Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoimmat harrastukset, joita tiedätte?

Vierailija
09.04.2016 |

Meitä ihmisiä on niin monenlaisia, joten kertokaapa erikoisimmista harrastuksista.

Kommentit (501)

Vierailija
221/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tingeltangelointi.

Vierailija
222/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuoleinen henkilö tulee töistä kotiin ja laittaa sukkahousut jalkaansa. Aika outoa, mutta sateenkaari-ihmisten mielestä tällaisen asian kertominen on varmaankin loukkaavaa.

No eipä se loukkaavaa ole, hölmöä vaan mainita oudot harrastukset-ketjussa.

Naiseksi pukeutuvia miehiä on yllättävän paljon, varmasti sinäkin tunnet jonkun sellaisen.

On se outoa. Minä olen nainen, enkä ymmärrä mitä ihmeen kiksejä voi saada hameen pitämisestä. Ei se tunnu päällä miltään, eikä olo ole sensuelli ainakaan kotiseinien sisällä. Olen käsittänyt että naiseksi pukeutuminen tekee seksikkään olon, mutta miten se toimii jos peilistä katsoo tavallisen turpea ja karvainen, keski-ikäinen mies?

Ja ei ole kyse siitä etten suvaitsisi tai hyväksyisi. Ei minulla ole yhtikäs mitään tyttöilyä vastaan. En olisi millänikään jos oma poikani tekisi sitä. Mutta pidän outona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin harrastus mitä itse kokeilin on geokätköily.  Musta se oli niin tyhmää, mitä järkeä on ryömiä siltojen alla tai kaivella roskiksia ja tönkia liikennemerkkejä ja selvitelklä mysteerejä joissa ei ole järjen hiventäkään.

Vierailija
224/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan teurastusta. Tosin myöskin valmistan ruuaksi ja syön teurastamani. Mutta idea on juurikin siinä, että käsittelen ruuaksi laitettavan lihan alusta pitäen kokonaan itse, otan talteen myös elimet, joista syntyy myös maukkaita ruokia kotikeittiössä, lisäksi teen verilettuja, aladoobia ym. ruhon osista, joita harvemmin saa kaupoista. Metsästän myös itse, mutta olen ostanut myös lihakarjan naudan lihoiksi laitettavaksi. Olen noin 5-kymppinen nainen.

Vierailija
225/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopit. Täysin sattumanvaraisesti tuhansien valovuosien päässä toistaan olevat tähdet muka vaikuttavat ihmisen persoonaan ja tulevaisuuteen sen perusteella missä asennossa ne ovat olleet syntymähetkellä. Sanat ei riitä kuvaamaan miten vähä-älysit horoskooppeihin uskovat ovat.

Vierailija
226/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellonaikaharrastuksesta tuli mieleen oma "harrastukseni"/autistinen päähänpinttymäni. Keksin erilaisia tapoja havainnollistaa itselleni, miten kauan johonkin odottamaani asiaan on.  Aiemmin olen lähinnä laskenut, mikä päivä menneisyydessä on nyt yhtä kaukana kuin se odottamani päivä tulevaisuudessa, mutta nyt tänä syksynä olen alkanut myös laskea joka päivä töihin kävellessä, minä päivänä alkuvuodesta päivä on yhtä pitkä kuin tänään. Se jotenkin auttaa mua selviämään kaamoksesta ja konkretisoi sitä, että tässä kuitenkin päivä päivältä edetään kohti valoa. 

Vierailija
227/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelujen poistaminen av:lta.

Vierailija
228/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prisma-perheily. Eli Prismaan mennään aina ruokaostoksille koko perheen voimin. Eräät ottaa perheen koirankin mukaan (ainakin autoon), koska sitä ei voi eroahdistuksen takia jättää kotiin.

Tiedän myös erään henkilön, joka ajoi iltavuorosta kotiin hakemaan lapsen ja puolison mukaan ruokaostoksille. Prisma oli huomattavasti lähempänä työpaikkaa, kun koti. Itseasiassa Cittari oli kadun toisella puolella, mutta se ei kelpaa. 

Ehkä tämä ihmetyttää itseäni siksi, että mulle ruokaostokset ovat pakollinen paha ja  välttelen Prismaa muutenkin.

Totta. Ostoskeskuksissa ajanvietto ja maleskelu on joillekin maailman ihaninta. Innostuksen kiilto silmissä sinne mennään ja hypistellään kaikkea mitä nähdään. Vastaavanlaista outoa harrastusta en ole asumassani maassa vielä ikinä nähnyt. Kerran viikossa käyn itse pakosta jossain marketissa ruoka-ostoksilla, eli välttämätön paha itselle. Yksinkertaisten ihmisten harrastus lienee ajanvietto koko perheen kanssa ostoskeskuksissa. 

Ostoskeskus on eri asia kuin Prisma ja ne on rakennettu niin, että ihmiset viihtyisi siellä. Leikkipaikkoja, ravintoloita, jopa elokuvateattereita ja oleskelutiloja. Melko yksinkertainen saa olla, jos ei ymmärrä miksi jotkut ihmiset niissä viihtyy.

Eivät ostoskeskus ja Prisma kai ihan eri asioita ole. Eikö Prisma sijaitse suunnilleen aina ostoskeskuksessa, toisin kuin vaikkapa Lid?

Vierailija
229/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä, mikä agilityssa kiehtoo. 

Vierailija
230/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se oudoin on Golf.

Koko pelin ideana on pelata mahdollisimman vähän golffia.

Veli harrasti golfia, mutta sitten se ostin nissanin.

Vierailija
231/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä keräilen tavaroita taloon ja pihaan vaikka en niitä tarvitse esim autoja, polkupyöriä ja muita ajoneuvoja. Paketiautoja tällä hetkellä 6kpl kaikki Transiteja ja ne on täynnä vanhoja kodinkoneita, radioita ym elektroniikkaa jota olen kirppiksiltä ym haalinut kasaan pian 50vuotta. Naapureita ei haittaa kun vain yksi talo naapurissa ja se on ollut yli 30vuotta tyhjillään. Vaimo on joka ei enää tästä välitä ja lapset aikuisia eli aikaa on hyvin kerätä kamaa ja varastoida. On tässä muutama romuäijä käynyt kysymässä saisko romuraudaksi autot pihasta mutta toistaseks en oo antanut viedä kun osa on vielä entisöintikelpoisia. Autoja siis 23kpl kokonaista ja yks puolikas.

Apua!! Mun isä teki tätä myös. Oli autoja ja kodinkoneita ja värkkejä talo ja tila täynnä. Mitään ei saanut hävittää, koska hän rakentaisi niistä vielä jotain. No, ei rakentanut. Kiva oli perillisten ne vuosi sitten hävittää. Ihan saakelinmoinen homma!! Ja kalliiksikin tuli. Että suosittelisin sun alkamaan kuskaamaan sitä rojukamaa jo pihasta poispäin, niin lapses kiittävät vielä.

Saisin kunnon lottovoiton niin hankkisin paikan jonne voisin tehdä romupuiston. Romuja, mutta myös patsaita, hautakiviä yms. Ympärille sitten jotain erikoisia puita kasvamaan. Jostain havupuista pystyy väänteleen vaikka mitä ilman että ne kuolee.

Harrastan myös sukututkimusta ja keinokieliä.

Vierailija
232/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

GeokätkÖily ja haltiJaneito. Opetelkaa kirjoittamaan suomea.

Se taruolento ei ole haltija, vaan haltia. 

Taruolento on  haltija. Sana "haltia" oli alun perin kirjoitusvirhe, jota alettiin pitää normaalina.

Haltia/haltija on alunperin varjosielu. Se seuraa ihmistä jonkin matkan päässä. Jos se eksyy, ihminen sairastuu. Paikoilla oli myös oma haltijasielunsa. Suomensukuisilla oli useita sieluja per ihminen.

Vierailija
233/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa on joku sitomisharrastus, jossa kääritään tiiviisti köysiin ja ilmeisesti roikutetaan jostakin. Ehkä japanilaista alkuperää, mutta oudolta kuulostaa.

Vierailija
234/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä-ja-päästä kalastus. Eläinrääkkäystä eikä harrastus.

Vierailija
235/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lelujen valokuvaaminen Instaan tms (aikuisilla)

Vierailija
236/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan uusien tatuointien ottaminen

Vierailija
237/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruuan etsiminen biojäteastioista (vaikkei ole köyhä ihminen)

Vierailija
238/501 |
11.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä jotkut ovat mieltä siitä jos aikuinen ihminen kuvaa jotain rekkoja, junia tai vaikka lentokoneita. Itse en ole ainakaan vielä viitsinyt minnekään tienlaitaan mennä rekkoja bongaamaan, vaikka en voi sanoa ettenkö olisi kiinnostunut niistä. En osaa selittää asiaa, mutta katson muutenkin asiaan liittyviä videoita ja kuskien kuvaamia juttuja. Olen vielä itse nuorempi nainen ja en siis ole alalla mitenkään tai se ei liity työhöni yms vaan muuteen vain kiinnostaa.

Vierailija
239/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romujen keräily, larppaus

Vierailija
240/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mitä jotkut ovat mieltä siitä jos aikuinen ihminen kuvaa jotain rekkoja, junia tai vaikka lentokoneita. Itse en ole ainakaan vielä viitsinyt minnekään tienlaitaan mennä rekkoja bongaamaan, vaikka en voi sanoa ettenkö olisi kiinnostunut niistä. En osaa selittää asiaa, mutta katson muutenkin asiaan liittyviä videoita ja kuskien kuvaamia juttuja. Olen vielä itse nuorempi nainen ja en siis ole alalla mitenkään tai se ei liity työhöni yms vaan muuteen vain kiinnostaa.

Minun mielestäni tällainen ei ole outo harrastus. :)