En enää jaksa kuluttavaa miesten metsästystä
Suunnilleen kaikki miehet haluavat loppujen lopuksi sen hoikan, kauniskasvoisen ja strategisista paikoista muodokkaan naisen. Jos et vaatimuksiin yllä, niin olet miehille vain ns. kakkosvaihtoehto. Moni mies ei katso sinuun päinkään. Suurimmalle osalle miehistä olet oikeastaan ilmaa, jos et ole edes jossain mielessä kaunis.
Loppupeleissä olet jämäpala, joka kelpaa jollekin miehelle joka vaihtaisi heti pois, jos voisi valita jonkun Sara Chafakin näköisen. Rakkaus ja sielunkumppanuus my ass. Olen vaan niin pettynyt miehiin. Ulkonäkö on kaikki, jos ei sulla sitä ole, niin millaisen miehen saat? Sosiaalisen, hauskan ja itsensä kanssa sinut olevan, terveellisillä elämäntavoilla varustetun miehen? No et varmasti. Olet vain yksi jämäpala, jota suurin osa miehistä ei pidä minään. Eipä enää kiinnosta etsiä miestä tuolla ulkonäköviidakossa, jossa kaikilla miehillä on aivan järjettömät odotukset. Tavallinen nainen EI OLE MITÄÄN!
Kommentit (136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kaupassa. Katso pariskuntia. Onko nämä naiset aina kauniita, nuoria ja laihoja?
No ei, mutta olisi jos mies olisi sellaisen saanut...joutui tyytymään siis..
Niin ja useimpien naisten mies olisi itsevarma ja menestyvä alfauros, jos saisivat valita vapaasti. Samanlaisia kusipäitä naisetkin, jopa vielä enemmän koska status painottuu heidän valinnoissaan.
Miehillä pahempi: status ja varallisuus ovat pysyvämpiä mitä ulkonäkö ja nuoruus, mitkä väistämättä rappeutuvat naisella.
Totta, mutta ulkonäön suosiminen on estetiikkaa, statusmiesten metsästys taas tavallaan ahneutta: nainen pyrkii turvaamaan omaa elintasoaan toisen avulla.
Naisen ulkonäkö on miehelle statuskysymys kuten hyvin tiedät.
Tavallaan on, koska vain korkean statuksen mies kelpaa kauniille naisille.
Ja kääntäen: vain kaunis nainen kelpaa miehelle.
Koska se kaunis nainen näyttää miehen silmään hedelmälliseltä.
Eivät kaikki miehet halua jälkikasvua.
Ja mites se tähän nyt liittyy? Toisaalta toi kyllä selitti sun pariutumisongelmat, harvempi haluaa tyhmän ja yksinkertaisen puolison.
Suomessa ei ole tyhmiä miehiä, jolle kelpaisi tyhmä nainen? Minulle kelpaisi tyhmäkin mies, koska olen miesten mukaan itsekin idiootti :)
Ei se maisterintutkinto kuulkaa kerro mitään älykkyystasosta!
Vierailija kirjoitti:
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen vanhaan eukko otettiin koko loppuelämäksi, joten hyvä luonne oli tärkeämpi kuin hyvä ulkonäkö. Nykyisin eukko otetaan yhdeksi yöksi, joten luonteella ei ole mitään väliä, mutta ulkonäöllä sitäkin enemmän.
Eiköhän se mene juuri päinvastoin: mitä kauniimpi nainen, sitä enemmän mies harkitsee vakavissaan naista parisuhteeseen. Ruma nainen kelpaa yhdeksikin illaksi.
En usko. Luulen että varsinkin komeat ja kokeneet miehet ottavat ennemmin hyväluonteisen tavallisemman näköisen, kuin vaikealuontoisen kauniimman.
Miksi nuo olisivat ne ainoat vaihtoehdot, joita heillä on?
No jos sattuu vaikka olemaan vaikeamman luontoinen mies, niin ei sitä valinnanvaraa ole ihan loputtomiin. Kyllä he itse ymmärtävät, että kaikki eivät heidän mukanaan pärjää.
Ja sitten on tietysti sellainenkin asia, kuin henkilökohtainen maku. Kaikki miehet eivät pidä samoja naisia kauniina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy kaupassa. Katso pariskuntia. Onko nämä naiset aina kauniita, nuoria ja laihoja?
No ei, mutta olisi jos mies olisi sellaisen saanut...joutui tyytymään siis..
Niin ja useimpien naisten mies olisi itsevarma ja menestyvä alfauros, jos saisivat valita vapaasti. Samanlaisia kusipäitä naisetkin, jopa vielä enemmän koska status painottuu heidän valinnoissaan.
Miehillä pahempi: status ja varallisuus ovat pysyvämpiä mitä ulkonäkö ja nuoruus, mitkä väistämättä rappeutuvat naisella.
Totta, mutta ulkonäön suosiminen on estetiikkaa, statusmiesten metsästys taas tavallaan ahneutta: nainen pyrkii turvaamaan omaa elintasoaan toisen avulla.
Naisen ulkonäkö on miehelle statuskysymys kuten hyvin tiedät.
Tavallaan on, koska vain korkean statuksen mies kelpaa kauniille naisille.
Ja kääntäen: vain kaunis nainen kelpaa miehelle.
Koska se kaunis nainen näyttää miehen silmään hedelmälliseltä.
Eivät kaikki miehet halua jälkikasvua.
Tajuatko miten hölmö tuo kommentti on? Jos luontoa kiinnostaisi haluaako ihminen lapsia vai ei, se olisi kehittänyt jonkun sisäisen tahdonvaraisen ehkäisyjärjestelmän miehen kehoon. Kun mies tai nainen katsoo kiinnostavia kumppaneita, hän miettii alitajuisesti että miten saisi parhaalla tavalla siirrettyä geeninsä eteenpäin. Näin se menee Avarassa Luonnossa ja näin se menee ihmisillä.
Onhan se nyt ihme, että jos otetaan tiimalasivartaloinen nainen, jolla on tavalliset kasvot niin geenit ovat miehen mielestä täten heti pilalla koska kasvot eivät ole kauniit ja hedelmälliset?
Sitten toisaalta 120 kg nainen, jolla on maailman kauneimmat kasvot on hedelmällisen näköinen ja JOKAINEN mies valitsisi hänet?
Eiköhän se ole se kokonaisuus. Ylipainoisen kasvot eivät ole enää hedelmällisen näköiset, koska niissä rasvakerros peittää ne kauniit piirteet. Ja kropalla on toki myös väliä, tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku selventää, mikä tässä yhtälössä mättää: mies haluaa kauniin naisen, vaikka olisi sitten tyhjäpää (ehkä se on joillekin miehille jopa plussaa?), nainen haluaa loisia miehen lompakolla. Järjestely on molemmille ok. Mikä kumma siinä on, että tällaista vaihtokauppaa ei saisi tehdä? Miksi se niin ärsyttää?
Terveisin, ei-kaunis eikä nuori eikä hoikka
Tuntuu pahalta olla pelkkä jämä, johon joku korkeintaan tyytyy.
Onko siinä sitten ongelmaa, että osa miehistäkin on jämiä?
Koska se on oksettavaa. Mies harrastaa kanssani seksiä ja miettii sen aikana aina kauniimpia naisia, joita mieluummin naisi. Kun kulkee miehen kanssa kadulla, mies katselee muita naisia, joiden kanssa mieluummin kulkisi. Kun mies juttelee fiksuille ja mukaville naisille, mies toivoo että miksei minun Pirkkoni ole noin ihana.
Jämänä on ihan käsittämättömän kurja olla.
Vierailija kirjoitti:
Suunnilleen kaikki miehet haluavat loppujen lopuksi sen hoikan, kauniskasvoisen ja strategisista paikoista muodokkaan naisen. Jos et vaatimuksiin yllä, niin olet miehille vain ns. kakkosvaihtoehto. Moni mies ei katso sinuun päinkään. Suurimmalle osalle miehistä olet oikeastaan ilmaa, jos et ole edes jossain mielessä kaunis.
Loppupeleissä olet jämäpala, joka kelpaa jollekin miehelle joka vaihtaisi heti pois, jos voisi valita jonkun Sara Chafakin näköisen. Rakkaus ja sielunkumppanuus my ass. Olen vaan niin pettynyt miehiin. Ulkonäkö on kaikki, jos ei sulla sitä ole, niin millaisen miehen saat? Sosiaalisen, hauskan ja itsensä kanssa sinut olevan, terveellisillä elämäntavoilla varustetun miehen? No et varmasti. Olet vain yksi jämäpala, jota suurin osa miehistä ei pidä minään. Eipä enää kiinnosta etsiä miestä tuolla ulkonäköviidakossa, jossa kaikilla miehillä on aivan järjettömät odotukset. Tavallinen nainen EI OLE MITÄÄN!
No tuota. Naiset vaativat myös sopusuhtaisen ja esittelykelpoisen miehen. MUTTA! Tämän lisäksi naiset vaativat kaikkea muutakin.
Miehille riittää se että nainen on hoikka ja edes keskinkertaisen näköinen, naisille tämä ei riitä vaan vaativat vielä lisää tähän päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku selventää, mikä tässä yhtälössä mättää: mies haluaa kauniin naisen, vaikka olisi sitten tyhjäpää (ehkä se on joillekin miehille jopa plussaa?), nainen haluaa loisia miehen lompakolla. Järjestely on molemmille ok. Mikä kumma siinä on, että tällaista vaihtokauppaa ei saisi tehdä? Miksi se niin ärsyttää?
Koska se on oksettavaa. Mies harrastaa kanssani seksiä ja miettii sen aikana aina kauniimpia naisia, joita mieluummin naisi. Kun kulkee miehen kanssa kadulla, mies katselee muita naisia, joiden kanssa mieluummin kulkisi. Kun mies juttelee fiksuille ja mukaville naisille, mies toivoo että miksei minun Pirkkoni ole noin ihana.
No sama juttuhan se on miehillä. Jos olet vaikkapa epävarma ja pienikokoinen, niin ei ole ehkä kovin tavatonta että vaimosi ihastuukin itsevarmaan työkaveriinsa, jolta saa jotain mitä ei epävarmalta mieheltään saa. Sama homma.
Minua sanotaan kauniiksi, viehättäväksi, hoikaksi, ihanaksi, älykkääksi, luovaksikin.En kuitenkaan kelpaa kuin juttuseuraksi. Miesten mielestä se jokin puuttuu. Ja se ilmeisesti tarkoittaa vajaakasvuisia maitorauhasiani.
Kohdanto ei seuraa. Tämä pätee molempiin sukupuoliin: on aivopesty "muotiin", jossa etsitään sellaisia kumppaneita, joita on vain 10% saatavilla olevista. Näin ollen 90% jää aina ilman, tai sitten 10%:n pitää kierrättää monia. Tähän perustuu se, miksi on niin monia seksikumppaneita (eli ovat kierrättäjiä) ja loppupeleissä mitä enemmän on kierrättänyt, sitä onnettomampi on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sama juttuhan se on miehillä. Jos olet vaikkapa epävarma ja pienikokoinen, niin ei ole ehkä kovin tavatonta että vaimosi ihastuukin itsevarmaan työkaveriinsa, jolta saa jotain mitä ei epävarmalta mieheltään saa. Sama homma.
Jämiä on miehissä ja naisissa, samahan koskee miehiäkin tietysti. Ei kellään jämällä ole mukavaa, ellei kumppani ole patologinen valehtelija.
Ikinä en ole miehiä "jahdannut", vaikka aktiivisesti olen hakeutunut treffeille ja niin edelleen. Mutta jos ei natsaa niin ei natsaa. Ikinä ei ole tarvinnut "metsästää" miestä. Ei kiitos, ei sovi mulle. Seuraa on löytynyt muutenkin.
Tiedän olevani se kuuntelija ja kannustaja, seuraa silloin kun ei muuta ole tarjolla. Seksiä minulta ei edes haluta. Olen turvallinen äitihahmo, kivaa seuraa lenkille tai pitsalle. Jos osoitan tunteita miehelle, loppuu kaikki yhteydenpito miehen toimesta. Olen siro, elovena-tyyppinen, amk-tasoinen, en tupakoi, juon joskus. Viimeisin tapailu kahden kk ajalta päättyi siihen, kun mies totesi, että henkisesti tuntee vetoa minua kohtaan, mutta ei mitään fyysistä. Halusi ilmeisesti satuttaa minua ja onnistuikin hetkeksi. Nyt olen korjannut itseni. Ja alkuun tuo mies piiritti minua kuin haukka, toi lahjoja, kehui, suunnitteli tulevaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän olevani se kuuntelija ja kannustaja, seuraa silloin kun ei muuta ole tarjolla. Seksiä minulta ei edes haluta. Olen turvallinen äitihahmo, kivaa seuraa lenkille tai pitsalle. Jos osoitan tunteita miehelle, loppuu kaikki yhteydenpito miehen toimesta. Olen siro, elovena-tyyppinen, amk-tasoinen, en tupakoi, juon joskus. Viimeisin tapailu kahden kk ajalta päättyi siihen, kun mies totesi, että henkisesti tuntee vetoa minua kohtaan, mutta ei mitään fyysistä. Halusi ilmeisesti satuttaa minua ja onnistuikin hetkeksi. Nyt olen korjannut itseni. Ja alkuun tuo mies piiritti minua kuin haukka, toi lahjoja, kehui, suunnitteli tulevaa.
Tähän olisi kiva saada ihan oikea selitys, joltain muulta kuin palstan markkinateoreetikolta. Miksi sinua kohdellaan noin ja monet naiset taas kelpaavat seksiin, mutteivät muuhun? En oikeasti usko, että kyse on pohjimmiltaan edes ulkonäöstä vaan jostain muusta. Mutta mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin itse saman ja olen hyvin väsynyt tähän. Olen onneksi "jo" 25-vuotias nainen, eli valtaosan mukaan jätettä jo iän perusteella. Hoikkuudella ei ole ollut mitään etua, olen kelvannut pelkkään seksiin miehille.
Tiedän sen itsekin, että pitäisi olla laadukkaampi jos haluaisin oikean parisuhteen, mutta minulla ei yksinkertaisesti ole rahoja kauneuskirurgisiin operaatioihin ja toisaalta jos aikoisin panostaa miehen saamiseen niin radikaalisti, mahdolliset terveyshaitat pelottavat.
Miksi tämä on saanut alapeukkuja? Jos nainen kelpaa vain seksiin, nainen ei ole riittävän laadukas. Omalla kohdallani tämä on valtaosin ulkonäöllisistä syistä johtuvaa ja kuten tässäkin ketjussa sanotaan, koulutus tai muut seikat kun eivät miehille juuri mitään merkitse.
Kyllä ne merkitsee miehelle jolla on koulutusta riittävästi eikä enää henkisestikään keskenkasvuisia.
Miehet kehittyvät fyysisesti ja seksuaalisesti kypsiksi vasta parin kympin paikkeilla, mutta henkinen kasvu vastsuulliseksi aikuiseksi kestää useimmilla vielä reilun kymmenen vuotta sen jälkeenkin. Parinkymppisenä ja hieman vanhempana kun nainen alkaa haluta vakinaista suhdetta miehellä on vielä juoksuaika päällä.
Toisaalta kotoa, kaveripiiristä ja myöhemmin työyhteisöstä omaksutuilla roolimalleilla on suuri merkitys ja osalla ei ole ollut miehen mallia joka tukisi sitoutumista parisuhteeseen.
t. 56 mies
Vierailija kirjoitti:
Liikut väärässä viidakossa.
Tää on niii-in 😃😄😉
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän olisi kiva saada ihan oikea selitys, joltain muulta kuin palstan markkinateoreetikolta. Miksi sinua kohdellaan noin ja monet naiset taas kelpaavat seksiin, mutteivät muuhun? En oikeasti usko, että kyse on pohjimmiltaan edes ulkonäöstä vaan jostain muusta. Mutta mistä?
Niin, haluaisin itsekin tietää. Jos henkisesti olen miehen kanssa samalla tasolla ja hänen silmissään kaunis, tuntuu aika pahalta, kun en kelpaa seksiin, vaikka itse sitä haluaisin juuri hänen kanssaan.
Selkeästi suosittelen unohtamaan parisuhteet kokonaan. Mikä helpotus! Ei tarvitse etsiä ketään ja voi tehdä, mitä huvittaa. Jos sattuu joku tulemaan elämässä eteen, niin kattoo sitten.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi suosittelen unohtamaan parisuhteet kokonaan. Mikä helpotus! Ei tarvitse etsiä ketään ja voi tehdä, mitä huvittaa. Jos sattuu joku tulemaan elämässä eteen, niin kattoo sitten.
Juuri näin. Nettitreffailu on työlästä ja turhauttavaa. Ei mun kohdalla pelitä. En käy baareissa ja lenkillä ei kukaan pysäytä. Jos joku ihme tapahtuu ja oikea mies osuu kohdalle, niin tilannearvio uusiksi. Tällä hetkellä miehet ovat aiheuttaneet vain pettymyksiä. Jos kuukauden tapailun jälkeen mies ei innostu seksistä ja halaillessa ja suudellessa kangistuu muuten kuin jalkovälistä ja haluaa omaan sänkyyn, tuntuu oma naiseuskin suht olemattomalta.
HEL-NYC kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vika on silloin miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tajusin itse saman ja olen hyvin väsynyt tähän. Olen onneksi "jo" 25-vuotias nainen, eli valtaosan mukaan jätettä jo iän perusteella. Hoikkuudella ei ole ollut mitään etua, olen kelvannut pelkkään seksiin miehille.
Tiedän sen itsekin, että pitäisi olla laadukkaampi jos haluaisin oikean parisuhteen, mutta minulla ei yksinkertaisesti ole rahoja kauneuskirurgisiin operaatioihin ja toisaalta jos aikoisin panostaa miehen saamiseen niin radikaalisti, mahdolliset terveyshaitat pelottavat.
Miksi tämä on saanut alapeukkuja? Jos nainen kelpaa vain seksiin, nainen ei ole riittävän laadukas. Omalla kohdallani tämä on valtaosin ulkonäöllisistä syistä johtuvaa ja kuten tässäkin ketjussa sanotaan, koulutus tai muut seikat kun eivät miehille juuri mitään merkitse.
Kyllä ne merkitsee miehelle jolla on koulutusta riittävästi eikä enää henkisestikään keskenkasvuisia.
Miehet kehittyvät fyysisesti ja seksuaalisesti kypsiksi vasta parin kympin paikkeilla, mutta henkinen kasvu vastsuulliseksi aikuiseksi kestää useimmilla vielä reilun kymmenen vuotta sen jälkeenkin. Parinkymppisenä ja hieman vanhempana kun nainen alkaa haluta vakinaista suhdetta miehellä on vielä juoksuaika päällä.
Toisaalta kotoa, kaveripiiristä ja myöhemmin työyhteisöstä omaksutuilla roolimalleilla on suuri merkitys ja osalla ei ole ollut miehen mallia joka tukisi sitoutumista parisuhteeseen.
t. 56 mies
Tapailin 50 plus -miestä ja ei sitä seksi kiinnostanut edes puheissa. Meni ihan jäihin, kun mainitsin seksiin liittyvistä aiheista.