Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei jaksa yhtään kyläillä sukulaisilla/missään?

Vierailija
07.04.2016 |

Hirveän raskasta! Oon henkisesti ihan loppu kyläilyn jälkeen. ja tietyssä vaiheessa ihmiset ympärillä alkaa lähinnä ärsyttää.

Jos voisin päättää niin käyttäisin kaikki vapaapäiväni kotona omissa oloissani rentoutuen.. ❤

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy ikinä missään. Syön suklaata kotona, palstailen ja katson videoita Youtubesta. Välillä käperryn peiton alle nukkumaan. Olen omaan pesään päin lämpiävä.

Vierailija
22/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en välitä myös kyläilystä ollenkaan, en kutsu meille kotiinkaan oikeastaan koskaan ketään. Tottakai joskus on ihan kiva olla perheen kanssa tai yksin kylässä ystävien tai sukulaisten luona, mutta järjestän treffejä mielummin johonkin toiminnalliseen paikkaan, pelkkä istuskelu ja kahvittelu ei oikein vastaa käsitystäni hyvästä ajanvietteestä. Yöksi en mene ikinä minnekään ja meillä ei yövieraita ole ollut viiteentoista vuoteen.

Pelkkä kahvi on niin rahvaanomaista. Sen pitäisi olla soijamaitolattea. Ja siis isoisän tapaaminen jossain mummolassa on niin out. Ukko pitää viedä johonkin toiminnalliseen paikkaan viettämään laatuaikaa mun kanssa. Anteeksi, mutta kuulostat kanalta.

Täh? Mikäs sinulle tuli kun kirjoitukseni niin otti päähän? :D Jos menen perheeni ja ystäväperheen kanssa mielummin vaikka jonnekin luontopolulle ja grillaamme muutaman kilometrin kävelyn jälkeen makkaraa tai paistamme nuotiopullaa, niin se on kanamaista? Tai kun menemme perheeni ja appivanhempien kanssa mielummin vaikka Seurasaareen kävelemään kuin istumme takapuolta kasvattamassa sohvalla, niin se on myös ikävä juttu mielestäsi? Tsori, taitaa kanamainen kaakatus kuulua sieltä suuntaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuli istuttua kavereiden kanssa iltaa useinkin, mutta lasten myötä se on vähentynyt. Anoppi kutsuu joskus heille ja he käyvät meillä, mutta melkein se on siinä. Kesällä mökillä näkee sukua enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi