Miksi lihava personal trainer arvostelee muita?
Siis tuo pt, joka haukkui raskaana olevat sian näköisiksi.
Katsoin videon, niin sehän on itse läski. Miten ihminen joka on itse pullaleuka suuttuu muiden ulkonäöstä?
Miksi se aina menee näin? Ja btw, miten pt edes voi olla läski? Miten tolla on pokkaa selittää lihomisesta tai ottaa rahaa muiden valmentamisesta, kun ei kykene pitämään omaa painoaan normaalina?
Ote fbstä: "Ei siihen muuta tarvita kuin itsekuri, tervellinen ja monipuolinen ravinto, kylkeen jos saa sporttailua vielä niin sen parempi."
No miksei se tee niin?
Kommentit (47)
Kai se on muistanut haukkua myös treenamattomat ja kaljaa latkivat tai makkaraa mussuttavat miehet. Tuohan on tosi oiva keino hankkia asiakkaita. Not.
Vaikkei kyseinen PT kovin harkitsevasti kirjoittanutkaan tekstiä, ei se silti mielestäni lihava ole. Ihan hyvinvoivalta näyttää ja taitaa tykätä lihaksista.
Vierailija kirjoitti:
Kai se on muistanut haukkua myös treenamattomat ja kaljaa latkivat tai makkaraa mussuttavat miehet. Tuohan on tosi oiva keino hankkia asiakkaita. Not.
No ei tietenkään. Miesten vihamieliseen julkiseen ruotimiseen tulee nopeasti stoppi. Naisten ulkonäköä on helppo ja suorastaan suodullista haukkua, koska naiset eivät yksinkertaisesti uskalla puolustaa itseään.
Mutta ihan oikeasti, toinen ihminen luo vauvan ja rupeaa äidiksi ja lihoo sen aikana (voi olla vaikka 6 kk synnytyksestä samoissa mitoissa), tän ammatti on treenaaminen ja ei kykene pitämään painoa normaalina.
Miten se voi nähdä oikeudekseen sen arvostelun?
Se on kehonrakentaja bulkilla. Tottakai sillä on läskiäkin.
Mä ymmärrän, että kehonrakentajalle kropan sentit ja sitä myöten ravinto ja treeni on elämän ykkösasia, mutta en ymmärrä sitä, ettei hän ymmärrä ettei se ole sitä kaikille muille.
En toki tarkoita, että raskaana ollessaan tai muulloinkaan pitää syödä itsensä lihavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä ymmärrän, että kehonrakentajalle kropan sentit ja sitä myöten ravinto ja treeni on elämän ykkösasia, mutta en ymmärrä sitä, ettei hän ymmärrä ettei se ole sitä kaikille muille.
En toki tarkoita, että raskaana ollessaan tai muulloinkaan pitää syödä itsensä lihavaksi.
Samaa mieltä. Taitaa kyseinen herra olla vielä niin nuori, ettei ole vielä perspektiiviä asioihin. Annetaan pikkuiselle anteeksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vaikkei kyseinen PT kovin harkitsevasti kirjoittanutkaan tekstiä, ei se silti mielestäni lihava ole. Ihan hyvinvoivalta näyttää ja taitaa tykätä lihaksista.
No kyllä poskea, leukaa ja löllöä riittää. Myöntää itsekin olevansa ylipainoinen.
Jos jostain saarnaa, sitä pitää itse ensin noudattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Taitaa kyseinen herra olla vielä niin nuori, ettei ole vielä perspektiiviä asioihin. Annetaan pikkuiselle anteeksi :)
Se on 26. Ei todellakaan mikään nuori. Tonikäiselle naiselle esim. ei kukaan lähtisi selittämään, että oot niin nuori ettet vielä ymmärrä.
Ja toiseksi, jos sun ammattiin kuuluu "hyvinvointivalmennus" ja ptnä oleminen, kyllä sun pitää ymmärtää mistä puhut ennen kun julkaiset tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en ole sitä mieltä, että raskaana ollessaan paino saisi nousta holtittomasti, ja jos vuosi vauvansaannin jälkeen läskiä riittää yhä, niin se on kyllä jotain muuta kuin vauvasta johtuvaa.
Mutta kun ammatikseen muiden ihmisten terveydellä leikkivä mies valistaa muita, että raskaudessa painonnousun pitäisi pysyä alle 10 kgssa ja kuukauden päästä raskaudesta pitäisi olla entisissä mitoissa, niin kyllä vähintä mitä herra voi tehdä on olla itse hyvässä kunnossa.
Sen verran vahvaa epätietoa kuitenkin iskee pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä poskea, leukaa ja löllöä riittää. Myöntää itsekin olevansa ylipainoinen.
Ero bulkilla olevan Vatasen ja av-mamin välillä on se, että vatasen tila on väliaikainen. Tuollainen läskinkeräys kuuluu asiaan kun kerätään lihasmassaa. Rasvantiputus on bodareille ihan normaalia eikä siihen mitään ongelmia liity. Toisinkuin ikilaihduttajien dietteihin...
https://www.instagram.com/p/BDxEyO5gFL2/?taken-by=ptvatanen
Siinä on sitten Vatanen sen jälkeen kun rasvat on tiputettu pois.
Miksi muuten suomalaiset miehet ovat lihavempia kuin naiset, vaikkeivat edes ole raskaana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero bulkilla olevan Vatasen ja av-mamin välillä on se, että vatasen tila on väliaikainen. Tuollainen läskinkeräys kuuluu asiaan kun kerätään lihasmassaa. Rasvantiputus on bodareille ihan normaalia eikä siihen mitään ongelmia liity. Toisinkuin ikilaihduttajien dietteihin...
.... et voi olla tosissasi. Sinun mielestäsi ero raskaana olevan naisen ja Vatasen välillä on se, että Vatasen tila on väliaikainen.
Nyt on kyllä... ai että
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä paitsi ei ole itse tuossa kuvassa. Niin se roinaaminen näkö- ja lukukykyynki vaikuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muuten suomalaiset miehet ovat lihavempia kuin naiset, vaikkeivat edes ole raskaana?
Koska kukaan ei uskalla läskifemakoiden silmille sanoa, että tää bmi vertailu sukupuolien välillä ei ole ehkä kovin tarkka menetelmä. Maailmasta ei löydy sellaista valtiota missä miehet eivät olisi lihavampia kuin naiset jos tuolla menetelmällä mennään. Ja tämän perusteella sitten kirjoitetaan juttuja, että miehet ovat naisia lihavampia.
Lähden salille, te pullukat voitte jäädä väittelemään aiheesta onko keskiverto naisen ja miehen bmi sama. Luen viihteen sitten myöhemmin.
Miksi pitää sanoa läskifemakon silmille, eikö korville sanominen olisi tehokkaampaa?
Mutta joo, lopetin lukemisen ensimmäiseen virkkeeseesi. Feministisalaliitto, sehän se olikin juu juu, feministinpirulaiset, siis anteeksi, LÄSKIT feministiperkeleet luikerelleet tiedemaailmaan ja manipuloineet tuloksia oman mielensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan voi uskoa, että sunkaltaisia ihmisiä oikeasti on maailmassa.
Raskaana olevan naisen ja Vatasen erona on se, että Vatasen tila on väliaikainen.
"Bulkilla" olemiseen "kuuluu asiaan" saada pullaa kehoon, raskaana ollessa (milloin on tieteellisesti todistettu sen rasvan ja kohtuullisen painonnousun olevan terveellistä ja sekä äitiä, että lasta hyödyttävää) ei.
Mä en vaan voi uskoa, että jonkun maailma on noin vinoutunut. Lisääntyminen nähdään luonnottamana mutta "bulkkikausi" ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan ei uskalla läskifemakoiden silmille sanoa, että tää bmi vertailu sukupuolien välillä ei ole ehkä kovin tarkka menetelmä. Maailmasta ei löydy sellaista valtiota missä miehet eivät olisi lihavampia kuin naiset jos tuolla menetelmällä mennään. Ja tämän perusteella sitten kirjoitetaan juttuja, että miehet ovat naisia lihavampia.
Lähden salille, te pullukat voitte jäädä väittelemään aiheesta onko keskiverto naisen ja miehen bmi sama. Luen viihteen sitten myöhemmin.
Miksi pitää sanoa läskifemakon silmille, eikö korville sanominen olisi tehokkaampaa?
Mutta joo, lopetin lukemisen ensimmäiseen virkkeeseesi. Feministisalaliitto, sehän se olikin juu juu, feministinpirulaiset, siis anteeksi, LÄSKIT feministiperkeleet luikerelleet tiedemaailmaan ja manipuloineet tuloksia oman mielensä mukaan.
On ne eri tyttöjä ne feministit. Ovat syyllisiä tällä palstalla olleet mm. Suomen työttömyyteen, miesten itsemurhiin, miesten kouluammuskeluihin, miesten väkivaltaisuuteen, miehiin jotka suorittavat joukkomurhia, miehiin jotka eivät jaksa käydä koulussa tai töissä vaan jäävät kotiin itkemään, poikien huonoon koulumenestykseen, miesten rattijuopumuksiin, miesten kyvyttömyyteen hankkia normaaleja sosiaalisia suhteita kuten parisuhdetta, luonnollisesti kaikkiin avioeroihin, naisten mielenterveysongelmiin, perheen hajoamiseen, yksinhuoltajaäiteihin, eu:n tämänhetkiseen tilaan, pakolaiskriisiin... Mitäköhän kaikkea siinä olikaan?
Niin ja nyt miesten lihavuuteen.
On ne eri mammoja. Kuvitella, että naiset saa noin paljon aikaan vaikka ovat tyhmempiä kuin miehet.
Siis onhan tuo kisakauden rasvattomuuskin väliaikaista! Aika harvan elimistölle sopii itse asiassa tuollainen jatkuva massa- ja dieettikauden vaihtelu. Etenkään naiselle, jolla on luonnostaankin erilainen aineenvaihdunta ja biologia luonut ihan syystä tarpeen kerätä rasvaa elimistöön. HUOM! Ei lihavuutta, mutta tietyn määrän rasvaa, joka on oleellista hormonitoiminnalle, raskaudelle, imetykselle jne.
Eihän Vatanen edes hauku kaikkia raskaana olevia naisia sioiksi? Onko mammoilla kuullunymmärtämisessä vikaa?
Kysehän oli siitä, että Vatasen mukaan raskaana oleminen ei ole syy lihota ja lihomisella hän tarkoitti naisen omaa painoaan, EI koko kehon absoluuttista painoa, johon luonnollisesti tulee lapsen myötä lisää kiloja.
Hänhän on ihan oikeassa siinä, että raskaus on monille "syy lihota", eli syödään himojen mukaan ja sanotaan sitten, että joo lihoin, kun olin raskaana. Nämä samat naiset sitten kritisoivat niitä naisia, jotka ovat melko hyvässä kunnossa jo jopa 1kk synnytyksen jälkeen, koska ovat urheilleet raskauden aikana ja syöneet terveellisesti.
up