Taas uusi huomiohoro saa hetkensä julkisuudessa
Uskooko joku tätäkin juttua?
Ihan hoikka muija kyseessä. Ihmeen iso maha kyllä ollakseen viidennellä kuulla?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauretaan parhaamme aina ruotsalaisäitien kanssa näitä Mammojen kirjoittelua.
Tää on niin totta!!! Itse asun Itävallassa ja en ikinä kehtais kääntää näitä tekstejä ystäville, hävettää.
Ai täällä on menossa taas äippien "mainitse jokin ulkomaa niin olet muita parempi" kilpailu :-D
Ihan sama, mitä sä uskot. Onneksi en ole nyt siellä Suomessa kuuntelemassa vääränmallisesta takapuolestani tms. ja elän täällä, jossa naisia kunnioitetaan sen verran, että voi kävellä kadulla vaikka minä näköisenä ilman huutelua ja pilkkaa. Tuollaiset uutiset kuulostavat itselleni ihan hirveiltä.
Ei sillä ole mitään väliä missä olet tai missä olet käynyt. Sitä ei vain tarvitse tuoda esille jatkuvasti.
Maailmalla tunnetaan tämä place droppingina jossa yritetään tekstin sekaan pudotella mahdollisimman hienolta kuullostavia paikkoja joilla yritetään saada sille omalle tekstille parempaa arvoa tms. name dropping on tämän touhun sukulainen jossa yritetään tiputella juttujen sekaan ihmisten (mahdollisimman kuuluisien) nimiä.
Törkeätä AP:ltä haukkua toista huomiohuoraksi. Eiköhän se riitä,että miehet haukkuu naisia huoriksi. Ei naisten enää tarvii sitä tehdä. Ja kyllä se vaan ikävältä kuulostaa jos haukutaan raskaana ollessa läskiksi.(ja muutenkin) Itse olen laiha ja olen saanut kuulla siitä. Itse en ikinä menisi arvostelemaan ketään miestä tikuksi tai läskiksi saatika huoraksi. Mikä teitä ihmisiä vaivaa kun toisia pitää haukkua. Saahan sitä mielessään ajatella mitä haluaa, mutta onko sitä pakko ääneen sanoa. Ainakaan sellaista, mikä ei itselle mitenkään kuulu. Kuten toisen ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Törkeätä AP:ltä haukkua toista huomiohuoraksi. Eiköhän se riitä,että miehet haukkuu naisia huoriksi. Ei naisten enää tarvii sitä tehdä. Ja kyllä se vaan ikävältä kuulostaa jos haukutaan raskaana ollessa läskiksi.(ja muutenkin) Itse olen laiha ja olen saanut kuulla siitä. Itse en ikinä menisi arvostelemaan ketään miestä tikuksi tai läskiksi saatika huoraksi. Mikä teitä ihmisiä vaivaa kun toisia pitää haukkua. Saahan sitä mielessään ajatella mitä haluaa, mutta onko sitä pakko ääneen sanoa. Ainakaan sellaista, mikä ei itselle mitenkään kuulu. Kuten toisen ulkonäkö.
Mistä päättelet, että olen nainen?
ap
Tuon tarinan perusteella kaikki on määritellyt se haukkujan spurguksi. Vaikka haukkuja määritellään vähän epämääräiseksi, niin siltikin täällä haukutaa toisia läskeiksi yms. Laihatkin sanovat loukkaantuvansa haukkumisista ja silti kritisoivat kun joku muun kokoinen loukkaantuu.
Monimuotoinen ongelma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en asu enää Suomessa. Suomessa naisen asema vain huononee, sen näkee valtavista odotuksista naisen ulkonäön suhteen, myös fitness buumista, jossa naisille asetetaan kovat ulkonäköpaineet. Naisen asema Suomessa on luisunut ihan järkyttävän alas. Jatkuvasti törmään suomalaisessa mediassa NAISTEN timmiyttä koskeviin artikkeleihin ja täällä av:lla myös. Hirveä pakkopaita tuo ns. täydellinen ulkonäkö. Miten suomalaiset naiset ei ryhdy kapinaan, en käsitä.
Kerro ihmeessä missä maassa naiset sitten eivät kohkaa timmiydestään.
Muutan sinne itsekin, vaikka olen mies. Minusta naisten ulkonäkökeskeisyys on aina ollut retardia :D
Sori en sano, en viitsi. Av:lla vaan alkaa se "asun myös siellä ja siellä se vasta onkin plaaplaa", vaikka olisikin provoilua, se ärsyttää minua silti. Täällä missä asun, naiset voivat olla vaikka minkä näköisiä, eikä heille huudella. Ja joku fitness on vain marginaaliryhmän harrastus, (hoikahko) naisellisuus on täällä se juttu. Onneksi!
Ei se Suomessakaan perustu kokoon van ihmisvihaan. Täällä hyve on vihata kaikkea ja sanoa se suoraan eli brutaalisti. Ja kun kasvat siinä ilmapiirissä, tulee sinusta automaattisesti samanlainen.
Ei tätä saa mammalle ääneen sanoa, hihitellä vaan itsekseen kun haukkuvat toisensa pystyyn, viimekerralla kun kävin palstalla oli sädevauvasta kohu menossa, siellä toivottiin sen vauvan kuolemaa ja iloittiin että ihan oikein.. Silloin mietittiin että pikkasen sairasta touhua..