Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen päästä treffeille tinderin kautta?

Vierailija
09.04.2016 |

Millainen naisen pitää olla, että miehillä olisi intressejä aloittaa keskustelu tutustumismielessä eikä siten, että hetken juttelun jälkeen alkaa puhe kääntymään seksiehdotteluihin? Kuvat neutraaleja, ei paljasta pintaa. Joku treffipyyntöjä saanut nainen voisi kertoa...

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi itse alottaa keskustelua?

Elämänkokemukseni perusteella miehen kannattaa päättää kiinnostaako nainen vai ei. Lisäksi netissä miehet näyttävät tuomitsevan tinderissä aloitteita tekevän naisen joko epätoivoiseksi, läskiksi tai pitää muuten vaan suohirviönä.

Monesti ei tiedä onko kyseessä jokisika ,sotanorsu vaiko suohirviö.

Olipa taas fiksu ja filmaattinen viesti.

Vierailija
22/66 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen treffaillut tinderin kautta paljonkin. Enää en ole siellä, mutta mulla oli muutama kuva ja hieman tekstiä. Tekstissä kerroin että olen äiti, ammatin kerroin myös jo siinä. Perusspeksit. Toki seksiviestejä tuli paljon mutta treffeille menin vain sellaisten kanssa jotka malttoivat niiden puheiden kanssa. Enimmäkseen treffit tosin jäi yhteen tai kahteen kertaan kun ei vaan synkannut. Yhtä tapailin joskus vuosi sitten muutaman kuukauden ajan, sen loputtua uusi yritys, ensin muutamia perustreffejä ja sitten todellinen helmi. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämänkokemukseni perusteella miehen kannattaa päättää kiinnostaako nainen vai ei. Lisäksi netissä miehet näyttävät tuomitsevan tinderissä aloitteita tekevän naisen joko epätoivoiseksi, läskiksi tai pitää muuten vaan suohirviönä.

Monesti ei tiedä onko kyseessä jokisika ,sotanorsu vaiko suohirviö.

Olipa taas fiksu ja filmaattinen viesti.

No kyllä toi vähän hymyilytti.

Vierailija
24/66 |
16.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kertaa olen tavannut miehiä Tinderin kautta. Ekan kanssa puhuttiin ihan vain todella lyhyt hetki ja mies pyysi heti treffeille. Ekoilla treffeillä kolahti ihan täysillä ja seurusteltiin muutama kuukausi. Tokan kanssa olin jutellut muutaman päivän ja kysyin itse treffeille. Ei mitään kemiaa, mutta suostuin kuitenkin toisille treffeille, kun mies pyysi. Ei nähty enää sen jälkeen. Kolmannen kanssa juteltiin yllättävän kauan vaan Tinderissä, varmaan pari kolme viikkoa ja sitten pyysin taas itse treffeille. Tämän kolmannen kanssa tapaillaan nyt.

Ikinä ei ole kukaan ehdottanut seksiä Tinderissä vaikka aika monen kanssa olen jutellut. Minulla on kaksi kuvaa, toisessa päällä bikinien yläosa ja toisessa toppatakki :D Tykkäilen kyllä todella harvoista profiileista, sen verran parempaa "tasoa" olen kuin suurin osa miehistä, joita siellä vastaan tulee. Vähän ällöttävästi sanottu, mutta niin se vaan on. Puhun nyt puhtaasti ulkonäöllisesti, vaikea kenenkään muista avuista on päätellä pelkän kuvan perusteella.

Vierailija
25/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen päässyt treffeille jo neljän miehen kanssa. Näistä yksi oli "parisuhdeainesta" eli ei pelkän seksin perässä, mutta itse en juuri lämmennyt. Muut ovat tehneet heti treffien alussa melko selväksi, että seksin perässä ovat. Nyt on suunnitteilla treffit viidennen miehen kanssa. Kyllä treffeille pääsee, mutta pidemmän tähtäimen odotuksista on vaikeaa tietää.

Vierailija
27/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tehnyt profiilini sellaiseksi, että siinä näkyy persoonani. Kuvat eivät ole mitään herutuskuvia vaan sellaisia, joissa näytän oikeasti itseltäni. Niissä on ainakin omaan silmääni samanlaista fiilistä mitä haen myös miehiltä Tinderissä. Kuvauksessa lukee jokin nokkela lyhyt tekstinpätkä, josta on helppo aloittaa keskustelu.

Niin, ja myös itse usein aloitan keskustelun, jos on mielenkiintoisen oloinen mies. Lisäksi olen myös itse naisena tehnyt aloitteen treffeille pyytämisessä.

Vierailija
28/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Itse kävin kaksilla tindertreffeillä, joista toiset poiki sitten tämän nykyisen parisuhteen. Reilu vuosi nyt yhteiseloa takana. Mulla ei lukenut itsestäni mitään esittelykohdassa, instagram oli liitettynä eli sieltä on voinut innokkaimmat stalkata mielenkiinnon kohteista.

.

Itse en tehnyt aloitetta kummallakaan kerralla, mutta tiedän muutaman kaverini tehneen ja saaneen varsin positiivisen vastaanoton :) Eli en heittäisi kirvestä kaivoon senkään puolesta, etteikö nainen voisi ilmaista ensin kiinnostuksensa. Tinder on kuitenkin siitä ns. varma, että kun match on tullut, on molemmilla osapuolilla edes joku pieni kipinä syttynyt.

Vierailija
29/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, oma profiilissani ei ollut mitään tietoja muuta kuin muutama kuva. Eräs mies tuli juttelemaan ja juttua riitti - treiffeille asti. Pian sen jälkeen jo seurusteltiin, ehkä minulla oli tuuria mukana sitten.

Vierailija
30/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet hakee tinderistä vaan panoja, ei seurustelua

Vierailija
31/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet hakee tinderistä vaan panoja, ei seurustelua

Ehei. Tiedän useamman jo pidemmän aikaa seurustelevan parin, joka tutustui tinderin avulla.

Vierailija
32/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen valitettavasti näin kuullut useammalta mieheltä. Tein tinderissä välillä aloitteita, jos profiilissa oli jotain hauskaa tai erikoista niin kommentoin heti. Kyllä näihin ihan vaihtelevalla menestyksellä vastailtiin. Itse sain tinderissä paljonkin treffipyyntöjä, suurin osa piti hylätä. Varmaan johtuu siitä, että tiedän tasoni enkä ollut ulkonäön suhteen liian nirso, jos muuten jutut kohtasi :) Tällä hetkellä olen Tinderistä löytyneessä parisuhteessa.

Vierailija
33/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen valitettavasti näin kuullut useammalta mieheltä. Tein tinderissä välillä aloitteita, jos profiilissa oli jotain hauskaa tai erikoista niin kommentoin heti. Kyllä näihin ihan vaihtelevalla menestyksellä vastailtiin. Itse sain tinderissä paljonkin treffipyyntöjä, suurin osa piti hylätä. Varmaan johtuu siitä, että tiedän tasoni enkä ollut ulkonäön suhteen liian nirso, jos muuten jutut kohtasi :) Tällä hetkellä olen Tinderistä löytyneessä parisuhteessa.

Miten sitten osaat arvioida tasosi? Jos on kasvoiltaan tavallinen-perusnätti, vartaloltaan hyvä ja muutenkin ihan keskiverto nainen niin millainen mies on vastaavalla tasolla?

Vierailija
34/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaile kysymyksiin muuten kuin ok kiva. Kerro itsestäsi ja anna mahdollisuus kiinnostua susta ees vähän ja kysy vastakysymyksiä. Oon käyny noin 10tindertreffeillä.. tosin kaikki olleet aika kamalia, mutta sinänsä ihan hauskaa vaihtelua himassa kökkimiselle :D

Vierailija
35/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaile kysymyksiin muuten kuin ok kiva. Kerro itsestäsi ja anna mahdollisuus kiinnostua susta ees vähän ja kysy vastakysymyksiä. Oon käyny noin 10tindertreffeillä.. tosin kaikki olleet aika kamalia, mutta sinänsä ihan hauskaa vaihtelua himassa kökkimiselle :D

Parhaimmillaan yhden kanssa oltiin yhteydessä 3 vkoa. Mies aloitti itse päivittäin keskustelut ja silti ei pyytänyt missään vaiheessa treffeille. Kai olen vaan niin tylsä nainen, että miehet jaksavat jutella mutta eivät viitsi tavata.

ap

Vierailija
36/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sitten osaat arvioida tasosi? Jos on kasvoiltaan tavallinen-perusnätti, vartaloltaan hyvä ja muutenkin ihan keskiverto nainen niin millainen mies on vastaavalla tasolla?

Hmm no vaikea sanoa, pidän itseäni aika lailla tuohon kuvaukseen vastaavana mutta en ikinä ole ajatellut itseäni ns. nättinä tyttönä eli sellaisena joista parhaan näköiset miehet kiinnostuvat. Tinderissähän tason määrittäminen on todella helppoa: painat sydäntä kaikkien edes ok-näköisten kohdalla ja katsot, millaisia matcheja saat! :D

Vierailija
37/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ystävääni käyttää (myös) Tinderiä parisuhteen etsimiseen. Kauniita 30+ naisia molemmat. Toinen yrittäjä, toinen tekee väitöskirjaa ja työskentelee sen ohessa asiantuntija-alalla. Sporttisia (toinen juoksee puoli- ja kokomaratonin muutaman kerran vuodessa), aktiivisia, sosiaalisia, tyylikkäitä ja siis todella kauniita.

Treffeille pääsevät, mutta ei sen pitemmälle. Yliopistokaupungeissa (Hki, Tku, Tre) naiset tuossa ikäryhmässä ovat altavastaajan asemassa.

Toinen näistä ystävistäni lähtee syksyllä ulkomaille jatkamaan väikkäriään, toinen on päättänyt hankkia lapsen yksin. Itse olen todella helpottunut, ettei tarvitse enää noilla markkinoilla "kilpailla".

Vierailija
38/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm no vaikea sanoa, pidän itseäni aika lailla tuohon kuvaukseen vastaavana mutta en ikinä ole ajatellut itseäni ns. nättinä tyttönä eli sellaisena joista parhaan näköiset miehet kiinnostuvat. Tinderissähän tason määrittäminen on todella helppoa: painat sydäntä kaikkien edes ok-näköisten kohdalla ja katsot, millaisia matcheja saat! :D

Eiköhän naisen kohdalla se taso ole pikemmin se, että kiinnostuvatko miehet. Mitä olen testaillut tulee liki aina mätchi miehiltä, mikä antaa olettaa että miehet tykkäävät kaikista naisista.

Vierailija
39/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan kukaan vongannut seksiä. Kuvat on ihan tavallisia, ei herutuskuvia, vaikka toisessa tissivakoa näkyykin.

Vierailija
40/66 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi ystävääni käyttää (myös) Tinderiä parisuhteen etsimiseen. Kauniita 30+ naisia molemmat. Toinen yrittäjä, toinen tekee väitöskirjaa ja työskentelee sen ohessa asiantuntija-alalla. Sporttisia (toinen juoksee puoli- ja kokomaratonin muutaman kerran vuodessa), aktiivisia, sosiaalisia, tyylikkäitä ja siis todella kauniita.

Treffeille pääsevät, mutta ei sen pitemmälle. Yliopistokaupungeissa (Hki, Tku, Tre) naiset tuossa ikäryhmässä ovat altavastaajan asemassa.

Toinen näistä ystävistäni lähtee syksyllä ulkomaille jatkamaan väikkäriään, toinen on päättänyt hankkia lapsen yksin. Itse olen todella helpottunut, ettei tarvitse enää noilla markkinoilla "kilpailla".

Aika järkyttävää on meno.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi