Onko Aksulla enää puolustajia?
Huomasin, että tämän viimeisen käänteen myötä lopuillakin takki kääntyi. Suht hiljasta ollut tuon jälkeen, eivät kehtaa sanoa tai kirjoittaa enää mitään.
Kommentit (23)
Kyllä pian ilmestyy uusi mentori tai mediavastaava. Odota pari päivää.
Suosittelisin kyllä happihyppelyä lenkkipolulla ja irrottautumaan vähäksi aikaa kaikista koneista ja laitteista.
Vierailija kirjoitti:
No jonkunhan sekin homma on tehtävä. Kyllä mä voin lakikirjat kaivaa esiin, jos niikseen tulee. Zemiä!
Toki, oletkohan sitten ainoa joka on jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pian ilmestyy uusi mentori tai mediavastaava. Odota pari päivää.
:)
Vierailija kirjoitti:
Suosittelisin kyllä happihyppelyä lenkkipolulla ja irrottautumaan vähäksi aikaa kaikista koneista ja laitteista.
Sulkisi nettiliittymän kokonaan.
Minkä käänteen? Olen koko ajan ollut sitä mieltä, että poliisi hoitakoon ja muut vois käyttää aikansa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jonkunhan sekin homma on tehtävä. Kyllä mä voin lakikirjat kaivaa esiin, jos niikseen tulee. Zemiä!
Toki, oletkohan sitten ainoa joka on jäljellä.
Ensimmäistäkään kiveä en tule heittämään, sanotaanpa vaikka noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulkisi nettiliittymän kokonaan.
Kyllä. Totaalivieroittautuminen.
Vierailija kirjoitti:
Minkä käänteen? Olen koko ajan ollut sitä mieltä, että poliisi hoitakoon ja muut vois käyttää aikansa paremmin.
Aksu itse tulee esiin itse koko ajan, milloin tulee Trevor ja milloin heitetään läpyskää kun rikos tuntuu olevan vitsi Aksulle. Kannattaisiko Aksun pitää turpansa kiinni edes hetken.
Minä käännän toisenkin persposken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aksu itse tulee esiin itse koko ajan, milloin tulee Trevor ja milloin heitetään läpyskää kun rikos tuntuu olevan vitsi Aksulle. Kannattaisiko Aksun pitää turpansa kiinni edes hetken.
No pakkoko sen horinoita on kommentoida?
Sanotaan että "Sitä kun korkeelta pudotaan niin se tapahtuu rytisten
On sillä. Samat psykoottiset ämmät, jotka tuntevat seksuaalista vetoa tunnettuihin murhaajiin.
Vierailija kirjoitti:
Minä käännän toisenkin persposken.
Minä vien tuomarin pöydälle mädän omenan.
Minä olin Axl puolella vielä hetken paljastumisen jälkeen, kun uskoin hätävalheeseen ja siihen ettei ole videoita näyttänyt kellekään. Mut nyt kun selvisi että on niitä levittänyt ja nuorten oikeuksien _puolustajan_ roolissa Unicef tapahtumassa pokannut itselleen uuden uhrin 18-v tytöstä niin nyt ei ikävä kyllä voi enää mitenkään puolustaa.
Viimeisempien käänteiden jälkeen alkoi sellainen takinkääntöoperaatio, että pikkutakkien hihojen tekosilkkivuorien suhina täytti kuolemanhiljaisten huoneiden äänimaailman :D
Ap
ei ihme, että muut kuin pakolaiset eivät kunnioita suomalaista nykynaista.
Vierailija kirjoitti:
ei ihme, että muut kuin pakolaiset eivät kunnioita suomalaista nykynaista.
no voi nyt vittu!!!
pääsit taas vähän sanomaan :D niin maukasta provoa.