Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Mitä sulle kuuluu?" "Miten sinulla menee?" Mitä vastaat?

Vierailija
09.04.2016 |

Mie oon todella epäsosiaalinen enkä utele muitten ihmisten kuulumisia enkä mielellään puhu puolituttujen tai etenkään tuntemattomien kanssa omasta elämästäni tai kuulumisista.

Tää on vissiin tyhmää, mutta minua ahistaa noi "Mitä sulle kuuluu?" "Miten sinulla menee?" Mitä ihmettä muut oikein vastaa niihin?
Itte yleensä vain kommentoin että "Ihan normaalisti" tai "Samalla tavalla kuin aina". Heitteleekö normaaleilla ihmisillä nuo kuulumiset jotenkin? Pitäisikö minun huonona päivänä sanoa että "Todella huonosti" ja hyvänä päivänä "Todella super hyvin!!".

Vai pitäisikö sitä alkaa kertomaan koko päivän tapahtumat vai mitä ihmettä? Tavallaan koen että olen aika tylsä kun en kerro mitään enempää, mutta toisaalta ei mulla ole mitään enempää kerrottavaa.

:D Tää nyt ei ole mikään suuri ongelma minulle, mutta ois kiva kuulla että mitä muut oikeasti vastaavat noihin. Siis jos joku puolituttu kysyy. Läheisille kavereille tietty tulee kerrottua kaikkea maan ja taivaan välillä.

Samaten on jotenkin kiusallista kun kai tuossa pitäis sitten heittää vastakysymys "Entäs miten sulla menee?". Koska oikeasti yleensä minua ei vois vähempää kiinnostaa miten jollain menee...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ! Tekstisi oli kuin minun suustani. Tsemppiä ! :D

Vierailija
22/31 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaveri kysyy, vastaan rehellisesti. En oleta, että kaveri kyselee kuulumisiani muodon vuoksi. Haluanhan itsekin tietää mitä kaverille OIKEASTI kuuluu.

Jos puolituttu kysyy, sanon yleensä että ihan suht ok, tässähän tää, ei mitään ihmeellistä. Tai jos kuuluu tosi hyvää niin sanon että hyvää. Ei Suomessa ole sellaista small talkki-kulttuuria että kysellään muodon vuoksi ja vastataan muodon vuoksi jotain paskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi.

Moi.

Mitä kuluu?

Mitäs sulle? :))

(JA MITÄ VITTUA VASTAAT TÄHÄN?)

No ihan hyvää.

Akward moment.

KIUSALLISET KESKUSTELUT OSA 5000.

Vierailija
24/31 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvän ystävän esittämänä kertoisin puolestaan oikeasti, mitä kuuluu ja miten menee, oli se sitten hyvää tai huonoa.

Minusta on jotenkin outoa, jos hyvä ystävä kysyy noin juuri siksi, että se kuulostaa enemmän small talkilta. Eikö hyvä ystävä olekaan sellainen, joka uskoo, että minä kerron hänelle asiani omaan tahtiini ilman kyselyjä?

Vierailija
25/31 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvailen peräpukamani ja aamukakan värin + koostumuksen.

Vierailija
26/31 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvailen peräpukamani ja aamukakan värin + koostumuksen.

Minä kuvailen vauvani kakat, puklut ja röyhtäyksien syvällisen merkityksen

Vierailija
27/31 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron ensimmäisenä millainen aamun ensimmäinen ulosteeni oli rakenteeltaan.

Vierailija
28/31 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvinhän tässä, perusarkea ja koulujuttuja. Mites sulla? Kävittekö jo siellä Ikeassa

/ Turkissa (tähän siis joku keskustelunjatkekysymys, jos tietää toisen tehneen / käyneen jossakin aiemman keskustelun perusteella)?

Vierailija
29/31 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kurjuutta kummempaa....töitä ja lastenhoitoa, entä itsellenne?

Vierailija
30/31 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on normaalia kanssakäymistä ja keskustelun avaus, herranjestas, miten tästäkin vetää joku herneen nenään ja pohtii syvällisiä.

Tutuille kerrotaan enemmän ja puolitutuille sanotaan ihan ok, sillä jos sanoo, että paskasti menee, pitäisi alkaa avautumaankin. Riippuu muutenkin tilanteesta, mutta ei se ainakaan utelua ole.

Vierailija
31/31 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan että "pelkkää juhlaa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi