletaan ensimmäisiin seurustelusuhteisiin.

Jep. Itse ex-liian vanhana neitsyenä kommentoin vielä, että omalla kohdallani seksuaalinen kokemattomuus ja seurustelemattomuus ovat olleet suoraa seurausta mt-ongelmista. Masentuneena ei ole ensimmäisenä mielessä seksi tai parisuhde.

Vierailija
9/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle on ok olla noin 30-vuotiaaksi asti, miehelle 22 on raja.

Vierailija
10/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin itse neitsyyteni ollessani 20v. Mielestäni se oli jo liian myöhäistä. Trauma kerkesivät syntyä. Näin 40-vuotiaana olen saanut kaikkea jo. Mutta silti harmittaa ne pihtailevat tytöt nuoruudesta pikkukylällä. Minusta olis varmaan tullut vieläkin parempi ihminen, jos  isot tytöt olis vähän näyttäneet temppuja poikasena...

Vierailija
11/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikki mitenkään voi alkaa. 

Vierailija
12/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyllä tavalla totta ja ei. Toisten kohdalla se ensimmäinen seurustelukumppani osuu kohdalle vain myöhemmin kuin toisille, syystä tai toisesta. Kaikki eivät myöskään harrasta yhden yön juttuja, joten neitsyenä pysyy vanhemmaksi.

Vierailija
13/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietyllä tavalla totta ja ei. Toisten kohdalla se ensimmäinen seurustelukumppani osuu kohdalle vain myöhemmin kuin toisille, syystä tai toisesta. Kaikki eivät myöskään harrasta yhden yön juttuja, joten neitsyenä pysyy vanhemmaksi.

Millä vuosisadalla elät kun luulet, että seksiä on vain joko parisuhteissa tai yhden yön jutuissa? Vai onko sinun näkemyksesi mukaan deittailu nykyään sellaista, että ihmiset odottaisivat parisuhteeseen asti seksiä :D

Vierailija
14/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vielä neitsyt (23v) ihan sen takia kun en ole löytänyt seurustelukumppania eikä pelkkä seksi jonkun tuntemattoman kanssa kiinnosta. Saa nähdä löytyykö sitä miestä ikinä vai olenkk ikuisesti "friikki" :D

Vierailija
15/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä vuosisadalla elät kun luulet, että seksiä on vain joko parisuhteissa tai yhden yön jutuissa? Vai onko sinun näkemyksesi mukaan deittailu nykyään sellaista, että ihmiset odottaisivat parisuhteeseen asti seksiä :D

Kuka neitsyt haluaa seksiä tuntemattoman kanssa?

Vierailija
16/16 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisissa yli 20-vuotias neitsyt on harvinaisuus. Miehissä vasta 30-35-vuotias.