Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun nainen pettää, onko syy aina taustalla omassa miehessä?

Vierailija
07.04.2016 |

Lähipiirissä on nyt ollut paljon tapauksia, joissa nainen on pettänyt miestään. Lähes jokaisen suusta olen kuullut saman "kun kotona ei saa enää hellyyttä, mies ei huomioi tai ole koskaan kotona".

Olen siis miettinyt, että "ajaako" miehet naisensa toisten syliin tietämättään, koska en uskoisi naisen pettävän "koska olin niin kännissä/naapurin Tomppa on vaan niin hyvännäköinen".

Nainen, miksi petit?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se noin olla. Vai haluaako perheelliset naiset kokea muka seikkailuja ja kerätä kaatoja?

Vierailija
2/7 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vika on aina miehessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on aina uhri.

Vierailija
4/7 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vika on aina siinä pettäjässä, oli sitten nainen tai mies. Pettäjät vaan ei osaa rakastaa aidosti, joten onnea vaan jos sellaisesta pääset eroon ja löydät aidon rakkauden.

Vierailija
5/7 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministinä  ja palstamammana voin kertoa, että vika on aina miehessä ja nainen on aina vain olosuhteiden ja muiden uhri.

Vierailija
6/7 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaankaan ole, miksei tilaisuus voisi tehdä varkaan naisesta siinä missä miehestäkin.

Itse petin tilanteessa jossa en kokenut minulla olevan enää mitään hävittävää - en ollut rakastanut miestäni enää vuosiin, ja olin jo varma että eroaisin hänestä. Mutta se mies jonka kanssa petin ei ollut samassa tilanteessa, hän oli hyvin rakastunut vaimoonsa ja vain innostui siinä hetkessä. Kai se olisi voinut mennä toisinkin päin.

Vierailija
7/7 |
22.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisestä on aina vastuussa pettäjä itse. Kukaan muu ei sitä VALINTAA tee. Harva pettäjä pettää kuitenkaan silkasta hetken mielijohteesta, kusipäisyydestä tai huvista. Taustalla on aina jonkinlainen tyhjyyden tunne, väljähtänyt parisuhde ja seksielämä tai identiteettikriisi. Tyhjyyden tunteen syntymiseen sekä parisuhteen ja seksielämän väljähtämiseen mies saattaa myötävaikuttaa omalla toiminnallaan. Pettämistä käytetään keinona ratkaista tilanne, mikä vuorostaan ei ole miehen syy missään määrin.