Olen aivan loppu
Olen ollut melkein paniikkikohtauksessa tms koko joulunajan ja vuodenvaihteen. Äänet kovenevat, enkä kestä mitään meteliä enää.
Ensinnäkin mies petti, se selvisi jouluaattona. Piti kuitenkin teeskennellä iloista koko joulu, ettei lapsilla mene joulu piloille. Onnellisen teeskentelyä on pitänyt jatkaa yhä ja uudenvuoden sukujuhlissa ja lapsen vuoksi kotona koko ajan.
Olen tässä lyhyinä hetkinä, kun on ollut mahdollisuus vaihtaa pari sanaa, sanonut miehelle haluavani erota. Mies ei haluaisi, siitä tulee ongelma. Pitikin tapahtua tällaisena pitkänä pyhänä, kun kaikki on kiinni. Yritin jouluaattona ottaa yhteyttä netistä löytämääni asianajotoimistoon eron takia, mutta eihän se ollut auki ja on näköjään yhä kiinni.
Olen tukahduttanut kaikki vihan tunteet sisälleni nyt niin pitkään, että en enää kestä. Harkitsen vakavasti, että jättäisin koko p@skan taakseni ja lähtisin yksin jonnekin pois.
PS. Lapsi on ollut joulusta lähtien vatsataudissa, olen siivonnut vessan 8 kertaa päivässä.
Pahoittelen avautumista. En vaan kestä enää ihmisiä ympärillä lainkaan.
Kommentit (19)
Kotona saa olla huonona. Älä mene juhliin, älä teeskentele.
Vierailija kirjoitti:
Kotona saa olla huonona. Älä mene juhliin, älä teeskentele.
-
Saisikin olla yksin kotona huonona. En kuitenkaan halua pilata lasten mieltä, ovat näköjään nauttineet pyhistä.
Ap
Tänne voi avautua.
Vierailija kirjoitti:
Tänne voi avautua.
-
Kiitos ehkä avaudunkin, ei tullut mieleen.
Palsta on ollut hyödyllinen, auttanut jaksamaan.
En olisi tullut myöskään ajatelleeksi sp-tautitestejä, ellen olisi lukenut täältä yhdestä ketjusta, ne varasin jo terveysasemalta., ihme että sinne pääsi läpi näin pyhinä.
Ap
Yritä jaksaa, keskity itseesi, ja jos se oikeasti sitä vaatii, niin lähde vähäksi aikaa pois. Mene hotelliin muutamaksi päiväksi ja anna miehen hoitaa sukulointi ja muut asiat lapsen kanssa. Hän osaa kyllä hoitaa omaa lastaan, ja saa ihan vapaasti selittää suvulle missä sinä olet, kerran olet hänen tekojensa vuoksi poissa. Ehkä hän silloin myös ymmärtäisi, että teoilla on seurauksensa.
Koita jaksaa vielä hetki, kun arki taas koittaa, laita asiat rullaamaan. Hyvää uutta vuotta, kaikesta huolimatta.
Varaa hotellihuone ja jätä lapset ja mies 2 päiväksi. Sano, että hätätila kaverilla jota et tunne.
Näin et valehtele, mutta pääset lepäämään ja saat etäisyyttä.
Ota lomaa ja jätä lapset ja mies sinne johonkin. Tarviit lomaa ja sinun pitää ajatella ensin omaa itseäsi ja hyvinvointiasi. Kotona et voi hyvin joten lähde johonkin kuukaudeksi vaikka ja kerro sitten 2 viikon päästä miehellesi että tiedät että se petti ja otat eron.
Montako lasta? Minkä ikäiset lapset?
Lapsen vatsatauti ja sukujuhlat. Joojoo.
Jos oikeasti on näin ja haluat eron niin ero lähtee sillä, kun netissä teet asuntohakemukset ja tulostat ja kirjoitat avioerohakemuksen ja laitat postiin. Et tarvi asianajajaa. Ensi viikolla lisää asunnon hakua ja järjestelet asioita.
Voimia, me tsempataan sua täältä jostain!
Kannattaa kuitenkin sisäistää ero asiaa, muistan itse tilanteeni, piti huomioida myös lapsi. En heti eronnut, mutta kuitenkaan en pääsyt asiasta yli ja hain eron vaikka mies ei olisi yhden pettämisen takia halunnut erota.
Vierailija kirjoitti:
Voimia, me tsempataan sua täältä jostain!
-
Kiitos!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon!
mitä turhia...ala ryyppäämään..
Mee hoitoon!