Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keksikää mulle uusi työ... :/

Vierailija
06.04.2016 |

Koulutukseltani olen vaan merkonomi ja kaupassa ollut n. 15 vuotta töissä. Tarvitsisin (yhdestä syystä jota en tässä halua eritellä, ettei kukaan tuttu tunnista minua av-mammaksi :D) uuden työn. Vanhassakin saisin kyllä jatkaa. Olen hyvä ja pidetty työntekijä, siitä ei ole kyse. "Itkevät perääni" kuulemma, jos päätän lähteä.
Vaatimukset uudelle työlle olisi, että saisin vähintään n. 1800-1900€ nettona kuussa palkkaa ja että työ ei vaatisi monen vuoden koulutusta. Onko ideoita? :(

Kommentit (22)

1/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae myyntiassistentiksi.

Kun laitat hakemuksen, kerro mitä osaat ja missä olet hyvä.

Tietysti voit hakea myös kaupan alalle päälliköksi?

Vierailija
2/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kova liksavaade.

Paperimieheksi(naiseksi?) tai ahtaajaksi voi kysellä. Jos on asiatyyppi niin voi päästä ihan peruskoulupohjalta vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola puolelle?

Vierailija
4/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ideoita? :)

Ap

Vierailija
5/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi assari oli hyvä. Tai varastolle? Tukkuun? Kahvilaan?

Vierailija
6/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida kahvilatyöt lyödä leiville, ainakaan ap:n vaatimusten rajoissa :D

Vierailija
7/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneinsinööri tai joku muu moniosaaja.

Vierailija
8/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt koulutus?

Vierailija
9/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista työtä olet kaupan alalla tehnyt? Voisitko hakea samalla alalla vähän vaativampiin tehtäviin? Esim. jotain esimies tehtäviä tai toiminnan kehittämiseen liittyviä juttuja?

Vierailija
10/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskele yliopistossa 5 vuotta niin saatat päästä siivoojaksi tai jopa Hesen tiskille. Tähän ollaan menty. Tervetuloa Suomeen.

Vierailija
11/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1800 netto on kova liksavaade??

Eikä ole. Jossain hommissa voi olla mahdoton mutta monessakin päästään ylikin.

Vierailija
12/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan-alan esimiehentutkinto ja porrasta ylemmäs? ei kestä koulutus kovin kauaa ja voi suorittaa työn ohessa. Ostajan koulutus ja saman ketjun ostoon? näitä olen itse harkinnut. Johonkin pitäis päästä etenemään, kaupassa olen työskennellyt 8 vuotta. Nousis palkkakin hieman. Kuitenkin sen verran jo kokemusta kertynyt, että kannattaisi hyödyntää se samalla alalla, entä lähtee esimerkiksi lähihoitajaksi opiskelemaan...

Vierailija
13/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kiinnostaa?

Vierailija
14/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt koulutus?

Tässä varmaan viitattiin tummaihoisiin koneinsinööreihin. Papereitakaan ei tarvita välttämättä, somalialainen koneenrakennustaito tunnetaan niin laajalti.

Vierailija
15/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1800 netto on kova liksavaade??

Eikä ole. Jossain hommissa voi olla mahdoton mutta monessakin päästään ylikin.

Tietenkin päästään. Mutta käsittääkseni nyt haettiin aika basic hommia.

Vierailija
16/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaupan-alan esimiehentutkinto ja porrasta ylemmäs? ei kestä koulutus kovin kauaa ja voi suorittaa työn ohessa. Ostajan koulutus ja saman ketjun ostoon? näitä olen itse harkinnut. Johonkin pitäis päästä etenemään, kaupassa olen työskennellyt 8 vuotta. Nousis palkkakin hieman. Kuitenkin sen verran jo kokemusta kertynyt, että kannattaisi hyödyntää se samalla alalla, entä lähtee esimerkiksi lähihoitajaksi opiskelemaan...

Esimiespaikkoja aika vähän auki, eikä ehkä ole ihan mun juttu. Olen niitäkin tässä välissä tehnyt muutaman vuoden, muuten ollut myyjänä.

Ketju hoitaa ostopuolen, ja ne paikat aivan liian kaukana.

Ap

Vierailija
17/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryhdy k-kauppiaaksi. eikös siihen ole k-kaupalla jokin oma koulutus?

Vierailija
18/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et halua ilmeisesti jatkaa kaupan alalla, koska esimiestyöt ei kiinnosta? Siten arvelen, ettei edellisen ehdotus kauppiaaksi ryhtymisestäkään innosta. Aika vaikea on keksiä mitään uravaihtoehtoa jos et halua opiskella pitkään (mitä sitten ymmärrätkin pitkällä koulutuksella).

Ainoa mitä tulee mieleen, on hakeutuminen johonkin vuorotyöhön, missä vielä toistaiseksi saa pyhä- ja yölisillä hilattua palkkaa paremmaksi. Teollisuusvartija? Varastotyö?

Vierailija
19/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy työn ohessa joku ammatti- tai erityisammattitutkinto. Tai jatkokouluttaudu tradenomiksi monimuotopuolella, merkonomilta kestää 2 vuotta.

Vierailija
20/22 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy työn ohessa joku ammatti- tai erityisammattitutkinto. Tai jatkokouluttaudu tradenomiksi monimuotopuolella, merkonomilta kestää 2 vuotta.

Koulutus ei saa ap:n kriteereillä kestää "useaa vuotta" eli eiköhän tuo 2 vuottakin ole hänelle liikaa. Mielenkiinnosta kysyn, että mitä lisäarvoa on tradenomin tutkinnolla ap:n tilanteessa? Siis mihin sillä työllistyy merkonomin tutkinnon päälle tehtynä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan