Olen 146cm nainen ja haluan vähintään 185cm pitkän miehen.
Kommentit (15)
Olen 185 ja seurustelin joskus sinun pituisen kanssa. Ei ollut mun juttu. Sinänsä tylsää, että tuollainen asia vaikuttaa mutta minäkin haluan ehdottomasti normaalin pituisen, mielellään n.170cm pitkän.
Olen pituushullu ja tehtailen tänne typeriä aloituksia.
Olen 153cm nainen ja mieheni on 191cm pitkä.
Ihan perus evoluutiota.
Nainen haluaa suojaavan näköisen köllin ja mies haluaa tiukkaa tuzzua
Jos ap:lla on lapsenteko mielessä, miehen on viisainta olla pitkä. Niin moni lyhyt mies tuntuu olevan pituudestaan katkera, joten sellaista ei ehdoin tahdoin kannata synnyttää.
No, onneksi jokaisella on oikeus päättää ihan vapaasti millaisen kumppanin haluaa.
Mitä sä sillä pitkällä miehellä oikein meinaisit tehdä?
Mä haluaisin pinkin yksisarvisen. Aina saa haluta, eri juttu saako sen haluamansa.
Kyllähän toi vähn kiihottaa lyhyt ja laiha naine jonka jaksa yhelläkin kädellä nostaa ilmaan.
Itsekki haluun lyhyen naisen. Voin fantasioida lolitasta, kun ratsastaa naama pois päin musta.
Jos kriteerinä on saada pitkiä lapsia, niin siinä on mahdollisuus myös saada siitä tytöstä se 185cm ja pojasta 165cm. Pitkät saa yleensä myös pitkiä lapsia.
Minä olen 185cm mies ja haluan normaaliin pituisen naisen. Minulle 165cm-172cm on normaali. Haluan normaalin naisen!
Sori :)