Pystyisittekö yöpymään majatalossa, jossa yhteinen vessa ja suihku?
170 euroa on yöltä. Vaikka sisältyykin aamiainen, silti liian korkea hinta. Booking.com nyt ehdottaa että maksamalla 120 euroa, saisin oman vessan ja, jos 160 euroa, saisin sen lisäksi myös oman kylpyhuoneen. Katsoessani kuvia, yhteinen vessa ja suihku tosi pieniä, mutta ei mielestäni hintansa arvoinen huone omalla kylpyhuoneella ja suihkulla. Suihku ei paljon poikkea yhteisestä, näyttää aika rähjäiseltä. 250 euroa yöltä on kiskurihinta tuollaisesta silkkaa rahastusta ottaa eri hintaa huoneesta, jossa pelkästään vessa, mutta ei kylpyhuonetta. Ajattelin, että kai sitä kestää kaksi yötä jotenkin tuolla.
Kommentit (82)
Mikä pakko tuollaiseen paikkaan on mennä? Kyllä itse olen aina löytänyt majoituksen, jossa ei tervitse jakaa mitään ja edullisesti vielä.
Monta kertaa olen yöpynyt paikoissa, joissa on yhteinen WC ja suihku. Yleensä ovat olleet tosi siistejä ja toimineet hyvin. Hintataso tosin ei ole ollut noin korkea.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakko tuollaiseen paikkaan on mennä? Kyllä itse olen aina löytänyt majoituksen, jossa ei tervitse jakaa mitään ja edullisesti vielä.
Koska kyseisessä paikassa on harvoja paikkoja, joissa yöpyä. Muut vielä kalliimpia.
Missä päin maailma noin korkea hinta on? En ole maksanut noin paljoa omastakaan kylppäristä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kyseisessä paikassa on harvoja paikkoja, joissa yöpyä. Muut vielä kalliimpia.
Ja paikka oli mikä? En nimittäin usko, että kukaan maksaa vessattomasta ja suihkuttomasta kopista tuollaisia summia.
En. On huonoja kokemuksia kaikista yhteisjutuista. Ne eivät yleensä toimi. Majatalossa toivon mukaan on siistit tilat ja taudittomat?
Vierailija kirjoitti:
Missä päin maailma noin korkea hinta on? En ole maksanut noin paljoa omastakaan kylppäristä.
Islannissa. Haluan käydä kyseisessä kylässä ja pakosti oltava kaksi yötä, koska ei mene busseja kuin joka toinen päivä eikä ole ajokorttia. Hintataso on sama meni mihin aikaan vuodesta tahansa.
Vuokrattiin mökki. Yhdeltä maksoi yö n 45e. Oli pyyhkeet,liinavaatteet,sauna.
No en, tolla hinnalla saa jo normi hotellihuoneen aamiaisineen.
Arkeahan tuo on intin käyneille,siis kyllä
Islannissa on kaikki kallista. Juuri siellä käytiin, ja pelkkää peruspizzaa et sieltä saa alle 40 euron.
Eli kyllä, maksaisin mukisematta. Varaudu myös muuten siihen että reissuun menee rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paikka oli mikä? En nimittäin usko, että kukaan maksaa vessattomasta ja suihkuttomasta kopista tuollaisia summia.
Katsopa Holmavik Islannissa niin yllätyt hinnoista.
Kyllähän tuo onnistuisi, kun ei se leirintäalueellakaan ole ongelma ja telttaillessa luonnossa löytyy korkeintaan ulkohuussi.
Vierailija kirjoitti:
No en, tolla hinnalla saa jo normi hotellihuoneen aamiaisineen.
Ei saa Islannista. Eri
On yövytty muistaakseni Latviassa. Joku ranskalainen tyttö pesi ahtaassa kopissa hampaitaan ja minä kusta lorotin pyttyyn.
Vierailija kirjoitti:
Islannissa on kaikki kallista. Juuri siellä käytiin, ja pelkkää peruspizzaa et sieltä saa alle 40 euron.
Eli kyllä, maksaisin mukisematta. Varaudu myös muuten siihen että reissuun menee rahaa.
Kyllä saa 12 eurollakin, mutta pitää etsiä halvimmat paikat kuten Dominic Pizza, jossa tarjouksia.
Aloittaja, kun menet sinne paikan päälle niin tajuat kyllä, miksi huoneet on sen hintaisia. Majoituspaikkoja on paikoin niin vähän että hintaa voi pyytää, ja tyhmä olisikin se joka ei pyydä, koska turistit kyllä maksaa, ihan mitä vaan.
Ja todellakin, se on kaiken kaikkiaan todella kallis maa eli varaa käyttörahaa triplat siitä mitä aioit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa 12 eurollakin, mutta pitää etsiä halvimmat paikat kuten Dominic Pizza, jossa tarjouksia.
Ei tasan saa tänä kesänä
Eli en aio maksaa ylimääräistä.