Jättäisitkö mies vaimosi jos saisit nuoremman?
Kuvitellaan,että olette vaikka olleet yhdessä n.20vuotiaasta asti ja olette nyt kummatkin vähän päälle 40vuotiaita. Jättäisitkö vaimosi, jos sinusta olisi kiinnostunut n.20v nainen joka haluaisi parisuhteen kanssasi?
Kommentit (58)
Jos sais ensin sen vaimon, niin en varmasti jättäis.
T.työtön lassukka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan menty kaikenmoisesta läpi tuon rakkaan puolisoni kanssa. Sitä paitsi miksi ihmeessä edes haluaisin parisuhteen parikymppisen kanssa? Just kun siitä teinipaskasta ja draamasta on eroon kasvanut :D
No alotuksen parikymppinen ois tosi kypsä ja mukava muuten. Ei mikään draamakuningatar eikä teinipissis. Kaiken lisäksi tosi kaunis.
Sitten sillä olis tosi hyvä koulutus ja tosi hyvä työpaikka, josta se sais hirveästi rahaa vaikka tekis vaan osa-aikatyötä. Ja sen vanhemmat olis hirveen rikkaita ja se asuis hienossa isiöisältään perimässä kerrostaloasunnossa keskellä Helsinkiä. Sitten sen isä olis toooosi vanha ja ainoana lapsena se perisi ihan hirveän paljon rahaa. Sit se olis tietenkin nymfomaanineitsyt, joka osaa kaikki temput vaikkei ole koskaan ketään suudellut. Ja sit se haaveilisi kolmen kimpasta, jossa toisena olis sen uimapukumallibestis, joka olis myös nymfomaanineitsyt ja salaa haluais kaverinsa miestä.
Kysyin mieheltä ja se kysyi että Miksi???
Mies on alfa, lapsia 3. Ollaan 46 ja 48.
Sanokaa mitä sanotte, niin tuollaisia patikymppisiä naisia jotka ovat kiinnostuneita kaltaisistani nelikymppisistä miehistä on niin paljon että jos edes murto-osa miehistä jättäisi vaimonsa sellaisen vuoksi niin avioerojen määrä olisi aika huimasti korkeampi tässä maassa.
Etkö rakasta vaimoasi ja yhteisiä muistoja....kyllä se nuorukainenkin vanhenee ja itse sinä ikäloput...ja maistat totuuden ja hieman omaa lääkettä. Haloo pahvi.
Tää 20 vee vois olla 40 vuotiaan oma tytär. Kyllä aika onnettomalta papparaiselta näyttäisi moni tuon ikäinen mies parikymppisen kanssa.
Olen 39 ja vaimoni 33v. Olemme olleet yhdessä 14 vuotta enkä jättäisi vaimoani kenenkään takia. En varsinkaan nuoren tytön jonka kanssa elämäntilanne on täysin erilainen ja yleensä eivät kylene kovinkaan älylliseen keskusteluun.
Lisäksi vaimoni päihittää suurimmanosan parikymppisistä tytöistä myös ulkonäöllisesti.
Molemmat, kun ollaan hyvin urheilullisia niin on vaimollakin varsi oikein hyvässä kunnossa.
Mun mies heilui pari kuukautta tooosi nuoren ja tooosi nätin tupyn kanssa vähän ennen kun kosi.
Mulle tietysti kamalaa, mutta kun tuli takaisin ja sanoi, että mitä hittoa ajatteli, kun se nuori oli tyhmä, tylsä ja ihan vain ja ainoastaan nätti.
Mentiin sit naimisiin ja tehtiin neljä kakkaruiskua.
Onneksi teki tuon kokeilunsa ajoissa, ei varmaan tekisi enää.
Danny ainakin tyytyi 50 vuotta nuorempaan ja toisinpäin. Vois olla Danny vanhus nuorikkonsa isoisä.😁😁😃
Ei ole ainakaan vielä mies lähtenyt, joten enpä tiedä tuleeko vastaisuudessakaan hänen eteensä ketään fiksua, aikuismaista, rikasta, koulutettua, meidän lapsista pitävää ja heidän kanssaan pärjäävää nuorta naista. Täällä on tosi isot saappaat mihin naisen pitäisi astua ja en usko, että ne saappaat kovin kauan minkään tyttösen jaloissa pysyisivät. Asia on aika hauska jo ajatellakin! :) Kyllähän naisella vois olla muutamia juttuja mitä minulla ei ole, mutta veikkaan, että mies kyllästyisi typykkään nopeasti ja pelkällä seksillä ei eteenpäin päästäisi. Mutta jos mies sellaisen aarteen löytää, niin se on hänen valintansa sitten. Yhdessä olemme olleet 19 vuotta, lapsia on kolme ja arki sujuu mutkattomasti. N41
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa mitä sanotte, niin tuollaisia patikymppisiä naisia jotka ovat kiinnostuneita kaltaisistani nelikymppisistä miehistä on niin paljon että jos edes murto-osa miehistä jättäisi vaimonsa sellaisen vuoksi niin avioerojen määrä olisi aika huimasti korkeampi tässä maassa.
Tuo on tuollainen yleismaailmallinen tabu että M40+N20 -tyyppiset suhteet pitää aina ajatella johtuvaksi siitä että vanhempaa miestä kiinnostaa nuorempi nainen. Aika usein kuitenkin takana on se että nuorempaa naista kiinnostaa vanhempi mies.
Mä en kiinnostu keski-ikäisistä perheellisistä miehistä, vaikka olisi millainen ikäisekseen muka-nuorekas ja rikas.
Sen verran löytyy solidaarisuutta vanhempia naisia kohtaan, etten lähde edes flirttailemaan vanhempien miesten kanssa.
T: nainen 22v
Olen varattu ja vaihtaisin erääseen 5vuotta vanhempaan naiseen heti vaimoni. On vain niin kaikenlaista. Molemmat varattuja jne ja vanhuksia melkein että enpä tiedä. Sen vain huomasin että viisari värähti mukavasti vielä vanhoilla päivillä kun tosi mukava nainen ilmestyi ja tutustuimme .
Joo siis tooottakai 'ttu jee terveisin Erkki 43 vuotta
Luuleeko joku, että tähän kyselyyn vastaa kukaan täysjärkinen tosissaan?
Riippuu paljon tilanteesta 4 lapsi tulossa.minä halusin vain yhden.mutta lapset on kivoja.ai niin asiaan jos ei lapsia olisi olisin varmana vaihtanut aikoja sitten.en kestä ainaista nalkutusta.menee hetmot välillä.
Jättäisin.
Tosin jättäisin vaikka saisin vanhemmankin. En usko että kovinkaan moni nainen on pahempi vaihtoehto kuin tuo ihmishirviö, jota mun vaimoksi kutsutaan.
Jos joskus päättäisin jättää vaimoni, niin en taatusti ottaisi uutta naista nurkkiini nalkuttamaan. Petiä lämmittämään saattaisin satunnaisen naisen hyväksyä, mutta omasta vapaudesta en enää luopuisi.
Ois turhan pentu tuommonen parikymppinen, omat tyttäret on jo vanhempia. Vaimon kanssa ollaan oltu yhdessä teinistä asti ja jos minusta riippuu, ollaan hautaan asti. En vaihda minkään ikäiseen tuota upea naista
Riippuu tietysti vaimosta. Jos tietää paikkansa ja pitää minusta huolta niin ei ole tarvetta vaihtaa. Muuten heti kun tulee mahdollisuus.
Oho. Johdat mua 2-0.
Ja joo. Kyllä minäkin haluaisin vielä naisen eroottisen kosketuksen kokea. On sitten 20v tai 40v.