Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulin vauvan ja taaperon kans perhekahvilasta kotiin, mies täällä kaljoittelemassa jonkun vieraan naikkosen kanssa

Vierailija
07.04.2016 |

Sohvalla molemmat istuivat muina miehinä ja naisina, sössötyksestä päätellen jo jokunen huurteinen tullut kumottua. Mies jäi syksyllä työttömäksi, jonka jälkeen masentui, jonka jälkeen alkoi kuppi maistua arkenakin, ssuostui lopulta a-klinikalle ja AA:ssa käy myös. Tämä neiti kuulemma sieltä myös. Tyttö rymysi sohvalta ylös, esitteli itsensä oikein käsipäivää ja lässytti miten mulla on mukava mies ja suloiset lapset. Sitten perse takas sohvaan ja jutustelu noilla kahdella senkun jatkuu. Vetäydyin lasten kanssa yläkertaan. Tyrmistyttää, itkettää, suututtaa ja masentaa. Hyvin näyttää toimivan tuo AA...
:,(

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pakkaisin parin päivän kamppeet ja menisin äidin luo lapsien kanssa. Ennen lähtöä sanoisin miehelle, että nyt kun olet tasoistasi seuraa saannut, niin lähdenpä tästä lapsien kanssa teitä häiritsemästä. Katsellaan taas, kun olet selvittänyt pääsi. Tietysti, jos ei ole paikkaa minne mennä eikä hotelliinkaan rahaa niin sitten pitäs vaan olla kotona ja kestää tilannetta.

Vierailija
22/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan, ennen yhtätoista jo kaljoiteltu vieraan naikkosen kanssa oikein känniin asti?

Vähän yritystä näihin provoihin.

No valitettavasti näin, ainakin tukevaan hiprakkaan asti. Olin lasten kanssa poissa reilut pari tuntia. Ja en minäkään ole/ollut aiemmin tuntenut ihmisiä, jotka aloittavat alkoholin juomisen heti aamusta, ei miehenikään ollut ennen sellainen. Mutta pakko se nyt on uskoa ja tunnustaa, kun omin silmin joutuu todistamaan. Ja kännääjäkaverin sukupuoli tässä on toissijaista, tuskin se vähempää olisi järkyttänyt vaikka kyseessä ois ollut Pena 55v., pahinta on se, että se on sieltä AA:sta, jonka jotenkin naiivisti olen kuvitellut auttavan siihen juomiseen. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi mennä jonkun mainitsemaan minnesotahoitoon tms.. ei a-klinikka näköjään auta. Avominnekin varmaanihan hyvä. Nämähän maksavat, mutta ei se juominenkaan ilmaista ole.

Vierailija
24/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan heti täytyy reagoida. Lähde sieltä pois ja ala suunnitella muuttoa

Vierailija
25/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiva, että miehelläkin on seuraa, ettei tartte yksin koko päivää olla kun olette lasten kanssa lähteneet ulos.

Vierailija
26/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän ymmärrät ja hyväksyt niin sitä enemmän se mies juo.

Lapsiperheen koti ei ole mikään räkälä johon tuodaan to-aamupäivällä joku random ihminen ryyppykaveriksi!

Vierailija
27/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. kamala tilanne. Jos huomenna keskusteltuanne mies ei suostu radikaaliin hoitoon niin valitettavasti en usko tilanteen muuttuvan. Montako mahdollisuutta oot jo antanut? Jos ei meno muutu PIAN ota ero lasten takia. t. 17vuotta alkoholistiperheessä asunut.

Vierailija
28/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se teidän yhteinen perhe-elämä ollut sitten siinä. Vai kuinka kauan ajattelit katsella miehen juomista ja sitä, että hönöttelykaverit sukupuoleen katsomatta istuvat teillä kaljottelemassa?

Joskus suurinta rakkautta on päästää päihdeongelmainen "vapaapudotukseen". Sinä et voi miestä pelastaa, mutta lapsillesi olet vastuussa siitä, millainen heidän kasvuympäristönsä on.

Vierailija
29/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalalta tuo kuullostaa. Ymmärrän tuskasi. Se on totta ettei huudot tai itkut vaikuta juoko mies vai ei. Antabuskuuri kehiin?

Vierailija
30/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

27 lisää, että vaikka hävettää niin ota vanhemmat avuksi. omat ja miehen, jos he asuvat lähellä. Vaikka rakastat miestä, tota menoa teidän lasten lapsuus on kohta pilalla ja sun elämä kans.

Vierailija
31/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauloja kaupasta :D Ei kukaan ole niin selkärangaton, että hiljaa katsoo miehen ja vieraan naisen juomista omassa kotona.

Vierailija
32/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jää yksin. Häpeä ei ole sinun vaan miehesi. Puhu lähisukulaisille ja ystäville missä mennään ettet ole lopuksi se paska joka hylkäsi hyvän miehen ja vie lapset ja tuhkatkin pesästä!

Miehesi pitää nyt lopullisesti ja oikeasti päättää mikä on tärkeintä. On tärkeintä perhe...vaimo ja lapset vai pullo ja juoppokaverit!

Vierailija
33/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauloja kaupasta :D Ei kukaan ole niin selkärangaton, että hiljaa katsoo miehen ja vieraan naisen juomista omassa kotona.

Niin, nauloja niihin hemmetin korjattaviin lauteisiin. Rautakaupasta. Ruuat ruokakaupasta. Pahoittelut, että erittely puuttui.

Ja varmaan sitten olen selkärangaton kun en pienten lasteni läsnäollessa alkanut huutamaan/raivomaan/ajamaan naista pois (ihan sama oikeasti, oliko nainen vai mies), en tiedä enää mikä olen, umpikujassa ja jatkuvasti ahdistunut ainakin. ap

Vierailija
34/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo olisi vaikea paikka koska ei ole ketään ystävää tai sukulaista kenen luokse mennä. Lisäksi en halua jäädä yh-äidiksi. En tiedä mitä tekisin jos olisin ap.

Vierailija
35/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin varmaan, ennen yhtätoista jo kaljoiteltu vieraan naikkosen kanssa oikein känniin asti?

Kuvitteletko oikeasti, että se ei onnistuisi? Parissa tunnissa saa kyllä oikein tukevan kännin jos maha kestää viinaa, ja alkoholisteillahan se kestää.

Eli jospa itse miettisit, mitä tänne kirjoitat, toisella on tuollainen tilanne ja sitten joku alkaa vänkäämään etä ei ole mahdollista, häpeäisit.

Vierailija
36/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinulta kysytään kanttia oikein todella.

Sinun on vietävä lapset pois tuosta ja miehen on hoidettava oma ongelmansa itse.

Kukaan ei voi häntä raitistaa , hänen on tehtävä se itse.

Ota se asumusero nyt, koveta mielesi ja lähde lasten kanssa.

Pyydä joltain apua.

Jos jäät ja lapsesi kärsivät, he tulevat syyttämään sinua koska et ole suojellut heitä.

Mikään ei estä palaamasta miehen luo jos hän oikeasti raitistuu.

Älä enää yhtään odota vaan toimi.

Vierailija
37/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin että näin "lyhyellä" juomisella suostui a-klinikalle, nyt vaan siitä pitää kiinni, ja eihän se muutos aina hetkessä käy oli tahtoa siihen tai ei. Voimia sinulle.

Vierailija
38/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Jos et muuten niin lastesi takia.

- N18, äiti alkoholisti ja tästä edelleen hyvin katkera myös isälle, joka ei ottanut eroa.

Vierailija
39/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-klinikka / AA yksistään ei välttämättä ole kovin tehokkaita yksistään. Kunnon vieroitusjakso laitoksessa vois tehdä hyvää ukollesi. Mutta sekin vain silloin, jos hänellä itsellään on aito halu raitistua.

Vierailija
40/43 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? Miten siellä pärjäillään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän