Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita jotka ei jaksa yhtään kyläillä sukulaisilla/missään?

Vierailija
07.04.2016 |

Hirveän raskasta! Oon henkisesti ihan loppu kyläilyn jälkeen. ja tietyssä vaiheessa ihmiset ympärillä alkaa lähinnä ärsyttää.

Jos voisin päättää niin käyttäisin kaikki vapaapäiväni kotona omissa oloissani rentoutuen.. ❤

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama juttu :)

Vierailija
2/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveän raskasta! Oon henkisesti ihan loppu kyläilyn jälkeen. ja tietyssä vaiheessa ihmiset ympärillä alkaa lähinnä ärsyttää.

Jos voisin päättää niin käyttäisin kaikki vapaapäiväni kotona omissa oloissani rentoutuen.. ❤

No mikset pysy kotona? Kyllä siellä kyläpaikassakin on raskasta, kun olet koko ajan kiukkuinen ja naamasi on norsunvitulla.

Vierailija
4/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo! Kylässä käynnin tarkoitus on rentoutua ja viettää yhteistä aikaa läheisten kanssa. Ei kylään ole pakko mennä. Minusta ainakin tuntuisi todella kurjalta, jos joku vieraistani voisi noin pahoin meille kutsuttuna. Kutsusta voi kohteliaasti kieltäytyäkin.

Vierailija
5/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun pilaat kaikkien muidenkin kyläilyn. Kyllä väkinäisen tunnelman aistii. Itsekeskeistä.

Vierailija
6/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kylässä tarvitse koko päivää luuhata. Jos joudut majoittumaan kyläily paikassa. Yritä päästähuoneeseen jossa saa oven välillä kiinni.

7/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen sointi aiheuttaa aina ahdistusta, mutta sitten jos se onkin vain telemarkkinoija, niin helpotun. Yksin oleminen on useimmiten paras tapa viettää aikaa.

Vierailija
8/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

172 cm kirjoitti:

Puhelimen sointi aiheuttaa aina ahdistusta, mutta sitten jos se onkin vain telemarkkinoija, niin helpotun. Yksin oleminen on useimmiten paras tapa viettää aikaa.

Samoin täällä, ja olen myöskin 172 cm. Siitä se varmaan kiinni onkin...

Vierailija
9/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä tosi kiittämätöntä sitä kutsujaa kohtaan, joka luulee keräävänsä kasaan mukavan porukan vaikka juhlien takia. Miten teidät elämään kyllästyneet voi erottaa joukosta ennen kutsun lähettämistä, jos ette kerran älyä edes kieltäytyä? En halua tuollaisia omiin kekkereihini. Hitto, en halua tuollaisia edes kotiini.

Vierailija
10/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä kanssa haluaisi kutsua kaltaisiasi ihmisiä kotiini. Ole ystävällinen ja kieltäydy seuraavasta kutsusta!

Vierailija
11/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh kyläilyt, ei jaksa. Rehelliset bileet menee mutta muut ei. Eksän kanssa joutui kestämään kaikki saatanan synttärit sun muut ja niillä oli iso suku. Tosi "mahtavaa" olla kuivissa juhlissa jossa oli tyyliin pari, kolme ihmistä jotka puhui mulle.

Vierailija
12/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh kyläilyt, ei jaksa. Rehelliset bileet menee mutta muut ei. Eksän kanssa joutui kestämään kaikki saatanan synttärit sun muut ja niillä oli iso suku. Tosi "mahtavaa" olla kuivissa juhlissa jossa oli tyyliin pari, kolme ihmistä jotka puhui mulle.

No oliko sut liimattu siihen eksään vai miksei hän voinut mennä yksin?

Vierailija
13/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vesikastanja

Vierailija
14/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen vieras helvetistä! Ku ei kukaan edes puhunu mulle ... voi kyynel. Yrititkö ikinä itse puhua kenellekään. Sitten juhlien emäntä/isäntä tai molemmat miettivät kuumeisesti, mitä tehdä kanssasi, kun olet koko ajan niin pettyneen oloinen. Mikset sano jo ovella, että te ette kuulkaa voisi vähemmän kiinnostaa minua, mutta tulin nyt roikkumaan tuon kumppanin käsivarressa,  kun en sitä yksinkään uskaltanut laskea.

Vierailija
15/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en välitä myös kyläilystä ollenkaan, en kutsu meille kotiinkaan oikeastaan koskaan ketään. Tottakai joskus on ihan kiva olla perheen kanssa tai yksin kylässä ystävien tai sukulaisten luona, mutta järjestän treffejä mielummin johonkin toiminnalliseen paikkaan, pelkkä istuskelu ja kahvittelu ei oikein vastaa käsitystäni hyvästä ajanvietteestä. Yöksi en mene ikinä minnekään ja meillä ei yövieraita ole ollut viiteentoista vuoteen.

Vierailija
16/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en välitä myös kyläilystä ollenkaan, en kutsu meille kotiinkaan oikeastaan koskaan ketään. Tottakai joskus on ihan kiva olla perheen kanssa tai yksin kylässä ystävien tai sukulaisten luona, mutta järjestän treffejä mielummin johonkin toiminnalliseen paikkaan, pelkkä istuskelu ja kahvittelu ei oikein vastaa käsitystäni hyvästä ajanvietteestä. Yöksi en mene ikinä minnekään ja meillä ei yövieraita ole ollut viiteentoista vuoteen.

Pelkkä kahvi on niin rahvaanomaista. Sen pitäisi olla soijamaitolattea. Ja siis isoisän tapaaminen jossain mummolassa on niin out. Ukko pitää viedä johonkin toiminnalliseen paikkaan viettämään laatuaikaa mun kanssa. Anteeksi, mutta kuulostat kanalta.

Vierailija
17/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään lähteä käymään kylässä, kunhan se on vaan joku kahvittelu-mitä-sulle-kuuluu -hetki tai illanvietto. Mutta sellaiset puoliviralliset kissanristiäiset vähän paremmilla vaatteilla ja puolella suvulla niin ei jaksa. Liikaa ihmisiä ja liian jäykkä ohjelma.

Kotiinikaan en aina jaksa kutsua ihmisiä kylään. Kauhea vaiva järjestää tarjottavaa ja tekemistä ja huolehtia että viihtyykö toinen vai ei. Yleensä kutsun kaverin seuraksi kahvilaan (tai jäätelölle tms.)

Vierailija
18/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen vieras helvetistä! Ku ei kukaan edes puhunu mulle ... voi kyynel. Yrititkö ikinä itse puhua kenellekään. Sitten juhlien emäntä/isäntä tai molemmat miettivät kuumeisesti, mitä tehdä kanssasi, kun olet koko ajan niin pettyneen oloinen. Mikset sano jo ovella, että te ette kuulkaa voisi vähemmän kiinnostaa minua, mutta tulin nyt roikkumaan tuon kumppanin käsivarressa,  kun en sitä yksinkään uskaltanut laskea.

Meillä mies ei suostu lähtemään ilman minua. Ja juu se on kyllä perseestä. Yleensä niissä juhlissa sitten tuppaa vielä olemaan miehen entiset heilat ja säädöt.. juu mielestäni mies saisi mennä ihan yksin kekkereihin, mutta ei. Sama juttu vituttaa katsella sen kavereita kun niistä näkee kilometrien päähän että minusta ei pidetä ja sitten pitää iän väkisin olla äijän mukana joka paikassa. Edes kotona en saisi lähteä mihinkään silloin kun näitä miehen ihania kavereita tulee kylään. En ymmärrä!

Vierailija
19/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tämän, toisinaan tunnen samoin koska viihdyn hyvin myös ilman seuraa.

Mutta... On se vaan n i i n  s u r u l l i n e n  tämä suomalainen mielenmaisema.. Tää on just yksi pääsyy miksi muutin ulkomaille joksikin aikaa. Ihmiset ovat liian monet mieleltään aivan hel*etin ankeita..

Monia kokemuksia rikkaampana voin ainakin todeta, että vaikka jotain täältä myös aloin kaivata, mutta en tosikkoja kansalaisia.

Lohdutuksen sanana, -ei se teidän vikanne ole evaan epäsosiaalisten vanhempienne(!). Myös maantiede ja kaupunkirakenne täällä vaikuttaa siihen että ihmiset ennemmin jäävät yksin koteihinsa. Koulut voisivat paljon auttaa mutta toistaiseksi ei ole mitään sosiaalista tai psykologista kasvatusta peruskouluissa. Se on kyllä hullua, koska edistäisi kansanterveyttä ja säästäisi selvää rahaa.

Vierailija
20/23 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten alkaa vuosisadan vollotus ja haukkuminen, että miksi et tullut mukana/käy koskaan, onko sulla jotain meitä vastaan. Jankataan, aletaan sota. Kyllä se vain on parempi mennä mukana useammin, kuin olla menemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi