Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen lesbo joka on yllättäen ihastunut mieheen (ongelma)

Vierailija
07.04.2016 |

Olen aina vain ollut naisten kanssa, en ole edes harrastanut seksiä miehen kanssa. Ja ikää minulla on 26v.

Nyt kumminkin olen ihastunut mieheen ja hänkin minuun. Pidän olla hänen lähellään, haluan suudella ja pidää kädestä MUTTA ajatus seksistä miehen kanssa pelottaa ja etoo. En tiedä mitä tehdä.. Eräänä iltana homma meinasi mennä jo makkarin puolelle ja aamulla oli ihan kauhea morkkis ja huono olo itsestäni. En vain pysty siihen :( miehen sukuelin ällöttää minua, vaikka seksiä tekeekin mieli. En ole edes nähnyt penistä muuta kuin kuvista, enkä halua.

Onko ketään joka ois päässyt penisällötyksestä eroon? :D

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboilu ei ole enää niin trendikästä.

Vierailija
42/66 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lesbot himoitsee paksua kulllia salaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero aseksuaali lisättynä penisällötyksellä ja olen ollut ihastunut ja pussailuasteella. En ole päässyt ällötyksestä eroon.

Vierailija
44/66 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen joskus ihastunut mieheen ja ollut sängyssäkin ja vieläkin näen painajaisia välillä siitä munasta. Hyi ällötys.

45/66 |
11.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällekkin on termi; BISEKSUAALI

Vierailija
46/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen joskus ihastunut mieheen ja ollut sängyssäkin ja vieläkin näen painajaisia välillä siitä munasta. Hyi ällötys.

Nimenomaan. Pakko ei ole kenenkään pitää.

Vierailija
47/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesboudesta ja homoudesta voi tosiaan eheytyä heteroksi, joten kaikkea hyvää ja onnea matkaan. :)

Vierailija
48/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan. Pakko ei ole kenenkään pitää.

No miten lepakot sitten harrastaa keskenään seksiä? Ettei vaan oteta kaapista sitä ällöttävää vyöhön kiinnitettyä munaa esille ja aleta pökkimään sitä kumppania kun ei omasta takaa ole?

Vierailija
49/66 |
19.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuuko ne naismaiset lesbot maskuliinisiin miehiin ja miesmäiset lesbot taas neitimäisiin miehiin?

Vierailija
50/66 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä ole ap ainoa.

Vierailija
51/66 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl moni lesbo muuttuis heteroksi jos saisi tuntea mun sykkivän k alun sisälllän johdattavan mahtaviin orgasmeihin.

Se on naiselle mahtava kokemus yhtyä p illullansa ja tuntea täyttyvänsä naisena.

Vierailija
52/66 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan ja syvältä Porvoostahan tämä aloitus on, mutta todetaan nyt kuitenkin heti alkuun että mikäli aloittajan kaltainen ihminen olisi olemassa, ei hän olisi lesbo, vaan bi.

ja siitä mahdollisesta ällötyksestä, kokeilemalla kaikki selviää, hyvin yksinkertaista.

Ei rakkautta ja seksiä pidä edes yrittää järjellä selitelllä tai yrittää käyttäyyä jonkin normin mukaan, niin kauan kun omat mielihalut ovat laillisuuden rajojen sisällä ja kaikki osapuolet osallistuvat vapaaehtoisesti, siitä vaan rohkeasti kokeilemaan kaikkea mistä ikinä vaan uskoo kicksit saavansa.

Väitän että suurin osa nauttii eniten ihan melko tavallisesta "vaniljaseksistä", erikoisemmat jutut ovat juuri siksi erikoisempia kun niistä niin harva oikeasti nauttii.

Vierailija
53/66 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastuuko ne naismaiset lesbot maskuliinisiin miehiin ja miesmäiset lesbot taas neitimäisiin miehiin?

hyvin kysytty

Vierailija
54/66 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on mielenkiintoinen keskustelu. Minua ei ällötä penikset vaikka helvetin ruma se onkin. En tiedä kuuluisiko minua kiihottaa penis, mutta sellaista olen hakemassa itselleni.Luultavasti omani kiihottaisi minua. Minä kiihotun vain naisten sukuelimistä, miehen sukuelimessä ei ole muuta kiihottavaa kuin se, että tiedän miten mieheltä saa silmät tippumaan päästä kun otan sen käsittelyyn. Kyse on siis pelkästään siitä että valta kiihottaa minua kun olen miehen kanssa. Naisessa kiihottaa kokonaisuus, pehmeä iho, muodot, naisellisuus. Miesten kanssa seksi on valtaleikki ja siinä mennään niin että aitaa kaatuu. Kirjaimellisesti on tullut rikottua muutama vuode ja sohvakin, tarvittu ambulanssiakin. Jälkeenpäin ihmettelee mistä kaikki mustelmat on tullut. Hyvin agressiivista, mutta hemmetin hauskaa. Kannattaa varmaan kertoa rehellisesti että kun et ole ennen ollut miehen kanssa silleen ja ollut vain naisten kanssa niin, et halua katsella tai koskea ainakaan aluksi. Toinen vaihtoehto on se että nimenomaan katselet ja kosketat, mutta ette etene seksiin ellet sinä halua. Minä pääsin sillä tavalla muna ällötyksestä. Makoilin miehen mahalla ja tuijotin sitä mulkkua siinä pystyssä silmieni edessä ja tökin sormella aikani, naureskelin sille, otin hieman enemmän kiinni ja siitä se sitten lähtikin, mies ei tehnyt elettäkään, sain ihan itse puuhailla yksinäni kuin ei olisi ollutkaan paikalla.

Vierailija
55/66 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero aseksuaali lisättynä penisällötyksellä ja olen ollut ihastunut ja pussailuasteella. En ole päässyt ällötyksestä eroon.

Onko aseksuaali niin kuin seksitön?

Vierailija
56/66 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se siitä iloksi muutu, elämään jää pysyvä tyhjyys ja kaipaus.  Jos se olisi siitä miehen persoonasta kiinni, niin tykkäämisvaiheessa se jo helpottaisi tutustumista toisen sukupuolen kehosta nauttimiseen. Varmaan löytäisit ajan kanssa tapoja, joilla voit olla mukavammin ja ehkä nauttiakin seksistä. Ajan kanssa  se saa alakuloiseksi, kun siitä puuttuu kaikki, mitä toisen naisen kanssa voi kokea seksissä. Henkinen yhteyskin kärsii, kun ei voi himoita ja haaveilla toisen kehosta fyysisesti. Toisaalta seksistä nauttiminen miehen kanssa ei tekisi sinusta heteroa tai biseksuaalia. Voihan sitä tykätä monenlaisesta. Sinä et edes tykkää.

Vierailija
57/66 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki lesbot himoitsee paksua kulllia salaa.

Kyllä, eli tuolla nerokkaalla 13-vuotiaan päättelyllä myös kaikki hetskuäijät oikeasti himoitsee juuri tuota samaa, muhkeaa jortikkaa.

Vierailija
58/66 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa takaisin pimeydestä

mies51v

Vierailija
59/66 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta osaa naisia ällöttää ja kuvottaa miehen penis joten tunteesi ei ole mitenkään outo. Olet siis biseksuaali ja suhteesi penikseen on ihan normaali.

Vierailija
60/66 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl moni lesbo muuttuis heteroksi jos saisi tuntea mun sykkivän k alun sisälllän johdattavan mahtaviin orgasmeihin.

Se on naiselle mahtava kokemus yhtyä p illullansa ja tuntea täyttyvänsä naisena.

Tälle pikkujonnelle saisi iso karvainen karhusetä näyttää miltä tuntuu kunnon mahtiaisa peppuliinissa,kuitenkin tykkäisit ;) ;) :D