Voiko nainen päästä treffeille tinderin kautta?
Millainen naisen pitää olla, että miehillä olisi intressejä aloittaa keskustelu tutustumismielessä eikä siten, että hetken juttelun jälkeen alkaa puhe kääntymään seksiehdotteluihin? Kuvat neutraaleja, ei paljasta pintaa. Joku treffipyyntöjä saanut nainen voisi kertoa...
Kommentit (66)
Kohdista tykkäyksesi oikealla tasolle niin natsaa...niillä komeimmilla miehillä on paljon vientiä ja varaa valita.
Olet tarpeeksi kaunis seksiin, et riittävän kaunis tai hyvässä sosioekonomisessa asemassa parisuhteeseen.
Pääsin treffeille, alettiin seurustella ja nyt asutaan yhdessä. Mä en sieltä tosin etsinytkään mitään adonista, vaan ihan tavallista miestä. Jos natsaa niin natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Olet tarpeeksi kaunis seksiin, et riittävän kaunis tai hyvässä sosioekonomisessa asemassa parisuhteeseen.
Eivät ne miehet jaksa jutella edes niin kauaa, että kysyisivät mitä teen elämässäni.
Olen päässyt neljästi treffeille tinderissä ja nyt yhden kanssa on tärpännyt niin, että ollaan tavattu useamminkin ja tullaan hyvin juttuun. Itse laitan sydämmen vain sellaisiin miehiin, jotka ovat kirjoittaneet jotain itsestään ja ovat muutenkin mukavan oloisia. Itsekin olen kirjoittanut melko pitkän tekstin, josta miesten on helppo keksiä keskusteluun aiheita.
Vierailija kirjoitti:
Olen päässyt neljästi treffeille tinderissä ja nyt yhden kanssa on tärpännyt niin, että ollaan tavattu useamminkin ja tullaan hyvin juttuun. Itse laitan sydämmen vain sellaisiin miehiin, jotka ovat kirjoittaneet jotain itsestään ja ovat muutenkin mukavan oloisia. Itsekin olen kirjoittanut melko pitkän tekstin, josta miesten on helppo keksiä keskusteluun aiheita.
Harvalla miehellä on mitään järkevää kirjoitusta siellä. Täytyy itsekin näemmä panostaa profiilitekstiin, koska jätin sen vielä tyhjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Kohdista tykkäyksesi oikealla tasolle niin natsaa...niillä komeimmilla miehillä on paljon vientiä ja varaa valita.
Eli pitää siis jättää ne tavallisen näköiset, ei-koulutetut miehet siis pois. Niiltä on meinaan tähän mennessä tulleet ne ehdottelut (mitä uteliaisuuttani olen miehiltä kysynyt mikä tausta heillä on).
Komeimpien kohdalla laitan itse raksia, osan kohdalla sydäntä mutta kummatkaan osapuolet eivät aloita keskustelua. Tiedän ihan livekokemuksen perusteella etten komeaa miestä ainakaan saisi. ap
Kannattaako omaan profiilitekstiin kirjoittaa lyhyesti itsestään ja myös mitä on hakemassa? Olisi miellyttävää jos seksiseuraa etsivät miehet ruksittaisivat oman profiilin. ap
Voiko epäviehättävä ja ujo nainen mennä Tinderiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako omaan profiilitekstiin kirjoittaa lyhyesti itsestään ja myös mitä on hakemassa? Olisi miellyttävää jos seksiseuraa etsivät miehet ruksittaisivat oman profiilin. ap
Jos kirjoitat että et hae pelkkää seksiä, miehet eivät kerro omia motiivejaan enää rehellisesti.
Juteltiin aluksi muutama kuukausi treffattiin ja muutamaa kuukautta myöhemmin muutettiin yhteen 😊
Mikset voi itse alottaa keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kirjoitat että et hae pelkkää seksiä, miehet eivät kerro omia motiivejaan enää rehellisesti.
En ajattelisi muotoilevani sitä seksiä mainitsemalla tyyliin en ole hakemassa seksiseuraa, mutta toisaalta joku "etsin pitempiaikaisempaa seuraa" kuulostaa jotenkin urpolta... ap
Vierailija kirjoitti:
Elämänkokemukseni perusteella miehen kannattaa päättää kiinnostaako nainen vai ei. Lisäksi netissä miehet näyttävät tuomitsevan tinderissä aloitteita tekevän naisen joko epätoivoiseksi, läskiksi tai pitää muuten vaan suohirviönä.
Uppaan, koska haluaisin päästä edes yksille treffeille tänä kesänä :(
Mä olen tinderissä varmaan 20 miehen kanssa jutellut, mutta kukaan ei ole pyytänyt treffeille. Luovuin toivosta ja poistin koko sovelluksen.
Aika toivoton ketju. No, olen sitten sinkku tämänkin kesän ja tiedossa 4 vuosi ilman treffejä. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkokemukseni perusteella miehen kannattaa päättää kiinnostaako nainen vai ei. Lisäksi netissä miehet näyttävät tuomitsevan tinderissä aloitteita tekevän naisen joko epätoivoiseksi, läskiksi tai pitää muuten vaan suohirviönä.
Monesti ei tiedä onko kyseessä jokisika ,sotanorsu vaiko suohirviö.
Paljon olen nähnyt tinderiin liittyen täällä valitusketjuja, mutta eikö tosiaan kukaan nainen ole täältä päässyt treffeille sovelluksen kautta? ap