Olen lesbo joka on yllättäen ihastunut mieheen (ongelma)
Olen aina vain ollut naisten kanssa, en ole edes harrastanut seksiä miehen kanssa. Ja ikää minulla on 26v.
Nyt kumminkin olen ihastunut mieheen ja hänkin minuun. Pidän olla hänen lähellään, haluan suudella ja pidää kädestä MUTTA ajatus seksistä miehen kanssa pelottaa ja etoo. En tiedä mitä tehdä.. Eräänä iltana homma meinasi mennä jo makkarin puolelle ja aamulla oli ihan kauhea morkkis ja huono olo itsestäni. En vain pysty siihen :( miehen sukuelin ällöttää minua, vaikka seksiä tekeekin mieli. En ole edes nähnyt penistä muuta kuin kuvista, enkä halua.
Onko ketään joka ois päässyt penisällötyksestä eroon? :D
Kommentit (66)
No mikä ongelma? Levitä vain jalkasi ja anna miehen touhuta. Ei tarvitse tehdä mitään. Naiset eivät yleensäkään tee mitään seksin aikana, vaan makaavat kuin lahnat. äänettöminä. Suurin osa naisista pitää muutenkin penistä ällönä ja seksi on pakkopullaa, kun on mies saatu kiikkiin. Esim. penisken imemistä inhoaa 99 % naisista. Aktin aikana voit vaikka ajatella, mitä pitää ostaa kaupasta. Turha tehdä asiasta numeroa, jos muuten viihdyt miehen kanssa. Ei kannata kuitenkaan kertoa hänelle mitään näistä tuntemuksistasi.
Jotkut penikset ovat kauniita, jopa niinkin kauniita, että voisin ottaa kuvan ja laittaa tauluksi ja jotkut niin rumia, että puistattaa. Ei kai sitä mieltymyksilleen mitään mahda. P illut ovat enimmäkseen rumia ja jotkut ovat ihan ok näköisiä.
Homomies 24
Oon vissiin outo lesbo, kun mulle ei miehissä sukuelimet oo mikään ongelma. Naisista tykkään ihan muista syistä kuin siitä jalkojen välissä olevasta reijästä. Keho ja sukupuoli kun on paljon muutakin kuin ne elimet.
Miehiin en ihastu, vaikka oon heidän kanssa joskus seksiäkin harrastanut. Ei se varsinaisesti ällöttävää ole, lähinnä mitäänsanomatonta ja tylsää?
No, mutta meitä on niin monenlaisia, seksuaalisuus on todella moniulotteinen osa ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että ällötyksesi juontaa juurensa jo rakennetun minäkuvan murtumiseen sekä tietämättömyyteen.
Tietämättömyyteen siltä osin, että se miehen kul li tuntuu ihan hyvältä pillussa.
Vierailija kirjoitti:
Riittävän hyvännäköinen kun on niin lesbokin muuttuu bi-seksuaaliksi. Kumma juttu.
Oliko yllätys. Minulle ei.
mies51v
Otat nyt vaan sen peeniksen kauniiseen kätees ja ohjaat sen sun kosteaan halukkaaseen pilluusi.
Sitten vaan nautit kun tunnet sen sykkivän kovana sisälläsi.
Toivottavasti saat ainakin yhden mahti orgasmin ja tunnet sen upean fiiliksen rakastelun jälkeen.