Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

>>>>>> Työttömät vetelehtijät, TÄSSÄ ON TEILLE TYÖPAIKKA: <<<<<<< MIKSI ET HAE?

Nyt hommiin sieltä sohvalta!
08.04.2016 |

http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8881872_fi.htm

Vaaditaan vähintään 15 vuoden ikä, kohtuullista suomenkielentaitoa ja kulkemista työpaikalle. Bussit, junat, taksit yms. kulkee siltä osin kuin on tarvis. Nyt loppui selittelyt, kertokaa vain suoraan ettei teitä työ IHAN oikeasti kiinnosta.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse menossa? Olisi sun pollalle sopiva homma etkä roikkuisi av:lla kirjoittamassa höpöhöpöä.

Vierailija
2/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän kulje bussit ja junat älä valehtele. Taksilla jos kulkee jää palkkaan nähden miinukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan sanotaan, ettei kulje julkinen vaan on selvitettävä hakemuksessa, miten paikalle kulkee. Lisäksi vaaditaan hyvää fyysista kuntoa, jota tuskin täältä av -mammoilta kovin monelta löytyy. Pojalle aion tuota paikkaa ehdottaa, kulkekoon mopolla.

Vierailija
4/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen matkoilla suurimman osan heinäkuusta ja kesäkuussa menee aika opiskellessa/pihalla puuhastelussa :) Tosin mitään tukiakaan en saa tai hae. 

Kiitos ap:lle kuitenkin suuresta huomaavaisuudesta ja huolenpidosta meitä työttömiä kohtaan!

Vierailija
5/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori. Olen työtön koska työsopimukseni alkaa vasta kuukauden päästä.

Vierailija
6/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susta pitää heti paikalla tehdä Suomen uusi työministeri. Löysit juuri työpaikan maamme 400 000 työttömälle! Nyt heti paikalla laitat ton saman sähköpostilla Työ- ja elinkeinoministeriöön sekä palkkatoiveen niin pääset aloittamaan jo maanantaina.

Vierailija
7/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
8/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hommiin sieltä sohvalta! kirjoitti:

http://www.mol.fi/tyopaikat/tyopaikkatiedotus/haku/8881872_fi.htm

Vaaditaan vähintään 15 vuoden ikä, kohtuullista suomenkielentaitoa ja kulkemista työpaikalle. Bussit, junat, taksit yms. kulkee siltä osin kuin on tarvis. Nyt loppui selittelyt, kertokaa vain suoraan ettei teitä työ IHAN oikeasti kiinnosta.

"Etusijalla valinnoissa ovat mahdollisimman lähellä marjatilaa asuvat hakijat"

Tuskin ottavat kovinkaan montaa sataatuhatta kesätöihin.

Jäin vain miettimään että voiku joku olla oikeasti niin tyhmä että kysyy tuollaista tosissaan?

Kai tämä oli provo?

Vierailija
9/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten fluent finnish ja kohtuullinen suomenkieli on sama asia?

Vierailija
10/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan lukee että julkiset ei kulje enkä usko että työtön mitään taksia voi käyttää päivittäin? Lisäksi en asu lähelläkään Tuusulaa tai muuta mansikkapeltoa joten olishan tonne aika helvetin vaikeaa päästä kun ei ole ajokorttia, autoa tai pyörää eli olen julkisten ja jalkojen armoilla, jotka ei edelleenkään kulje sinne pellon laidoille korpeen.

Toki myös mun hyönteisfobia olisi aika iso este, kyllä itse ainakin työnantajana nauraisin ulos kaikki jotka saisivat paniikkikohtauksen kun näkee ötökän, mitä siellä marjojen seasta kyllä löytyy.

Työ kyllä kelpaa varmaan monelle mutta ei voi olettaa että kaikki työ kelpaa kaikille.

Ps meinaatko että jossain etsitään puolta miljoonaa mansikanpoimijaa? Vai mihin ne loput työttömät sitten hakis kun nuo paikat täyttyy?

Vierailija
11/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yli 30 km suuntaansa fillarilla. Ei kiitos. Jos unohdetaan matkaongelma niin epäilen että jos tuota hakisin niin kävisi ilmi että olen sekä liian vanha että ylikoulutettu että väärää sukupuolta tekemään tuota hommaa.

Vierailija
12/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti joudun vetoamaan omantunnonvapauteen, kuin Päivi Räsänen aborttikeskustelussa.

Vakaumukseni kieltää minulta kyseisen työn.

Vierailija
13/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opsikelllessa etsin kesätöitä ja siellä olisi ollut mansikanpoimintaa viereisessä kaupungissa. Hakuilmoituksessa toivottiin 16-25 vuotiasta naista ja hakemuksen mukana pyydettiin laittamaan kuva. En hakenut.

Vierailija
14/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista Suomen kannalta, että ihan asiallinen aloitus saa VAIN alapeukkuja. No, kaikki nettomaksajat muuttaa täältä kuitenkin piakkoin pois, ja sitten te tuillaeläjät joudutte tappelemaan kynsin hampain tuostakin työpaikasta. Ja kävelette joka päivä töihin +10 km suuntaansa ja olette kiitollisia, että teillä on edes 500 markkaa kuussa asuntoon ja ruokaan.

Miettikääpä tätä loppupäivä, mammat :D

Vierailija
15/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yli 30 km suuntaansa fillarilla. Ei kiitos. Jos unohdetaan matkaongelma niin epäilen että jos tuota hakisin niin kävisi ilmi että olen sekä liian vanha että ylikoulutettu että väärää sukupuolta tekemään tuota hommaa.

Jos marjoja poimimaan haet niin niitä ei kiinnosta oletko käynyt yliopiston vai pelkän peruskoulun.

Vierailija
16/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha siitepölyallergia ja astma estää kaikenlaiset ulkotyöt.

Vierailija
17/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opsikelllessa etsin kesätöitä ja siellä olisi ollut mansikanpoimintaa viereisessä kaupungissa. Hakuilmoituksessa toivottiin 16-25 vuotiasta naista ja hakemuksen mukana pyydettiin laittamaan kuva. En hakenut.

http://www.iisalmensanomat.fi/news/isnt-sai-tuomionsa-naisen-raiskaukse…

Vierailija
18/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan koulukavereita oli mansikkatilalla töissä ja monet jäivät kesätyöstä velkaa tilalle, koska mansikkanpoiminan tulot eivät riittäneet ruoka- ja asumiskorvauksen maksuun.

Siinä muuten huutaa perse ja reidet hoosiannaa illalla kun päivän kyykkiin puskissa.

Vierailija
19/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista Suomen kannalta, että ihan asiallinen aloitus saa VAIN alapeukkuja. No, kaikki nettomaksajat muuttaa täältä kuitenkin piakkoin pois, ja sitten te tuillaeläjät joudutte tappelemaan kynsin hampain tuostakin työpaikasta. Ja kävelette joka päivä töihin +10 km suuntaansa ja olette kiitollisia, että teillä on edes 500 markkaa kuussa asuntoon ja ruokaan.

Miettikääpä tätä loppupäivä, mammat :D

Hah. Isoilla kirjoitettu otsikko jossa liuta välimerkkejä.

Tosi asiasiallinen. Kelpaisi vaikka kansalaisaloitteeksi.

Vierailija
20/65 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lapsia. En voi lähtä tuollaiseen reissutyöhön. Ei noihin majoituksiin voi ottaa lapsia mukaan. Olin kyllä nuorena parina kesänä poimimassa ja siinä saa mahtavan rusketuksen, eikä se palkkakaan oikeasti ole edes huono koska mansikoita on todella nopea poimia.