Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pidä miehen lapsista yhtään. Pitääkö erota?

Vierailija
11.10.2022 |

Olen yrittänyt, mutta joka kerta, kun ovat paikalla, olen lopulta aivan kypsä. Miehen eksä on mielestäni huono kasvattaja, ja mies itse antaa liikaa periksi. Lapsilla ei ole mitään tapoja. Alle kouluikäisiä, joten kyllä noita joutuisi vielä hyvän tovin katselemaan nurkissa, jos jatkaa tätä suhdetta. Harmittaa, mies on muuten aika hyvä ja minulle sopiva.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asukaa erillään. Nähkää eri paikassa eli ei siellä missä lapset ovat. Lapset kaipaavat äitiä ensisijassa jos on hyvä äiti, miksi he ovat miehellä koko ajan. Ja erotakin voi jos on liian rasittavaa.

Vierailija
2/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä on se huono kasvattaja, mies vain antaa liian helposti periksi? Etkö voi vain myöntää, että miehesi on yhtä huono kasvattaja kuin exänsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa ja valkkaa seuraavaksi lapseton mies. Sun asenne on huono.

Provohan tämä taitaa kyllä olla.

Vierailija
4/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erotkaa. Lapset kärsivät vuoksesi.

Vierailija
5/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi etnäe ap miestä lastensa kasvattajana vaan syytät lasten äitiä "huonosta kasvatuksesta", vaikket ole koskaan ollut lasten äidin kasvatustyötä todistamassa.

Vierailija
6/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut näkemässä miehesi eksän kasvatuksen, vain syytätkö sitä eksää miehesi lepsuudesta? 

Vierailija
7/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta omaan kämppään ja näe miestäsi silloin kun sen lapset eivät ole isällään. Jos muuten hyvä mies. Tai jos ovat isällään vain joka toinen vloppu niin mene siksi aikaa muualle.

Ongelma ratkaistu. Ole hyvä

Vierailija
8/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häivy. Olet ylimääräinen.

Vierailija
9/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ollut näkemässä miehesi eksän kasvatuksen, vain syytätkö sitä eksää miehesi lepsuudesta? 

Eksä jyrää kaikissa kasvatusratkaisuissa ja nostaa metelin, jos lapsilta yritetään vaikka rajoittaa jotain. Saa aikaan tappeluita ihan ihme asioista. Esimerkiksi TV:n katsomisen ja pelaamisen rajoittaminen oli hänestä lasten kiusaamista. -ap

Vierailija
10/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös säilyttää irrallisuuden lapsista antamalla isälle ja lapsille tilaa, kun lapset ovat isällä.

Vierailija
11/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi etnäe ap miestä lastensa kasvattajana vaan syytät lasten äitiä "huonosta kasvatuksesta", vaikket ole koskaan ollut lasten äidin kasvatustyötä todistamassa.

Ehkä mamma on ollut pääasiassa kasvattaja, yh?

Vierailija
12/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naiseksällä oli joka toinen viikko sen lapset meillä.

Ne tuli aina likaisina, nälkäisinä ja kiukkuisina eksän mieheltä: Ensimmäiseksi ne piti pestä, ruokkia ja vaihtaa puhtaat päälle. Eksällä meni se seuraava viikko näiden lasten kanssa, eikä aikaa riittänyt mihinkään yhteiseen. Lapsilla ei ollut pieninpiäkään käytöstapoja ja huomasin ettei eksälläkään.. Seksikin oli surkeaa.

Lopputulos: Laitoin takasin kiertoon..

Vierailija
13/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia en koskaan huolisi miestä, jolla on lapsia.

Vierailija
14/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aja ne lapset pois ja sano että jättäkää isänne rauhaan.

Vierailija
15/15 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun naiseksällä oli joka toinen viikko sen lapset meillä.

Ne tuli aina likaisina, nälkäisinä ja kiukkuisina eksän mieheltä: Ensimmäiseksi ne piti pestä, ruokkia ja vaihtaa puhtaat päälle. Eksällä meni se seuraava viikko näiden lasten kanssa, eikä aikaa riittänyt mihinkään yhteiseen. Lapsilla ei ollut pieninpiäkään käytöstapoja ja huomasin ettei eksälläkään.. Seksikin oli surkeaa.

Lopputulos: Laitoin takasin kiertoon..

Toi on yllättävän yleistä, että ihmiset ei edes ruoki jälkikasvuaan. Päiväkodeissa menee maanantaisin eniten ruokaa.