Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoimmat harrastukset, joita tiedätte?

Vierailija
09.04.2016 |

Meitä ihmisiä on niin monenlaisia, joten kertokaapa erikoisimmista harrastuksista.

Kommentit (501)

Vierailija
261/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, jotka metsästävät naimisissa olevia miehiä ja tuhoavat ihmishenkiä. Huvin vuoksi. He sanovat, että se on "rakkautta", kun he saavat palkallisia lomia ja matkoja.

Vierailija
262/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geokätkeily. En vain ymmärrä ideaa. Rämmitään keskellä ei mitään, etsitään jotain lootaa jossa parhaimmillaan on kahden lauseen pituinen runo. Ilmeisesti tarkoitus olisi piilotella näitä "kätköjä" paikkoihin, jossa muutkin harrastajat toivoisivat ihmisten käyvän.

Muttakun ei mene minulla jakeluun ei. Harrastuksena pitää olla jotakin hauskaa, mutta samalla kehittävää esim. Kuntoilu- tai taidealan harrastus. Geokätkeily = ei jatkoon.

Siinähän saa liikuntaa ja tulee ulkoiltua? Sopiva liikuntamuoto niille, jotka liikkuu mieluummin jos on joku konkreettinen päämäärä tai syy siihen.

Sama homma Pokemon go- pelin kanssa.

Ihmettelen, mitä puolisoni siinä näkee, mutta paljon liikuntaa hän siinä saa.

Tässä on muuten hauska/erikoinen asia, miten monet pelaajista ovat aikuisempaa väkeä, jotkut jopa senioreita. :D Eikä siis siinä mitään, mutta pokemonia pitäisi helposti ihan lasten juttuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan mehiläisten hoitoa. En tiedä miksi, mutta monet pitävät sitä outona harrastuksena. 

Vierailija
264/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelin venyttely

Vierailija
265/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turriharrastus. Todella outoja tyyppejä. Eikös yksi turriharrastaja päästänyt päiviltä toisen harrastajan tässä jokin aika sitten ja siinä samalla taisi mennä pari sivullistakin?

Joo, mutta se ei liittynyt harrastukseen mitenkään, vaan syynä oli huumeidenkäyttö ja velat.

Vierailija
266/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs entinen MEPpimme keräsi lentokoneista oksennuspusseja. Toivottavasti vaan tyhjiä?

Vierailija
267/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerään erilaisia postikortteja. Ostan niitä myös ulkomailla. Suunnittelen että lähetän niitä tutuille mutta kauneimpia en raaski koskaan lähettää. Minulla on niitä noin kolme kenkälaatikollista, perijät varmaan tulevat kiittämään... tai sitten ei.

Mulla on puoli taloa täynnä, joten älä huoli!

Vierailija
268/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomppa kirjoitti:

Tavallaan aika tyhmää arvostella toisten harrastuksia, koska kukin kuitenkin harrastaa sitä mitä haluaa. Toinen tykkää golfista ja toinen  rakentelee pienoisrautateitä. Ei kaikkien tarvitse harrastaa samoja asioita. Miksi minä harrastaisin golfia tai jääkiekkoa. Hyviä harrastuksia ne ovat varmasti jollekkin toiselle. Osa kauhistelee lisäksi sitä miten aikuisena kuuluu ainoastaan harrastaa aikuisten asioita. Pitäisikö väkisin koittaa harrastaa niitä. Vaikea innostua sellaisesta mikä ei kiinnosta. Miksi harrastuksen pitäisi olla sivistävää tai jollain tavalla ylevää.

Itse rakentelen vielä aikuisenakin legoilla. En leiki niillä vaan rakentelen oikeita asioita esimerkiksi kaupunkeja. Mielikuvitus ja luovuus pääsevät vauhtiin. Joskus rakentelen siskon lasten kanssa ja siskokin pitää rakentelusta. Osahan noita ostelee lapsilleen vain että pääsisi itsekkin rakentelemaan lasten ohella.

Aikuisena pitäisi olla aikuismaisia harrastuksia, mutta kun ne on kaikki kamalan tylsiä.

Ns. aikuisten harrastukset ovat niin tylsiä, etten viitsikään niitä harrastella. Tai niin, lukeminen on varmaan ylevä ja sivistävä harrastaminen. Mutta siinäkin on joku luovuus- ja mielikuvituselementti mukana kuten legoissakin. Normaalimpana minä pidän aikuista legojen rakentelijaa kuin ihmistä, joka tylsän työn ”vastapainoksi” harrastaa vain tappavan tylsiä asioita.

Vierailija
269/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani autistinen mieshenkilö on todella kiinnostunut nimistä ja aivan erityisesti siitä, että jos jollain on sama etunimi kuin hänellä niin mikä on tämän toinen tai mahdollisesti kolmas etunimi. Jos mahdollista, niin hän kysyy sitä tältä ihmiseltä itseltään mutta jos hän ei saa vastausta niin hän yrittää hankkiutua tilanteisiin, jossa hän saisi tietää asian muuten. Hän on useamman vuoden kerännyt listaa, jossa on hänen etunimikaimojen toisia ja kolmansia nimiä. Muutenkin hän on todella kiinnostunut eri nimiyhdistelmistä. Häntä kiinnostaa myös päivämäärät ja kellonajat. Hänellä on varmasti kymmeniä listoja, joihin hän on kirjoittanut lastensa nimiä ylös syntymäjärjestyksessä ja keksinyt näille syntymäpäivät riippuen sen mukaan että mitkä päivämäärät näyttävät hänestä hyvältä. Hän tekee sitä vaikka tietää, että hän tuskin koskaan tulee isäksi eikä hän voi valita lastensa sukupuolia ja syntymäpäiviä eikä oikein nimiäkään yksin ilman lapsen äidin mielipidettä.

Vierailija
270/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastuksena parranajo ja siihen löytyy komerollinen välineitä. On veitsiä, höyliä, mäyränkarvasuteja, saippuoita ja vaahtoja sekä monta kymmentä eri partavettä. Erikoinen tyyppi mutta oli hänellä huoliteltu ulkonäkö.

Vierailija
271/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä bongailen rekkareita. Numerojärjestyksessä. Nyt pitäisi nähdä 50. 

Kerran kun lähdettiin pitkälle automatkalle tehtiin tuota. Hyvä alku tuli siitä kun kotikaupungissa oli joku amerikan autojen kokoontuminen, oli paljon kaksinumeroisia paikalla.

Vierailija
272/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten ihmisten keppihevostelu.

Yritäpä hypätä keppi jalkojen välissä puolen metrin korkuisen esteen yli. Ei ihan keneltä tahansa onnistu.

Minua kyllä inhottaa se kun jo murrosikäiset tytöt hinkkaavat sitä keppihevostaan jalkovälissään lasittunein katsein, sairasta !

Vierailija
273/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisten ihmisten keppihevostelu.

Yritäpä hypätä keppi jalkojen välissä puolen metrin korkuisen esteen yli. Ei ihan keneltä tahansa onnistu.

Minua kyllä inhottaa se kun jo murrosikäiset tytöt hinkkaavat sitä keppihevostaan jalkovälissään lasittunein katsein, sairasta !

Murrosiässähän se alapään hinkkaaminen alkaa, tytöillä ja pojilla. Ei siinä ole mitään sairasta.

Vierailija
274/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turriharrastus. Todella outoja tyyppejä. Eikös yksi turriharrastaja päästänyt päiviltä toisen harrastajan tässä jokin aika sitten ja siinä samalla taisi mennä pari sivullistakin?

Joku kouluammuskelun tekijä harrasti mm. Monty Pythonin ja muiden komediasarjojen katselua.

Eipä sillä harrastuksella ole mitään tekemistä murhan kanssa. 

Vierailija
275/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin isä on hirveän innostunut työmaista, ja kiipeilee aitojen yli katsomaan, mitä siellä tapahtuu.

Aika vaarallinen harrastus, kun voisi pudota monttuun.

Vierailija
276/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miespuoleinen henkilö tulee töistä kotiin ja laittaa sukkahousut jalkaansa. Aika outoa, mutta sateenkaari-ihmisten mielestä tällaisen asian kertominen on varmaankin loukkaavaa.

No eipä se loukkaavaa ole, hölmöä vaan mainita oudot harrastukset-ketjussa.

Naiseksi pukeutuvia miehiä on yllättävän paljon, varmasti sinäkin tunnet jonkun sellaisen.

On se outoa. Minä olen nainen, enkä ymmärrä mitä ihmeen kiksejä voi saada hameen pitämisestä. Ei se tunnu päällä miltään, eikä olo ole sensuelli ainakaan kotiseinien sisällä. Olen käsittänyt että naiseksi pukeutuminen tekee seksikkään olon, mutta miten se toimii jos peilistä katsoo tavallisen turpea ja karvainen, keski-ikäinen mies?

Ja ei ole kyse siitä etten suvaitsisi tai hyväksyisi. Ei minulla ole yhtikäs mitään tyttöilyä vastaan. En olisi millänikään jos oma poikani tekisi sitä. Mutta pidän outona.

Ei se ole pelkästään seksikkyydestä kiinni. Miesten maailmassa ei saa tehdä mitään "naismaista" ja on varmasti vapauttavaa joskus kokeilla, miltä näyttäisi naisena, tai ihan vain kokeilla miltä se tuntuu.

Mutta kyllähän jotkut turpeat keski-ikäiset naisetkin ostavat seksialusasuja, että saavat säpinää sänkyhommiin. Miksei sitten miehetkin? 

Vierailija
277/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koirani suorittaa kirjoitti:

Minä en ymmärrä, mikä agilityssa kiehtoo. 

Yhteistä aikaa koiran kanssa, koira saa käyttää älyä ja viihtyy, ihminen saa mielihyvän siitä että tekee yhteistyötä koiran kanssa ja koira oppii asioita. 

Hauskempaa kuin joku pelkkä pissatuslenkillä käyminen ja pallon noutaminen.

Vierailija
278/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut pitkään jarrastuksena rekisteri kilvistä keksiä joku järkevä lause. Esim. LUU luulee uskoo unta. Ipf ilkikurisen pojan ferrari jne..

Vierailija
279/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Luin vasta ekan sivun ja minusta oli ihanan symppiksiä harrastuksia. No toi bebeleivos homma nyt oli outo.

Vierailija
280/501 |
12.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta harrastus ei ole outo, jos se on supersuosittu, esim. golf tai agility. 

Outoja ovat minusta nuo saman nimisten keräily, bebe-leivosten seinään heittely ja eläinten kallojen keräily. Sellaiset, mitä ihminen tekee yksin ja ilman seuraa tai opastusta. Joku oma pakkomielle, se on outoa.