Mikä on pahinta, mitä puolisosi/exäsi on sinulle tehnyt?
Mulla se, kun poikaystävä pahoinpiteli meidän koiraa ja uhkasi tappaa sen. Pääsin koiran kanssa pakoon ja miehestä tuli saman tien ex-mies.
Joku voi saivarrella, että ei tehnyt pahaa just mulle mutta mun mielestä tää kyllä lasketaan. Oli hirveä tilanne huomata, että joku voi osoittautua tollaiseksi ja kyetä vahingoittamaan perheenjäsentä.
Kommentit (26)
Petti 7 eri naisen kanssa, mukaanlukien silloisen ystäväni. Tartutti klamydian. Vei minua kahville toisen tyttöystävänsä äidin luo ja väitti työkaveriksi. Yritti tappaa leipäveitsellä sen jälkeen kun sain hänet kiinni pettämisestä. Kun itkin petetyksi tulemista, mies läpsi kasvoihin ja heitteli pitkin seiniä. Kun jätin miehen ja kysyin miksi, hän vastasi että "Halusin vain kostaa jollekin sen, että minua petettiin edellisessä suhteessani." Eron jälkeen uhkaili tappamisella pitkään. Olen vähän traumatisoitunut henkilö, joo.
Vierailija kirjoitti:
Haukkunut mua av:lla.
Ei tiedä, että käyn täällä lukemassa ne. Joka kerta vituttaa suunnattomasti lukea niitä juttuja ja varsinkin, kun tekee itsestään itse täydellisyyden niissä teksteissä. Mitä ei todellakaan oikeasti ole.
Ärsyttääkö lukea juttuja laiskuudestasi, juomisestasi, huoraamisestasi ja siipeilystäsi av-palstalla? On se rankkaa, kun exä purkaa tunteitaan nimettömänä palstalla, kun voisi kostaa suoraan sinulle, ihan niinkuin kostat jättämistäsi kaikin tavoin exälle hankaloittamalla samalla lastesi elämää.
Ja mistä tiedät, että jutut ovat minun kirjoittamiani? En ole ainut kelvottomasta exästä kärsinyt.
Ratsasi puhelimen.
Eihän sieltä mitään löytynyt, kun löydettävää ei ollut, kamala raivari vaan siitä, miten varmasti olen petollinen huora (hei, tämän muuten huusi lasten kuullen!) koska olen niin huolellisesti siivonnut salarakkaani viestit pois.
Mies oli epäillyt tällaista aiemminkin, kauppareissut oli kellotettu ja työmatka myös. Olin myös naureskellut kavereiden kanssa, että mistähän sitä ihmiset oikeasti repii aikaa joihinkin romansseihin kun itse on illat lasten kanssa miehen viilettäessä tärkeissä menoissaan.
Ei. Minulla ei ollut suhdetta. Eikä edes mitään viritelmiä. Oikeastaan en olisi edes nähnyt mitään tarvetta ulkopuoliselle romanttiselle suhteelle. Totta kai minulla oli kavereita, joiden kanssa tekstailtiin pitkin päivää, muttei se eksä tätä uskonut.
Sai mulle nust burn outin. Ei tee mitään muuta kun huutaa ja tiuskii. Käyttäytyy kuin pieni lapsi. Ei kuuntele yhtään! Meidän 5v muistaa paremmin asiat. Kännykkä on niiiin tärkeä, selailee pinterestiö ja muuta jatkuvasti. Siivota ei jaksa. Kerran jo itkin, oltiin kaikki vatsataudissa. Minä en saanut sairastaa vaan hoidin yksin kipeenäkin kaiken. Pääsi itku, mikään ei muuttunut.
Huom! Kun saimme lapset, oli ihan erilainen. Teki ruokaa, siivoili jne.
20, mahtavaa! tosin minua pelottaisi että mies kostaisi. Onko hän väkivaltainen? Tietääkö missä asut?