Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Veken kaluste

Vierailija
07.04.2016 |

Onko jollain kokemuksia Veken kalusteesta? Netistä ois luultavasti tarkoitus tilata, eli esim. tuoleja ei pääse testaamaan. Eli onko laatu/palvelu ollut hyvää, miten mahdolliset palautukset ja reklamaatiot onnistuneet? Kiitän vastauksista! :)

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
06.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekkin juuri tilaamassa nyt kun uudistu niin onkojan kellään vielä kokemuksia?

Vierailija
22/73 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele. Ostettiin sänky jossa ei petari pysy yhtään paikallaan ja sanottiin vaan että sellasia ne halvat sängyt on. Paska palvelu, tai siis ei palvelua ollenkaan. Kiertäkää kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin Barcelona-tuolit ja -sohva. Aitoon barcelonaan verrattuna olivat lähes ilmaiset, mutta kuitenkin normituolien ja -sohvan hintaiset.

Parin vuoden käytön jälkeen tekonahkapäällinen on kulunut puhki. Muuten ovat edelleen sinänsä jämäkät, mutta ulkonäkö on nyt surkea.

Seuraavaksi ostetaan Vepsäläiseltä aidot kalusteet, oli ne sitten mitkä hyvänsä.

Vierailija
24/73 |
01.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele!! Järkyttävän pitkät toimitusajat ja reklamaatiotilanteessa ei asiakaspalvelua saa, ainoastaan tylyjä viestejä. Laitoin itse kuitenkin kaikki viestit ystävällisesti ja asiallisesti, mutta minulle vastattiin tylysti ja todella viiveellä. Asia lopulta hoidettiin, mutta huono mieli jäi. Ei missään firmassa pitäisi enää tänä päivänä olla asiakkaiden kanssa kommunikointi näin hakusessa!

Vierailija
25/73 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin  keväällä Sohvat pitkän ja hartaan etsinnän jälkeen ja ne tulivat aika sovitusti mutta mukana oli väärät jalat.  Tein reklan ja lähetin kuvat. Vastaukset olivat tosiaankin vähintäänkin tylyjä ja vähätteleviä. Myönsivät myös että "joo kyllä meillä on aina niissä kuvissa ne eri jalat mitä oikeasrti saa" Noh ehdotin kaupan purkua tai hyvitystä ja sanoivat että tehtaalta tulee kesäkuussa ne oikeat minulle. Sanoin että tämä sopii jos ne oikeasti ovat minulla kesäkuussa johon jatko vastaus oli että "emme voi vaikuttaa tehtaan mahdollisiin viivästyksiin"  Nyt heillä on viikko aikaa ja jos ei näy niin en enää ole yhtä ystävällinen.

!

Vierailija
26/73 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin Vekeltä jättikokoinen sohva ja rahi. Maksoivat n. 1300e 2 vuotta sitten. Toimitus tuli ajallaan ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Kangas on edelleen kuin uusi ja tyynyt pysyneet kuosissaan. Oli kotimainen tuote.

Vierailija
27/73 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sieltä ostettu lasten kerrossänky. Sänky on todella hyvä ja tukeva, ei mitään moitittavaa. Ja kyllä tuo minusta on laadukkaampi kuin joku Maskun tai Ikean tuote...

Vierailija
28/73 |
15.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Kiteen huonekalutehdas Oy:n valmistaman sohvan. Vekessä todella hyvä palvelu. Toimitus tuli sovitusti vasta muuton jälkeen uuteen osoitteeseen. Todella ystävällinen ja hyvä palvelu myös puhelimitse. Suosittelen.

Vierailija
29/73 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli netistä tilaa, en suosittele kyseistä yritystä. Palautuskäytäntöön kannattaa perehtyä kunnolla ennen tilaamista, sillä palautusoikeutta Veken mukaan ei ole, mikäli tuote on "otettu käyttöön" eli tuotetta on kokeiltu käyttötarkoitukseen. Paketin saa siis vain avata, ja katsoa tuotetta, mutta sitä ei saa kokeilla. Ostin itse Vekestä kattovalaisimet, jotka luonnollisesti asensin kattoon, nähdäkseni miltä ne näyttää. Samalla menetin palautusoikeuteni, ja nytten minulla on 4 kattovalaisinta, joilla en tee yhtään mitään.

Vierailija
30/73 |
22.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö firman nimikin sano jo kaiken?

Vierailija
31/73 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonoa asiakaspalvelua. Tylyjä viestejä, vaikka ystävällisesti täysin asiasta reklamoin. Eivät ottaneet reklamaatiota vastaan. En suosittele todellakaan.

.

Vierailija
32/73 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan kotiinkuljetus ei minun kohdallani toiminut. Tuotteesta en siis tiedä.

Vierailija
33/73 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin nettiä selaamalla olen saanut sen kuvan, että hinnat ovat järjettömän kalliita. Ei siis kiinnosta tutustua enempää, varsinkaan jos laatu on tasoa sotka/masku!!

Vierailija
34/73 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tilannut ja olin tyytyväinen kaikin puolin. Etsin siis lepotuolia parvekkeelle ja löysin kivan, mutta sitä ei ollut enää muualla saatavilla, joten päädyin tilaamaan Vekeltä, jossa myös hinta oli kympin tai pari halvempi kuin muissa näkemissäni. Hieman epäluuloisesti suhtauduin, kun tuo tuoli oli vielä varastosaldon mukaan heidänkin viimeisensä ja nettiselauksen perusteella kokemukset ihmisillä vähän mitä olivat tuosta lafkasta. Lähinnä epäilin, tuleeko ollenkaan tai tuleeko viestiä, että saldot pielessä, ei oo enää, tulee ehkä ensi vuonna. Mutta tuoli tuli ajallaan kotiovelle, oli juuri sellainen kuin halusin ja laatukin hyvä. Eli ei valittamista. 

Vierailija
35/73 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan surkeaa asiakaspalvelua ja reklamaatio on niin vaikeaa ja vika asiakkaassa!

Vierailija
36/73 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvä asiakaspalvelu. Meille lähetettiin sohva josta puuttui osia. Toimittivat ne vasta viikon päästä. Mitään hinnanalennusta eivät suostuneet antamaan.

Vierailija
37/73 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ylempänä Nur kirjoitti..Reklamaatio käsittely pilaa kyseisen puljun !! Pitäsikö kaikkien tehdä ilmoitus kuluttajaviranomaisiin saamastaan kohtelusta!

Vierailija
38/73 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Black Fridaysta maton. Heti tilausvahvistuksessa tuli pahoitteluviesti pitkästä toimitusajasta, mutta että pyrkivät lähettämään jouluksi. Tuli jouluksi vaikka mun puolesta ei olisi tarvinnut. Matto oli sitä mitä pitikin ja kaikki sujui ongelmitta, joten ei mitään moitittavaa palvelusta eikä tuotteesta.

Vierailija
39/73 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin myös BF:nä ”tarjous”tavaraa joka on ollut jatkuvassa tarjouksessa siitä lähtien!

Vierailija
40/73 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä jotain aikoinaan ostanut ihan hyvin toiminut, mutta nyt viime aikoina olen Furmukselta tilannut sängyn ja sohvan, samoja tuotteita, mutta aika paljon parempaan hintaan kuin vekellä, ja nopeasti ja asiallisesti vastaan sähköpostiin. Käykääpä itsekkin vertaamassa www.furmus.fi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme