Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain selville mieheni kanssa vehdanneen naisen työpaikan ja kostin

Vierailija
07.04.2016 |

Pistin tänään postiin kolme kirjettä, yksi pomolle ja pari muille tämän lumpun kavereille. Kirjeet laitettu tarkoituksella erilaisiin kuoriin. Kirjeessä kerrotaan että heidän työkaverinsa on moraaliton nainen joka tietoisesti vehtaa perheellisen miehen kanssa. Hyvä kaikkien tietää minkälaisen ihmisen kanssa jakavat työpaikan. Tuli parempi mieli :)

Kommentit (157)

Vierailija
41/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää toimintaa, mutta niin on ap:llakin. Tuollaisesta lappusten lähettelystä saa vain hullun maineen. Eikä kai sellaisia kukaan täysjärkinen lähetäkään. Hae hyvä nainen apua itsellesi ennen kuin homma riistäytyy käsistä.

Vierailija
42/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän sekin teki sinulle. Turhaan murehdit tuollaisen puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen moraalittomia kodinrikkoja-miehenmetsästäjäsinkkuja tänne on pesiytynyt?

Ei normaali, tervejärkinen (ja tervehenkinen) ihminen ajattele noin, ettei olisi itse vastuussa mistään ja kaikki olisi aina muiden syytä. Mitäs läksivät.

Vierailija
44/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseistä naista taatusti hävettää. Mutkan kautta. Hävettää se, että hän on langennut mieheen, jolla on niin huono arvostelukyky, että on ollut hullun naisen kanssa.

Työskentelen naisvaltaisella työpaikalla ja tämän ketjun innoittamana mietin hetken aikaa, mitä oikeasti tekisin jos saisin jostain kollegastani tuollaisen nimettömän viestin. Ensi reaktio olisi nauraa koko työporukalla kirjeen lähettäjälle. Mutta sen jälkeen ehkä tulisi katsottua sitä "syyllistä" työkaveria vähän säälivästi: eikö hän todella ole löytänyt täysipäistä miestä? Sellaista, jonka eksä ei häpäisisi sekä miestä että itseään noin älyttömällä tavalla.

Joka tapauksessa kirjeen lähettäjä olisi se, jolle nauraisimme ja joka olisi nolannut itsensä, ei työkaveri.

Vierailija
45/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet huomaamaan että aika pientä osaa ihmisistä lopulta kiinnostaa täällä yhtään mikään.

Kasva aikuiseksi ja hyväksy se.

Olet ollut pelkkä leikkikalu miehellesi. Miltä tuntuu? 

Kumpikin saisi painua helvettiin.

Vierailija
46/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista väkeä täällä. Heti oletetaan että pidän miestäni viattomana uhrina ja että se nainen on itse sinkku. Tiedoksi että ei ole sinkku se lumppu, mutta koska minä kunnioitan toisten parisuhteita lähtee kirje työpaikalle hänen kotiosoitteensa sijaan (ok, no myönnetään että osasyy on että en tiedä hänen kotiosoitetta). Voitte pitää minua kahjona. Kai minä olen hiukan hullu kun tässä nykymaailmassa pidän kiinni perinteisistä arvoista :)

Vierailija
47/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luettuani ap:n viestit en lainkaan ihmettele että mies haki seuraa muualta...

Vierailija
48/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinun tuleekin tehdä. Pidät puolesi ja tallaat jalkoihisi ne ketkä ovat sinua satuttaneet. Bye bye. 

Vierailija
49/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin varmaan Dejavu ilmiön. Ihan niin kuin vastaavanlainen provo olisi ollut jonkin aikaa sitten täällä. Ihan samalainen tarina ...

Vierailija
50/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perinteiset arvot", ei oo pitkä matka siihen että pettäjät kivitetään. Mutta aloita siitä miehestäsi, se sua petti.

Omat arvoni ovat sellaiset että en voi omistaa ketään, voin tehdä sopimuksia. Itse en petä, mutta jos toinen rikkoo sopimusta olen vastuussa vain itselleni siitä miten reagoin. Jos minua petetään, osaan arvioida tahdonko yrittää uudelleen vai lähdenkö. Ei ole tarvetta tehdä mitään elämää suurempaa draamaa lähipiirin riemuksi tai suruksi.

Jos toisella osapuolella on suhde, se on hänen asiansa eikä kuulu sulle yhtään.

Vierailija
51/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen ajatusmaailma huorulimammoilla siitä ettei saisi kertoa jos puoliso on pettänyt. Pitäisi muka vain kärvistellä yksinään ja nuolla haavat. Kyllä minä työnantajana pistäisin muistiin jos saisin tietää jonkun käyvän paneskelemassa varattujen miesten/naisten kanssa. Nykyään kun aviorikos on poistettu laista niin ihmiset kuvittelevat voivansa tehdä mitä haluavat ilman seuraamuksia. Kyllä se yksityiselämä vaan vaikuttaa työntekoon ja nykyään esimiehiä oikein patistetaan ottamaan myös nämä asiat huomioon. Siinä mielessä ihmettelen väitteitä ettei ketään kiinnosta jos joku käy rikkomassa perheitä.

Jos olisit käynyt minkäänlaisen esimies- tai johtajuuskoulutuksen, niin tietäisit mitä laki sanoo tuollaisista "muistiin pistämisistä". Luojan kiitos, kaltaisesi karsiutuvat jo paljon ennen johtajuuskoulutuksia.

Eli laki kiellä esimerkiksi ehdottamasta terapiaa vieraissa juoksevalle jos tuo asia on esimiehen tietoon tullut. On tietysti sitten henkilön oma asia kiinnostaako vai ei. Tottakai työntekijöitä pitää kohdella tasapuolisesti. Mutta se että yksityishenkilön vapaa-aika ei kuulu mitenkään työnantajalle ei pidä täysin paikkaansa, esimerkiksi jos työntekijän käytös aiheuttaa työnantajalle haittaa. Nykyinen lainsäädäntö tosin on päättänyt sulkea silmänsä näiltä parisuhteeseen liittyviltä asioilta ja tuonut paljon pahoinvointia tähän yhteiskuntaan.

Vierailija
52/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munasit juuri itsesi todella pahasti.

Onnea paljon.

53/157 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei työsopimuksissa kai ole yleensä mitään erityistä moraaliklausuulia edes pankeissa, toisin kuin esimerkiksi USA:ssa. Näin ollen julkinen uskottomuus ei ole kelvollinen peruste työnantajalle tehdä asialle yhtään mitään.

Vierailija
54/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen

Joka oikeudettomasti esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Kunnianloukkaus

Joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista, on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Lapset voi sitten tulla vankilaan moikkailemaan psykoäippää :)

Vierailija
55/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! Nyt voi olla rankkaa, mutta muista että petturimiehesi ja se kevytkenkäinen nainen ansaitsevat toisensa. Siinäpähän katsovat kun sinä menet elämässäsi eteenpäin ja jätät moiset luuserit taaksesi. Hyvä vaan että paljastui kaikille naisen todellinen luonne. Sana leviää nopeasti, ei tule olemaan hänellä kovin kivat oltavat kun kahvihuoneissa supistaan ja karsastetaan.

Vierailija
56/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä välttämättä ole provo. Tiedän vastaavan tapauksen tosielämästä. Siinä vain suhteen molemmat osapuolet olivat samassa työpaikassa. Ei siitä paljastuksesta seurannut juuri mitään, ei siitä juuri edes puhuttu kun ajateltiin että omapahan on asiansa. Ei tuo nyt niin dramaattista ollut meille muille. Sitä en tiedä mitä kukin omassa päässään ajatteli, muttei se työpaikalla näkynyt. Nykyään ovat pariskunta ja ihan samalla tavalla heihin suhtaudutaan kuin kehen tahansa muuhun. Ex-puolisolla oli jo tuolloin ilmeisesti jotain muutakin ongelmia, en tiedä mitä hänelle kuuluu nykyään. Tapauksesta on jo vuosia.

Vierailija
57/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista väkeä täällä. Heti oletetaan että pidän miestäni viattomana uhrina ja että se nainen on itse sinkku. Tiedoksi että ei ole sinkku se lumppu, mutta koska minä kunnioitan toisten parisuhteita lähtee kirje työpaikalle hänen kotiosoitteensa sijaan (ok, no myönnetään että osasyy on että en tiedä hänen kotiosoitetta). Voitte pitää minua kahjona. Kai minä olen hiukan hullu kun tässä nykymaailmassa pidän kiinni perinteisistä arvoista :)

Perinteisessä liitossa pettämistä on aina katsottu läpi sormien. Tuo ihanteet on uudempaa perua. Myös raamatussa miehillä on lukuisia vaimoja.

Vierailija
58/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ap on niin varma että kirje menee kaikkien tietoon. Olen isossa firmassa töissä ja näitä samantyylisiä kirjeitä tulee silloin tällöin. Ei esimies edes välttämättä kerro kirjeestä asianomaiselle saatikka muille. Pistää vaan roskiin.

Vierailija
59/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

superjorma_after_dark kirjoitti:

Joka oikeudettomasti esittää toisen yksityiselämästä tiedon, vihjauksen tai kuvan siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, on tuomittava yksityiselämää loukkaavasta tiedon levittämisestä sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

Kunnianloukkaus

Joka esittää toisesta valheellisen tiedon tai vihjauksen siten, että teko on omiaan aiheuttamaan vahinkoa tai kärsimystä loukatulle taikka häneen kohdistuvaa halveksuntaa, taikka muuten halventaa toista, on tuomittava kunnianloukkauksesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

No höpö höpö, tietohan ei ensinnäkään ollut valheellinen. Lisäksi lähettäjää ei pystytä todistamaan, vaikka olisikin arvattavissa. Ja kaiken kukkuraksi poliisi jättää tutkimatta näin vähäpätöiset jutut.

Vierailija
60/157 |
08.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

superjorma_after_dark kirjoitti:

Kunnianloukkaus

No höpö höpö, tietohan ei ensinnäkään ollut valheellinen. Lisäksi lähettäjää ei pystytä todistamaan, vaikka olisikin arvattavissa. Ja kaiken kukkuraksi poliisi jättää tutkimatta näin vähäpätöiset jutut.

En ole koskaan kuullut että ketään olisi edellä mainituista tuomittu Suomessa vankeuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä