Keksikää mulle uusi työ... :/
Koulutukseltani olen vaan merkonomi ja kaupassa ollut n. 15 vuotta töissä. Tarvitsisin (yhdestä syystä jota en tässä halua eritellä, ettei kukaan tuttu tunnista minua av-mammaksi :D) uuden työn. Vanhassakin saisin kyllä jatkaa. Olen hyvä ja pidetty työntekijä, siitä ei ole kyse. "Itkevät perääni" kuulemma, jos päätän lähteä.
Vaatimukset uudelle työlle olisi, että saisin vähintään n. 1800-1900€ nettona kuussa palkkaa ja että työ ei vaatisi monen vuoden koulutusta. Onko ideoita? :(
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy työn ohessa joku ammatti- tai erityisammattitutkinto. Tai jatkokouluttaudu tradenomiksi monimuotopuolella, merkonomilta kestää 2 vuotta.
Koulutus ei saa ap:n kriteereillä kestää "useaa vuotta" eli eiköhän tuo 2 vuottakin ole hänelle liikaa. Mielenkiinnosta kysyn, että mitä lisäarvoa on tradenomin tutkinnolla ap:n tilanteessa? Siis mihin sillä työllistyy merkonomin tutkinnon päälle tehtynä?
No ap:n suuntautuminen on ilmeisesti ollut joku myynti tai kauppa tai mitä näitä nyt onkaan. Tradenomina voi valita jonkun muun linjan ja sitä kautta päästä erilaisiin ja mahdollisesti parempipalkkaisiin töihin. Suurin osa aikuiskoulutuksista kestää 1-1,5 vuotta, joten en ton 0,5-1 vuoden eron luulisi olevan kynnyskysymys.
Mä olen itse yhteiskuntatietelijä, joten en tunne tradenomien työtä ja työllistymistä. Edelleen ihmettelen, että mitä ne on ne "erilaiset ja mahdollisesti parempipalkkaiset" työt mihin viittaat? Tää ei siis ole mitään kuittailua vaan oikeasti kiinnostaa tietää.
No ap:n suuntautuminen on ilmeisesti ollut joku myynti tai kauppa tai mitä näitä nyt onkaan. Tradenomina voi valita jonkun muun linjan ja sitä kautta päästä erilaisiin ja mahdollisesti parempipalkkaisiin töihin. Suurin osa aikuiskoulutuksista kestää 1-1,5 vuotta, joten en ton 0,5-1 vuoden eron luulisi olevan kynnyskysymys.