Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähän väriapuja sisutuksessa please..!

Vierailija
07.04.2016 |

Eli olen muuttamassa asuntoon jossa on aika tummat parkettilattiat, sekä olohuonen tehosteseinä on ruskea. Asunnossa on avokeittiö joka myös ruskeasävyinen kaakeleineen ja tasoinen.

Minkä hemmetin värisen sohvan hankin? Valkoinen pois suljettu. Beigekaan ei niin mieluinen.

Olisiko tummanharmaa? Minulla on yksi tummanharmaa nojatuoli jo valmiina. Vai olisikohan musta parempi..? Siine voisi heittää sitten vaikka ruskeita ja valkoisia sisutustyynyjä. Mattom tv-taso ja kahvipöytä tulevat olemaan valkoisia.

Auttakaa please?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummanharmaa, valkoinen ja musta ovat ns. varmoja valintoja, mutta kokonaisuudesta voi tulla vähän kolkon ja ankean sävyistä värimaailmaltaan. Tosin monet kyllä tykkäävät suhteellisen pelkistetyn värisestä sisustuksesta, jossa sitten mahdollisesti väriä tuomaan erilaisia tyynyjä.

Mä ottaisin varmaan keltaisen sohvan, koska pidän keltaisen ja ruskean yhdistelmästä :D

Vierailija
2/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi punaisen ruskea, sellainen tiilen värinen tai vähän oranssiin vivahtava ruosteen punainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaanpunainen!

Vierailija
4/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, kuinka ruskea se tehosteseinä on.

Vierailija
5/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin tulla ehdottamaan keltaista, koska minulla on keltainen/okrahko sohva. Joku lilanpunainenkin voisi olla kiva.

Vierailija
6/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sellaist aitsekin mietin, ja minulla on myös vähän punertavanruskea nojatuoli jonka voin ottaa mukaani uuteen kotiin.. Mutta okohan tuo kokonaisuus sitten liian ruskea..? Ja montaa eri sävyä ruskeaa vielä. Vaikeaa :/

Vierailija
7/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nro 6 siis ap ja vastasin nrolle 2..

Vierailija
8/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi keltaiset ja punaiset ihan liian extremeä minulle, muiden kotona tykkäisin varmasti!

Vierailija
9/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma violetti sopii mun mielestä ruskean kanssa :)

Vierailija
10/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai petrooli

Vierailija
11/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän sellaist aitsekin mietin, ja minulla on myös vähän punertavanruskea nojatuoli jonka voin ottaa mukaani uuteen kotiin.. Mutta okohan tuo kokonaisuus sitten liian ruskea..? Ja montaa eri sävyä ruskeaa vielä. Vaikeaa :/

Minun mielikuvituksessa tuo näyttää aika pahalta. Miksei joku raikas heleä punainen? Valitse raikas väri joka tapauksessa. Ota eri värisiä vaatteita ja levittele tuolle ruskealle lattialle. Siitä saat osviittaa.

t. Ei n:o6 

Vierailija
12/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin sellaisen mihin voi vaihtaa päällisen. Joku värikäs päällinen, missä on myös ruskeaa ja sitten muita kevyempiä värejä. Yksivärisenä joku oranssihtava tai kellertävä voisi olla kiva, eikä olisi liian raskas.

Vierailija
13/13 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oranssi tai vaaleanpunainen sopivat ruskean kanssa. Samaten beige, samaten vaaleansininen, turkoosi ja violettikin. Katsopa vaikka Designers Guildin kankaita. Itse laittaisin valkoisen sohvan tai ennemminkin: maalaisin sen seinän valkoiseksi ja sisustaisin sen jälkeen vapaasti. Jos maalaaminen ei tule kyseeseen, laittaisin seinän väristä piittaamatta sellaisen muun sisustuksen, josta tykkään, koska asunto ei ilmeisesti ole se lopullinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi