Huuhteluainelapsi tuli taas
Viikonlopuksi kylään. Pitäisiköhän pestä kaikki tuon vaatteet, lemuaa koko kämppä jo hirveälle, yöh
Kommentit (40)
Siis lemuaa miltä? Huuhteluaineelta? Eikö oo parempi ku paskalta?
No hyi.
Jos peset, haju hieman laimenee. Mutta ei missään nimessä omia vaatteita sekaan!
Kuka ei käytä huuhteluainetta? Vaatteet tosiaan haisee ihan paskalle jos ei ole pesty huuhteluaineella
Paskalle?
Meillä kone pesee ne puhtaiksi. Meillä ei haista paskalle.
Peskää riittävän läpimällä vedellä.
Tupakoitteko? En tiedä vaikuttaako, kun meillä ei.
Kirpparilla huuhteluaineelle "tuoksuvat" vaatteet jäävät ostamatta.
Yleensä vaatteet eivät ole puhtaita tai yritetään peittää homeen tuoksu.
ei huuhteluainetta tarvita, kuka hullu siihen ostokseen vielä lankeaa! hahhah ootte kyllä rahanne haaskanneet. markkinamiehet käärii teidänkin äitien rahat tyytyväisinä.... ei ole kymmeneen vuoteen huuhteluainetta tarvittu, ja vaatteet on puhtaita ja raikkaita. pesette varmaan liian täysiä koneellisia, niin eihän ne sit puhdistu...
Hyi yök. Ihmiset ei itse huomaa sitä vahvaa löyhkää, kai niiden hajuaisti turtuu. Eikä se huuhteluaineen lemu edes lähde pois ennen kuin ehkä kymmenen pesun jälkeen, lukemattomat kerrat olen kierrätysvaatteita yrittänyt raikastaa tuloksetta. Itse käytän aina tuoksuttomia pyykkipulvereita ja huuhteluaineita ja pyykki tuoksuu puhtaalta ja raikkaalta!
Parempi kuin hometalolapsi. Meillä käy sellainen. Mutta aiheeseen liityen... Kuka käyttää tänä päivänä jotain huuhteluainetta, kauhea kemikaalipläjäys, joka haisee metrien päähän.
Ei ole kivaa jos haisee liikaa...
Minä laitan silloin tällöin ihan vähän, tulee sileämpiä ja tykkään kyllä miedosta tuoksusta.
Jankuti jankuti. Joillain av-mammoilla on todella helppo elämä, kun ihmisten vaatteiden hajuista jaksetaan noin hiiltyä. Samat tyypit usein vieläpä käyttää surutta voimakastuoksuisia pesuaineita kotona, mutta hirveä nalkutus, jos joku on käyttänyt huuhteluainetta pyykkiinsä.
Saippuakuplalapsi tuli taas.
Mäntysuopa löyhkää herkkiin neniimme. Oih.
Ap (ja kaikki muutkin) laittakaa etikkaa sinne huuhteluainelokeroon ja pyörittäkää pyykit. Sillä lähtee hajusteiden hajut ja paskan hajut pyykistä pois!
No mä ajattelin siirtyä huuhteluaineen käyttäjäksi ihan vain sen vuoksi, että lapsi suostuu pukemaan vaatteet päällensä. Ovat silloin pehmeämpiä.
Jotkut ihmiset ei ymmärrä, että yleensä huuhteluaine on tiivistettä ja sitä ei todellakaan tarvi laittaa paljoa. Kun sitä hulauttaa liikaa niin sen todellakin haistaa metrien päähän. Itse käytän huuhteluainetta neulevaatteiden pesussa eikä kukaan ole nyrpistellyt ympärillä.
Etikkaa voi käyttää huuhteluaineena tilalta.
http://www.siivous.info/pyykinpesu/etikka-pyykinpesu-pyykki
Etikkaa voidaan lisätä pesukoneen huuhteluainelokeroon noin 0.5-1 dl pyykin määrästä ja koneen koosta riippuen. Mikäli et ole ennen kokeillut etikan käyttöä huuhteluaineena, voit aloittaa huomattavasti pienemmällä määrällä etikkaa. Omiin käyttötarkoituksiin sopivan määrän löytääkin parhaiten juuri kokeilemalla.
Laita ne henkariin ja ulos roikkumaan. Jos lapsen sisävaatteet aiheuttaa yhtä pahan ongelman, peru vierailu. :)
Vierailija kirjoitti:
No mä ajattelin siirtyä huuhteluaineen käyttäjäksi ihan vain sen vuoksi, että lapsi suostuu pukemaan vaatteet päällensä. Ovat silloin pehmeämpiä.
Käytä tuoksutonta huuhteluainetta!
Etikka haisee tolkuttoman pahalta.
Meillä on töissä yksi hajusteallergikko ja se ainaki haisee p**lle metrien päähän.
Pese vaan.