Brittiäiti haluaa mennä naimisiin oman poikansa kanssa ja perustaa perheen
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla perverssi kun uskon, että saattaisin itsekin voida ihastua omaan poikaani, jos sellaisen joskus saisin.
Toki ihastuisin vasta kun hän on aikuinen, en ole kiinnostunut lapsista sillä tavalla.Olen ilmoittanut sinusta poliisille
Ja poliisit tekee mitä? Joko meillä on arveleminen ja ajatteleminenkin kielletty?
No, saattaahan ne poliisit tsekata sun oman mielenterveytesi ja tarvittaessa kipata sut hoitoon.
youtubesta löytyy aiheesta dokumentteja. yhdessä nainen kertoo miten vahva vetovoima on. vaikea kuvitella itsensä tuohon tilanteeseen, varmasti jotain outoa aivokemiaa.
Vierailija kirjoitti:
Taidan olla perverssi kun uskon, että saattaisin itsekin voida ihastua omaan poikaani, jos sellaisen joskus saisin.
Toki ihastuisin vasta kun hän on aikuinen, en ole kiinnostunut lapsista sillä tavalla.
Hyi oksetus. Mulla on aikuinen poika ja tekee ihan pahaa lukea tätäkin ketjua ja tuommoisia kommentteja. Toivottavasti oot provo.
Vierailija kirjoitti:
Minulle jo sekin on liikaa, että Suomessa saavat serkut mennä keskenään naimisiin.
Ja saavat keskenään pentuja. Hyi hyi hyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki ihastuisin vasta kun hän on aikuinen, en ole kiinnostunut lapsista sillä tavalla.Olen ilmoittanut sinusta poliisille
Ota se pää nyt vaan pois perseestä. Sinä olet ehkä tylsä ihminen ja harrastat enimmillään ajatusleikkiä että menetkin Lidliin K-citymarketin sijaan, mutta et kuitenkaan uskalla, kun taas jotkut harrastavat aivan kaikenlaisia ajatusleikkejä. Sitä paitsi ilmoituksesi ei johda mihinkään vaan lentää suoraan roskakoriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota se pää nyt vaan pois perseestä. Sinä olet ehkä tylsä ihminen ja harrastat enimmillään ajatusleikkiä että menetkin Lidliin K-citymarketin sijaan, mutta et kuitenkaan uskalla, kun taas jotkut harrastavat aivan kaikenlaisia ajatusleikkejä. Sitä paitsi ilmoituksesi ei johda mihinkään vaan lentää suoraan roskakoriin.
Soti vaan insestiämmä mut kyl ne ottaa tämmöiset tosissaan
Tosi huono asia, Raamattu tuomitsee, ja tajuaahan sen itsekin. Noin sairaat käsitykset asioista, ja sitten pitäisi vielä lapsia saada. Samalla logiikallahan...
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti on antanut pojan adoptioon ja vasta myöhemmin ovat tutustuneet. Tuollainen aikuisena tavanneiden lähisukulaisten välinen ihastuminen ei oo mitenkään uus tai harvinainen juttu, vaikka aika kamalaa onkin.
Tämä. Mutta tuntuu hassulta, että he itse vielä tiesivät tuon, no, ilmiön, olemassaolosta, mutta se ei estä heitä.
Minä olen niitä ihmisiä, joiden mielestä tunteet ovat sallittuja. Ei niille kukaan minkään voi, mutta ylipäätään, että tilanne on päässyt niin pitkälle, että kummankaan tunteet ovat tulleet esille... Toisaalta haluan sanoa, että aikuisia ihmisiä, tehkööt mitä haluavat. Ja sanonkin. Mutta onneksi nainen ei ehkä enää raskaudu. Pitäisi heillä itselläänkin jo hälytyskellot soida, että insesti tuottaa potentiaalisesti geenipooliltaan huonompia jälkeläisiä. Siihen on syynsä, miksi tuolle, ilmiölle, on estoja normaalitilanteessa, jossa jälkeläiset kasvavat vanhempiensa lähellä.
Mulle tuli mieleen että molemmilla on adoptiosta suuri trauma. Eivät osaa käsitellä tunteitaan tms.
terapian tarpeessa kumpikin
Ooh. Pitääpä lukea lisää tuosta GSA:sta. Tämä on varmasti psykologeille tosi mielenkiintoinen ajatus, että joku veriside siellä taustalla kuitenkin kolkuttelee ja häiriintyneesti ohjaa ihastumaan perheenjäseneen, jota ei ole koskaan tavannut?
Vai juontaako tämä lapsen poisottamisen traumoista, jotka oireilevat näin vielä vuosien jälkeeen.
Olisipa kamalaa olla pakkomielteisen ihastunut (ihastun harvoin ja palavasti) johonkin omaan sukulaiseensa tai perheenjäseneen.
Mua ihmetyttää kuinka jotkut jaksaa meuhkata näistä mielisairaista. Ikäänkuin noin maailman mittakaavassa olisi vaikea löytää pähkähulluja ihmisiä, nettiaikana kaikki hulluus on luettavissa ja katsottavissa. Niin ja se ei tarkoita jos löydät pipipään netistä, että kaikki ovat samanlaisia nussivat eläimiä, makaavat vaipoissa kehdossa imetettävänä tai harrastavat seksiä äitinsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli mieleen että molemmilla on adoptiosta suuri trauma. Eivät osaa käsitellä tunteitaan tms.
terapian tarpeessa kumpikin
Jep, jonkun ammattiauttajan luokse olisi tehnyt hyvää kummallekin mennä. Ihmisillä kun on kaikenlaisia traumoja ja käsittelemättömiä ongelmia jotka sitten ilmenee ihmeellisillä tavoilla.
moderaattorille tiedoksi joka poisti kommenttini , niin uutisten linkittäminen ei ole kiellettyä.
Kommenttini poistettu jossa linkki Saksalaisten eläintenhyväksikäyttöön. Miksi sensuuri??
Onkohan uutinen kovin luotettava. Nainen näytti kovasti Adam Sandlerin roolihahmolta Jill elokuvasssa Jack and Jill, jossa näytteli siis molempia. Googlatkaapa...
Citynaisten juttuhan toi eläinseksi on. Näin muistan lukeneeni, kun asiaa oli tutkittu. Tubessa on muuten videoita jossa naiset kertovat suhteestaan koiraansa ihan avoimesti. Ei näe siinä mitään ihmeellistä.
On ihan tutkittu juttu että kun lähisukulaiset lisääntyvät keskenään, tulee pahaa jälkeä.
Joitakin vuosia sitten jostain Australian takamailta löytyi ihmisyhteisö jonka kaikki jäsenet olivat keskenään läheistä sukua. He olivat vuosikymmenten ajan lisääntyneet keskenään ja seuraukset olivat karmaisevat. Muistaakseni nuorimmat olivat jo pahasti epämuodostuneita ja kehitysvammaisia.
Linjasiitosta eli sukurutsaa ei suositella edes koirien jalostukseen.
Edesvastuutonta siis että äiti ja poika saisivat tehtailla lapsia. Kahden aikuisen ihmisen elämään en ehkä puuttuisi, jos molemmat ovat täysivaltaisia ihmisiä ja he tietävät mitä tekevät. Mutta lisääntyminen on väärin, riskit ovat liian isot.
Kiva niille insestin tuloksesta syntyneile lapsille: niiden isä on myös niiden velipuoli ja niiden äiti on myös niiden isoäiti.