Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin hel****iin personal trainereita tarvitaan?

Vierailija
07.04.2016 |

Maailman upein kroppa Arnold Schwarzenegger, seitsenkertainen Mr. Olympia ei sellaista tarvinnut. Ja jos nyt on aivan pakko katsoa ohjeita, niin Arnoldin kirja riittää.
Personal trainereiden pääasiallinen tehtävä on ollut myydä idea, että personal trainereita tarvitaan. Naispuolisten PT:n tärkein tehtävä on antaa esimerkkiä, miten treenata hiusjatkeissa, silareissa ja rakennekynsissä. Entäpä miehet: tukka on hyvin ja herajuoma kourassa, mutta jos haluaa nähdä enemmän voimaa, ei tarvi kuin mennä voimannoston SM-kisojen teini-ikäisten sarjaa katsomaan. Hävettää olla salilla, missä PT on puolet pienempi.
Entä ne luksussalien treenaajat: naiset ovat näännyttäneet itsensä huonolla ravinnolla, ei treenillä. Ei lihasta, ei kiinteyttä, ei mitään, ei edwes sitä peppua, mitä jotkut yrittävät hieroa kuntoon. Miehet keskittyvät treeniä enemmän pukkarissa levittämässä jotain paskaa hiuksiinsa ja peilailemalla.
Aivan hirvittävää katsoakin.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän asiantuntevasta personal trainerista on muutamia hyötyjä. Tärkein on se, että pt valvoo että asiakas tekee vaikkapa salilla tehtävät liikkeet oikein - väärä tekniikka on huono, jopa vaarallinen. Lisäksi jotkut tarvitsevat tuloksistaan palautetta.

Asiaansa osaamattomia personal trainereita on valitettavan paljon ja heillä voi olla ihan höpöhöpö-käsityksiä ja "henkilökohtainen ruokavalio" saattaa oikeasti olla se sama mitä ne myyvät kaikille.

En tiedä aloittajan taustaa mutta itse olen aloittanut kilpaurheilun jo 3-vuotiaana (toki tuossa iässä kilpailu ei ole ollenkaan vakavaa ja treenit enemmän leikkimistä) ja vanhemmat ovat entisiä kilpaurheilijoita molemmat. Minusta on hassua että joku tarvitsee pt:n kun olen itse saanut heidän tarjoamansa opit jo lapsena kotona, mutta ymmärrän erittäin hyvin että toisenlaisista taustoista tuleva ei noin vain pysty selvittämään itse kaikkea tarvitsemaansa.

Asintuntevia Personaaleja ei tosiaan koskaan ole liikaa. Varsinkin noissa ruokavaliossa on se henkilökohtaisuus kaukana niissä isoissa nettivalmennus firmoissa. Kysytään vaan asiakkaan pituus ja paino, mikä on vain murto-osa mitä pitäisi kysyä. Nykyään näen aina punaista kun kuulen sanan PT.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla