Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joskus saanut niin huonoa seksiä , että on ollut pakko lopettaa kesken touhuilun?

Vierailija
09.04.2016 |

Kyllä! Eräs mies yritti aikoinaan antaa suuseksiä. Lipitti kielen kärjellä joka hädin tuskin osui klitalle. Koko ajan piti taukoa ja silloin valitti että koskeepa niskaan.

Meni kyllä fiilikset. Ja yritin kyllä sanoa että minun klittaani saa kunnolla koskettaa. Ja ehdotin parempaa asentoa. Eipä ottanut kuuleviin korviinsa. No eipä siinä, homma loppui siihen ja niin loppui suhdekin....

Mitens muilla? 😄

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein suhde.

Vierailija
2/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein suhde.

Näin, taitaa olla nykynaisilla nämä suhteet aika herkkiä hajoamaan. Vai voisiko olla sittenkin niin ettei heillä ole kaikki muumit laaksossa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mullakin menis, jos anusta klittana lipittelee!

Vierailija
4/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut käsittämättömän huonoa seksiä, mutta olen ollut kynnysmatto ja hammasta purren kestänyt. Miksi? En tiedä. Kai se on huono itsetunto kun mies on kovakourainen, satuttaa tai tekee jotain mistä en pidä ja kun huomautan asiasta, mies ei usko vaan jatkaa tai sanoo, että syy on minussa.

Vierailija
5/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on todella, todella arka peräreikä. Oon joskus nuorempana harrastanut peppuseksiä, mutta en nyt koskaan niin kauheasti nauttinut siitä, sittemmin (ehkä siitä nuoruuden peppuseksistä seurauksena) on todella kivuliaita pukamia tossa peräaukon suulla. Eli persukseni on sillä lailla pyhä, että sinne ei kosketa, ei koskaan eikä missään olosuhteissa.

Seurustelin miehen kanssa, jonka kanssa oli asiasta kyllä puhuttu; kivuliaimpia peräpukamakipuja hän oli itsekin ollut todistamassa. Silti kerran vuokrakesämökillä kännissä hän alkoi tunkea peppuuni jotain, eikä edes sormea vaan sitä itteään.

Hermostuin niin helvetisti että hyvä kun en leipäveitsellä käsitellyt koko sälliä. Erohan siitä sitten tulikin. Ees kännissä ei tartte noin tollo olla.

Vierailija
6/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällänen ku tuli pöksystä :( http://aijaa.com/awVAI8

Vierailija
7/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut. Jokunen kerta on ollut niin et kaluni ei ole ollut yhteystyökykyinen (kondomit ei o oikein mun juttu), eipä tuo ketään ole haitannut paitsi mua ja hommia on jatkettu noidenkin episodien jälkeen.

Vierailija
8/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla muutamia kertoja joihin liittyy liika alkoholi ja sen myötä erektio-ongelmia.

Vierailija
9/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut parilta yhden illan naiselta niin huonoa seksiä, että on tehnyt mieli jättää kesken, mutta herrasmiehenä olen vienyt homman loppuun.  Hämmästyttävintä kuitenkin oli se, että molemmat naiset pukeutuivat  ja flirttailivat seksikkäästi, mutta sängyssä makasivat selällään kuin lahnat tekemättä mitään. Toinen ei edes kunnolla avannut jalkojaan, ja jouduin tyytymään siihen, että hädin tuskin terska meni naisen sisälle. Nauti siinä sitten.

Vierailija
10/10 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on todella, todella arka peräreikä. Oon joskus nuorempana harrastanut peppuseksiä, mutta en nyt koskaan niin kauheasti nauttinut siitä, sittemmin (ehkä siitä nuoruuden peppuseksistä seurauksena) on todella kivuliaita pukamia tossa peräaukon suulla. Eli persukseni on sillä lailla pyhä, että sinne ei kosketa, ei koskaan eikä missään olosuhteissa.

Seurustelin miehen kanssa, jonka kanssa oli asiasta kyllä puhuttu; kivuliaimpia peräpukamakipuja hän oli itsekin ollut todistamassa. Silti kerran vuokrakesämökillä kännissä hän alkoi tunkea peppuuni jotain, eikä edes sormea vaan sitä itteään.

Hermostuin niin helvetisti että hyvä kun en leipäveitsellä käsitellyt koko sälliä. Erohan siitä sitten tulikin. Ees kännissä ei tartte noin tollo olla.

Se katto sun pukamia klitaks ja erehtyi, luulithan säkin sitä leiväks!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi