Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen päästä treffeille tinderin kautta?

Vierailija
09.04.2016 |

Millainen naisen pitää olla, että miehillä olisi intressejä aloittaa keskustelu tutustumismielessä eikä siten, että hetken juttelun jälkeen alkaa puhe kääntymään seksiehdotteluihin? Kuvat neutraaleja, ei paljasta pintaa. Joku treffipyyntöjä saanut nainen voisi kertoa...

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaan nyt miehenä tähän.

1 kuva oli, ei ammattia / koulutusta näkyvillä, tekstissä yritin tuoda esiin persoonaani. Ikä kolmessakympissä. Valikoiden tykkäilin, herutuskuvilla varustetut profiilit nouppasin. Ehkä siinä muutaman päivän käytön aikana tykkäsin 100 henkilöstä (iso kaupunki). Sain 10 matchia, kukaan ei alottanu mun kanssa juttelua. Mä aloitin 5 kanssa, yks ei vastannu mitään, yhden kanssa kirjoitin 3 viestiä, 1 matchi kesti illan verran sitten tuli hiljaista. 2 kanssa juttelin vähän enemmän eli sen pari päivää mitä sovellusta käytin, mukavia naisia olivat.

Deittailu ei sitten kuitenkaan tähän elämäntilanteeseen sopinu, joten toivotin hyvät jatkot heille. Ainakin toinen olisi varmaan treffeille lähtenyt vaikka olenkin koulutukselta ja ammatiltani "alemalla tasolla" kuin hän. Sinänsä vähän yllätyin muutenkin näistä kahdesta jonka kanssa siis juttelin, koska molemmat olivat tai ovat varmasti vieläkin kauniita hoikkia naisia. Luulis et heille löytyis myös miehiä "omalta tasolta".

(Joo, olen törmännyt näihin tasopuheisiin vasta täällä AVllä niin käytän niitä termejä sitten itsekkin vaikka tosimaailmassa en ihmisiä kategorisoi mihinkään tasoihin.)

Vierailija
42/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi itse alottaa keskustelua?

Elämänkokemukseni perusteella miehen kannattaa päättää kiinnostaako nainen vai ei. Lisäksi netissä miehet näyttävät tuomitsevan tinderissä aloitteita tekevän naisen joko epätoivoiseksi, läskiksi tai pitää muuten vaan suohirviönä.

Minäkin olen valitettavasti näin kuullut useammalta mieheltä. Tein tinderissä välillä aloitteita, jos profiilissa oli jotain hauskaa tai erikoista niin kommentoin heti. Kyllä näihin ihan vaihtelevalla menestyksellä vastailtiin. Itse sain tinderissä paljonkin treffipyyntöjä, suurin osa piti hylätä. Varmaan johtuu siitä, että tiedän tasoni enkä ollut ulkonäön suhteen liian nirso, jos muuten jutut kohtasi :) Tällä hetkellä olen Tinderistä löytyneessä parisuhteessa.

Miten sitten osaat arvioida tasosi? Jos on kasvoiltaan tavallinen-perusnätti, vartaloltaan hyvä ja muutenkin ihan keskiverto nainen niin millainen mies on vastaavalla tasolla?

Ruma, mutta kohtalaisen kunnollinen. Ei hirveen älykäs myöskään, mutta varmaan töissä käy. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ystävääni käyttää (myös) Tinderiä parisuhteen etsimiseen. Kauniita 30+ naisia molemmat. Toinen yrittäjä, toinen tekee väitöskirjaa ja työskentelee sen ohessa asiantuntija-alalla. Sporttisia (toinen juoksee puoli- ja kokomaratonin muutaman kerran vuodessa), aktiivisia, sosiaalisia, tyylikkäitä ja siis todella kauniita.

Treffeille pääsevät, mutta ei sen pitemmälle. Yliopistokaupungeissa (Hki, Tku, Tre) naiset tuossa ikäryhmässä ovat altavastaajan asemassa.

Toinen näistä ystävistäni lähtee syksyllä ulkomaille jatkamaan väikkäriään, toinen on päättänyt hankkia lapsen yksin. Itse olen todella helpottunut, ettei tarvitse enää noilla markkinoilla "kilpailla".

Liian korkea taso, tai yrittävät liian nuoria miehiä (esim itsensä ikäisiä). Yrittävät alfauroksia, joille riittää myös 20v pesää, josta sitten myös vaimo aikanaan tehdään. Ihan perusvirhe. 30v nainen voi saada alfamiehen 40+ ikäryhmästä. 

Vierailija
44/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänkokemukseni perusteella miehen kannattaa päättää kiinnostaako nainen vai ei. Lisäksi netissä miehet näyttävät tuomitsevan tinderissä aloitteita tekevän naisen joko epätoivoiseksi, läskiksi tai pitää muuten vaan suohirviönä.

Minäkin olen valitettavasti näin kuullut useammalta mieheltä. Tein tinderissä välillä aloitteita, jos profiilissa oli jotain hauskaa tai erikoista niin kommentoin heti. Kyllä näihin ihan vaihtelevalla menestyksellä vastailtiin. Itse sain tinderissä paljonkin treffipyyntöjä, suurin osa piti hylätä. Varmaan johtuu siitä, että tiedän tasoni enkä ollut ulkonäön suhteen liian nirso, jos muuten jutut kohtasi :) Tällä hetkellä olen Tinderistä löytyneessä parisuhteessa.

Miten sitten osaat arvioida tasosi? Jos on kasvoiltaan tavallinen-perusnätti, vartaloltaan hyvä ja muutenkin ihan keskiverto nainen niin millainen mies on vastaavalla tasolla?

Ruma, mutta kohtalaisen kunnollinen. Ei hirveen älykäs myöskään, mutta varmaan töissä käy. 

Onko tinderissä siis jotenkin kovempi tasoluokittelu mitä reaalielämässä jos naisena ei saisi kuin ruman ja tyhmän miehen...? Kuulostaa ihan hirvittävän masentavalta.

Kaikissa aiemmissa suhteissani miehet ovat olleet fiksuja, kasvoiltaan tavallisia ja hyvässä kunnossa. Opiskelut ja työt mallillaan.

Vierailija
45/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi.

Vierailija
46/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on pokamarkkina. Siellä pyörii Tinder-miehet, mies-pissikset. Fiksummilla ei ole Tinder-tiliä.

Vierailija
47/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos odotat miehen tekevän aloitteen Tinderissä et varmana löydä sitä unelmiesi kumppania.

Jos saat useita matcheja ja itse valkkaat niistä parhaimmat joille kirjoitat niin voit jopa päästä näiden parhaiden kanssa treffeille.

Käsittämätöntä että vieläkään ei ole sisäistetty sitä että tekemällä itse aloitteen on paremmat mahdollisuudet löytää tasokas mies. Yhä edelleen odotellaan mieluummin vaan sitä miehen aloitetta, koska se tunne että olet haluttu pitää saada heti kättelyssä.......hohhoijaa.

Vierailija
48/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP, jos odotat miehen tekevän aloitteen Tinderissä et varmana löydä sitä unelmiesi kumppania.

Jos saat useita matcheja ja itse valkkaat niistä parhaimmat joille kirjoitat niin voit jopa päästä näiden parhaiden kanssa treffeille.

Käsittämätöntä että vieläkään ei ole sisäistetty sitä että tekemällä itse aloitteen on paremmat mahdollisuudet löytää tasokas mies. Yhä edelleen odotellaan mieluummin vaan sitä miehen aloitetta, koska se tunne että olet haluttu pitää saada heti kättelyssä.......hohhoijaa.

Tämä!

Vierailija
49/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. En vain halua miehen pitävän minua epätoivoisena tehdessäni itse naisena aloitteen.

Vierailija
50/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä.

Eikä elämänkokemuksella ole mitään tekemistä Tinderin kanssa. Se on ihan oma maailmansa, koska siellä kumpikaan osapuoli ei kirjoita mitään toiselle ennenkuin tulee tieto että molemmat ovat "matchanneet" toisensa eli näyttäneet siten että toinen kiinnostaa. Jos mies on painanut sydän-painiketta kohdallasi niin se tarkoittaa että hän on kiinnostunut.....ei siinä tarvita heti perään sitä "moi, mitä kuuluu"-viestiä jotta voisi olla varma että on kiinnostunut.  

Vierailija
51/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks tinder ole just tollasille teineille tarkotettu, joilla ei ole parisuhde vielä ajankohtaista?

Vierailija
52/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. En vain halua miehen pitävän minua epätoivoisena tehdessäni itse naisena aloitteen.

Itse olen mies ja monta kertaa nainen on aloittanut keskustelun Tinderissä ja ikinä en ole pitänyt häntä epätoivoisena tai tyrkkynä. On ehkä eri asia jos nainen olisi jo muutaman minuutin keskustelun jälkeen ollut järjestämässä tapaamista ja kertovansa kuinka tärkeätä hänelle on löytää pian se oikea.  Mutta sellainen ystävällinen tervehdys ja sen jälkeen viatonta keskustelua ja kyselyä vaikka harrastuksista ja lemmikeistä, niin siinä ei ole mitään epätoivoista todellakaan.

Vierailija
53/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse käyttänyt kyseistä sovellusta noin pari kuukautta. Treffejä on ollut monet, yhtä pyysin itse ulos, muilla kerroilla mies teki aloitteen. Kivoja ja tyylikkäitä miehiä suurin osa, ainoastaan yksi joka vaikutti hieman tasapainottomalta. Yhden kanssa ollaan tavattu nyt 4 kertaa ja tänään nähdään taas. Hyvä fiilis on tästä miehestä :)

Älkää menettäkö toivoa, kyllä siellä on myös hyviä miehiä.

Vierailija
54/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki jos olisin haluttu nainen niin voisin harkita aloitteiden tekemistä. Mutta kun takana on vuosia ettei ole päässyt treffeille muualtakaan + tinderissäkin viikkojen juttelun jälkeen miestä ei kiinnosta nähdä niin aion deletoida koko sovelluksen ja jatkaa sinkkuelämääni :)

Vierailija
55/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jos olisin haluttu nainen niin voisin harkita aloitteiden tekemistä. Mutta kun takana on vuosia ettei ole päässyt treffeille muualtakaan + tinderissäkin viikkojen juttelun jälkeen miestä ei kiinnosta nähdä niin aion deletoida koko sovelluksen ja jatkaa sinkkuelämääni :)

ap

Vierailija
56/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko epäviehättävä ja ujo nainen mennä Tinderiin.

Mikset voisi. Laitat jonkun kiinnostavan esittelytekstin kaupan päälle. :)

Olen itse ollut Tinderissä (mutta poistuin kun löysin sieltä mieheni ;) ) ja treffiehdotuksia tuli useita päivittäin, asunkin tosin melko suuressa kaupungissa. Olen mielestäni korkeintaan kohtalaisen hyvännäköinen, sellainen 7-8. Yllätyin suuresti, kun, rehellisesti sanottuna hieman minua "rumempi" (tavallisen näköinen, mutta hyvin pyöreä pää + epätasaiset hampaat - mutta luonne täyttä kultaa!!) kaverini ei ollut kuulemma saanut AINOATAKAAN mätsiä siellä?! En mitenkään jaksa uskoa että se ulkonäkö toimisi niin suurena esteenä, mutta hän sanoi, että on kyllä painanut useita tykkäyksiä, mutta ei tule mätsejä. Ehkä hän sitten yritti niitä 10-miehiä, siinä kuin itse tähtään niihin 8-9 miehiin. Kyllä, yli oman arvioimani skaalan... Mutta niitä tuli niitä treffikutsujakin sitten.

Vierailija
57/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä tein sitten näköjään kaikkien neuvojen vastaisesti eli en valkannut mitenkään kuvausten perusteella karsimalla tms. vaan sydäntä kaikille ketkä sekunnin perusteella oli edes suht ok. Ajattelin, että mitä enemmän antaa mahdollisuuksia, sitä enemmän on voi tärpätä. Toki kaikkein "ällöimmät" eivät mua edes ulkonäöllisesti kiinnosta, joten ehkä siinä sit oli jotain karsintaa. Viestejä oli alkuun niin paljon, että keskityin vaan vastaamaan, en tarkoituksella "en halua olla tyrkky" tms, suoraan sanottuna mulla vaan ei ollut aikaa paneutua niin, että olisin heti alussa aloittanut itse mitään keskustelua. No näin jälkeenpäin olen ajatellut, että ainakin siinä karsiutui automaattisesti ne, jotka eivät olleet minusta kovin kiinnostuneita..? Ekan viikonlopun aikana viestittelin 60-70 miehen kanssa, olihan siellä tietysti seksiäkin ehdottavia, mut äkkiä niistä eroon pääsi ja hyvä kun sanovat suoraan niin ei tarvitse enempää aikaa niihin käyttää. Viikon päästä viestikavereita oli joku 5 jäljellä enää ja siitä viikko niin yksi. Treffeille olin arka lähtemään eli taas meni vähän aikaa ennen kuin suostuin, mut nyt ollaan oltu yhdessä kohta 2v ja hän oli lopulta eka ja viimeinen tindertreffikaveri mulla vaikka alkuun en kauheesti "nirsoillutkaan". :)

Vierailija
58/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta toiseen näkee näitä "mistä löytyy hyvä mies"-ketjuja missä naiset ihmettelevät että kun ei löydy hyvää miestä mistään. Olis kyllä hemmetin mielenkiintoista kuulla se rehellinen totuus siitä että mitä nämä naiset sitten etsivät kun kaikki palvelut ja appikset aina notkuvat miehiä laidasta laitaan. Sieltä löytyy niin barcelonassa reissaavat miesmallit kuin rotannaamaiset partahipitkin. Mutta kukaan ei ikinä tunnu kelpaavan.

Vierailija
59/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodesta toiseen näkee näitä "mistä löytyy hyvä mies"-ketjuja missä naiset ihmettelevät että kun ei löydy hyvää miestä mistään. Olis kyllä hemmetin mielenkiintoista kuulla se rehellinen totuus siitä että mitä nämä naiset sitten etsivät kun kaikki palvelut ja appikset aina notkuvat miehiä laidasta laitaan. Sieltä löytyy niin barcelonassa reissaavat miesmallit kuin rotannaamaiset partahipitkin. Mutta kukaan ei ikinä tunnu kelpaavan.

Se vaan on niin helppo vierittää syy miesten niskoille, kun "En kelpaa kenellekään".

Vierailija
60/66 |
13.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikemminkin minä en kelpaa miehille. Koko ketjunhan aloitin kysyäkseni, että pääsisikö edes tinderin kautta treffeille kun en ole ollut vuosikausiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme