Jättäisitkö mies vaimosi jos saisit nuoremman?
Kuvitellaan,että olette vaikka olleet yhdessä n.20vuotiaasta asti ja olette nyt kummatkin vähän päälle 40vuotiaita. Jättäisitkö vaimosi, jos sinusta olisi kiinnostunut n.20v nainen joka haluaisi parisuhteen kanssasi?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Etkö rakasta vaimoasi ja yhteisiä muistoja....kyllä se nuorukainenkin vanhenee ja itse sinä ikäloput...ja maistat totuuden ja hieman omaa lääkettä. Haloo pahvi.
Siis mikä nuorukainenkin siihen sit tulis sen nuoren naisen lisäksi? Eikö oo jo vähä liikaa?
Vierailija kirjoitti:
Jättäisin.
Tosin jättäisin vaikka saisin vanhemmankin. En usko että kovinkaan moni nainen on pahempi vaihtoehto kuin tuo ihmishirviö, jota mun vaimoksi kutsutaan.
Miksi ihmeessä menit sen kanssa yksiin, ja miksi et ole eronnut jo aikoja sitten???????
Ensinnäkin parikymppiset tuntuu vielä niin lapsellisilta, tyhmiltä ja itsekeskeisiltä että ei tarvitsisi edes harkita. Toisekseen vaimoa on vuosien varrella vikitelleet ties kuinka moni nuori kolli, mutta eipä ole vaimo laittanut minua kiertoon, en laittaisi minäkään häntä.
Niin ja mulla sattuu olemaan helkkarin upea vaimo, n. 50kg, pituutta 165cm, pitkät, vaaleat, värjäämättömät hiukset, ei käytä meikkiä, sievät kasvonpiirteet, nöpönenä, pusuhuulet... On myös täydellisen omistautunut äiti. En vaihda ikinä!
T. M38v, yhdessä 19 vuotta
En.
Otin ensin nuoremman naisen mutta totesin että ei siitä ole mihinkään ja vaihdoin vanhempaan
T: mies
En v*tussa. Nekin nuoret haluaa joskus äidiksi ja minä olen just saanut pojat potkittua pois nurkista. Vaimo on ja pysyy ja nyt myö pistetään ranttaliksi!
No en jättäisi. En mä vaimoa valitessa kuvitellut hänen olevan aina teini, vaan tiesin että vanhennutaan samaa tahtia yhdessä. En mäkään ole yhtään sen nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin parikymppiset tuntuu vielä niin lapsellisilta, tyhmiltä ja itsekeskeisiltä että ei tarvitsisi edes harkita. Toisekseen vaimoa on vuosien varrella vikitelleet ties kuinka moni nuori kolli, mutta eipä ole vaimo laittanut minua kiertoon, en laittaisi minäkään häntä.
Niin ja mulla sattuu olemaan helkkarin upea vaimo, n. 50kg, pituutta 165cm, pitkät, vaaleat, värjäämättömät hiukset, ei käytä meikkiä, sievät kasvonpiirteet, nöpönenä, pusuhuulet... On myös täydellisen omistautunut äiti. En vaihda ikinä!
Pidä vaimosi, en usko, että hänellä oikeasti on kovin kummoinen menekki. Liian mammamainen.
Ap oletko saanut sellasen miehen joka vastasi 'ihannettasi'?
Minä olisin parikymppisenä kelpuuttanut semmoisen 10v vanhemman miehen, mutta vain siksi, että nuoret miehet ovat niin vauvoja vielä. Minä halusin silloin perheen ja kodin jne. Mutta halusin myös omat lapset, en halunnut äitipuoleksi enkä myöskään halunnut mitään nelikymppistä ikäloppua joka oli "toisella kierroksella" - olisin ajatellut, että hyi hitto, etsi omanikäistä seuraa papparainen. Onneksi löytyi nuori mies joka jakoi ajatusmaailmani, en usko, että lähtee nuorempien matkaan, ollaan sieluiltamme eläkelläisiä.
Tosi hyvä esimerkki kamalasta iso.. D.stä...10 pistettä sinulle ja papukaija merkki. Kuka mainitsit äsken.
Joka ikinen mies lähtisi. Sellaista ei olekaan, jota ei parikymppinen pysty pokaamaan.
Mun miestä yritti iskeä parikymppinen. Hetkeksi hänellä menikin pääsekaisin viesteistä. Lopulta pisti viesteilylle stopin ja totesi ettei halua vaihtaa minua kehenkään. Hänellä on kaikki mitä on aina halunnut ja rakastaa vain minua. 20- vuotta yhteistä taivalta takana ja ihanat lapset.
Ei ikä ole ratkaiseva tekijä, olisin valmis jättämään vaimoni, jos rakkaus olisi finaalissa ja uudelta sitä löytyisi.
Mun mies vaihtoi 20 vuoden jälkeen vanhempaan ja oikeasti myös rumempaan. Meillä seksi oli varovaista kun teini kotona aina. Uusi nainen asui yksin ja harrastivat villiä seksiä ensin salaa ja sitten julkisesti yhteen. no enpä harmittele, kun löysin itse paljon fiksumman miehen:)
Vierailija kirjoitti:
Nykyinen 46-v vaimoni on vanhempi kuin kaksi edellistä ja meillä menee paremmin kuin koskaan. Myös seksiä on enemmän kuin kenenkään muun kanssa, lähed päivittäin, edes parikymppisenä en harrastanut sitä yhtä usein. Naisten halut lisääntyvät iän myötä hormonaalisista syistä, mutta tarvitaan oikea mies niiden kohteeksi, tai eivät viitsi vaivautua ;)
M49
Täytyy sanoa että harvoin tältä palstalta on saanut lukea tällaisia totuuden sanoja.
Minulle mies on sanonut ettei olisi ikinä uskonut että nainen on seksuaalisesti parhaimmillaan 50 v.
T. Nainen 50v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä vaimosi, en usko, että hänellä oikeasti on kovin kummoinen menekki. Liian mammamainen.
Kummallinen kommentti. Eivätkös naiset yleensä arvosta naiselleen omistautuvaa miestä yli kaiken? Vai onko tässä jotain kateellisuutta sekä naisesta, joka vaikuuttaa todella ihanalta, että onnellisen oloisesta parisuhteesta ja perhe-elämästä?
En olisi ottanut parikymppisenä +40 vuotiasta miestä. Yksi naapurin mies, 38 vuotias, silloin yritti minua jututtaa, mutta en voinut edes ajatella. Nyt mies on jo kuusikymppinen ja enää en voi häntä edes ajatella iholleni ja läheiseksi ystäväkseni. Kyllä varmaan jotkut isäsuhdetta etsivät teinit saattavat hurahtaa vanhempaan mieheen, mutta suhde tuskin olisi kovin tasapainoinen.