Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsitinkö nyt oikein hel-nycin perhe-elämän?

Vierailija
06.04.2016 |

Heillä käy
- lastenhoitaja
- siivooja
- miehen assari hoitaa juoksevat asiat?
Mitä vielä? Kokki?

Kommentit (1863)

1601/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC

Saitko tänään kello viiden seksiä? ;)

(luin toisesta ketjusta, että kaipailit miestäsi noihin aikoihin työn äärestä)

Aika lyhyellä kaavalla mentiin, koska ruoka oli tulossa. 

1602/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin juuri lottovoitosta haaveilemisen. Jos se, että on rahaa kuin roskaa, eikä tarvi pakosta tehdä mitään johtaa siihen, että hengaa kaikki päivä AV:lla en sitä halua.

:D Se on muuten yllättävän totta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1603/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC

Saitko tänään kello viiden seksiä? ;)

(luin toisesta ketjusta, että kaipailit miestäsi noihin aikoihin työn äärestä)

Aika lyhyellä kaavalla mentiin, koska ruoka oli tulossa. 

Onko vielä uusintakierros tiedossa?

Vierailija
1604/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyspotilailla on hyvin usein tarve olla oikeassa ja siksi he jankuttavat samaa asiaa kerta toisensa jälkeen. Mt-potilaat haluavat, että muut ihmiset uskovat heidän harhoihinsa. No helnyc jankkaa ja haluaa olla oikeassa ja haluaa, että hänen juttuihinsa uskottaisiin. Tätä taustaa vasten on hyvin helppoa nähdä, että kyseisellä kirjoittajalla on pahoja mielenterveysongelmia. Toivon, että hän saa apua harhoihinsa ja alkaa hyväksyä todellisen elämän eikä enää jatka mielikuvituselämäänsä.

1605/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Amerikassa sinua katsotaan nenän vartta pitkin, koska olet rikkaan miehen kotirouva?

Siis tämä mies on käynyt sinuun käsiksi, ja sinä vain vaihdat yliopistoa, ja miehesi on samaa mieltä?

Amerikassahan nimenomaan ihaillaan rikkautta ja säännöllisesti botoxia piikittävä 20 vuotta nuorempi kotirouva on oikea statussymboli.

Toisaalta amerikkalaiset ovat myös erittäin tarkkoja seksuaalisen ahdisteluun liittyen, joten tuskin kukaan NY:n dosentti uskaltaisi laittaa koko uraansa likoon syytteiden pelossa. (varsinkaan, jos kyseessä on tunnetun liikemiehen rouva).

Au pair, mikä au pair.

Minä en ole edustusrouva. Ehkä siinä se vika on. Minä en ole botoxia piikittävä, korkokengissä sipsuttava ja manikyyrissä käyvä nainen. Minä en edes meikkaa. 

En sanonut sanallakaan että kyse olisi mistään dosentista tms. Ja olen pitänyt aina koulussa matalaa profiilia taloudellisesta tilanteestani. En usko, että minua äkkipäätä yhdistettäisi mieheeni. Edes sukunimeni ei ole niin erikoinen. Sitä paitsi, luulen, että ko. henkilö luotti juurikin mutkattomuuteeni, avoimuuteeni ja "kypsään" luonteeseeni, kuten hän itse asian ilmaisi. 

Vierailija
1606/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopetin juuri lottovoitosta haaveilemisen. Jos se, että on rahaa kuin roskaa, eikä tarvi pakosta tehdä mitään johtaa siihen, että hengaa kaikki päivä AV:lla en sitä halua.

:D Se on muuten yllättävän totta. 

Helnykin lapsetkin hoitaa itse itsensä. Win-win hänelle!

Vierailija
1607/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää ehtii lukemaan muita ketjuja kuin tätä?! Käyn av:lla monta kertaa päivässä, mutta nykyään muut ketjut jää lukematta, kun täytyy seurata hellun ihmeellistä elämää.

Kuka tuntee naisen, joka suuttuessaan (toisen puolesta) heittää lautasia päin näköä? Siis useita lautasia. Mistä se ne lautaset otti? Kaapista? Ja isomela seisoi ja odotti leukaperät kireänä? Ja solisluu. Outoa.

Ja isomela ja rouva käy kalastamassa (hih) uranaisten kanssa. Wine tastingin siivittämänä?

1608/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyspotilailla on hyvin usein tarve olla oikeassa ja siksi he jankuttavat samaa asiaa kerta toisensa jälkeen. Mt-potilaat haluavat, että muut ihmiset uskovat heidän harhoihinsa. No helnyc jankkaa ja haluaa olla oikeassa ja haluaa, että hänen juttuihinsa uskottaisiin. Tätä taustaa vasten on hyvin helppoa nähdä, että kyseisellä kirjoittajalla on pahoja mielenterveysongelmia. Toivon, että hän saa apua harhoihinsa ja alkaa hyväksyä todellisen elämän eikä enää jatka mielikuvituselämäänsä.

Voi luoja. Uskotteko te näihin omiin kotikutoisiin diagnooseihinne? Jotka vielä ainakin omasta kokemuksestani päätellen menevät niin päin seiniä kuin olla ja voi. 

Vierailija
1609/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukava ketju:D

Hel-Nyc perustaa juttunsa pitkälti sellaisiin mielikuviin joita tv ja juorulehdet kertovat näistä asioista. Tyypillinen esimerkki naisesta joka näkee kyseistä elämäntapaa kaukaa ja kuvittelee loput itsekseen.

Mä olen tälläinen ulkomailta jenkkeihin kotiutunut "kotirouva". Ei meidän laskuja maksele mitkään assarit vaan nimenomaan minä. Tai itseasiassa laskut menevät erilaisin palveluin suoraan meidän tililtä. Joka firmalla on oma tälläinen palvelunsa. Bisnesnaisia, minä kotirouva tapaan kun haen tai vien lapsia kouluun. Heillä on useimmiten takana pitkä avioliitto ja useampi lapsi ja he ovat täysin  fiksautuneet työntekoon ja perheeseen. Täällä jenkeissä mitä rikkaampi työtätekevä ihminen sitä vähemmän vietetään aikaa alkoholin kanssa ja nukkumaan mennään aikaisin. Perhe on tärkeä ja sen kautta tuodaan esiin myös omaa vaurautta. 

Hel-Nycin elämä kuulostaa kaupparatsun muijan elämältä. Sorge.

Tuokin lasku, kuten sataan kertaan olen sanonut, ei ole lasku, vaan ilmoitus laskusta, ne menevät tililtä itsekseen meilläkin. Meillä kuitenkin on kirjanpitäjä, joka hoitaa nuo asiat. Miehellä on ollut kirjanpitäjä jo paljon ennen minua. 

Ei meilläkään mies millään alkoholilla läträä, vaan elää hyvin kurinalaista elämää, kuten olen kertonut. 

Kaupparatsun "muijan" elämää meillä ei eletä. Eikä teilläkään ilmeisesti menestyvän rahoitusalan firman major shareholderin vaimon elämää? Sorge vaan.

Sun jutut on ihan lööperiä Hel-Nyc. Ja ei, mun mies ei ole major shareholder in any business mutta meidän naapurit joista jokunen on myös hyvä ystävä ovat, lähes kaikki:D Ehkä he kuitenkin haluavat kutsua itseään  ennemmin philanthropyiksi (meeppä nopeesti nyt guuglaamaan) kuin " major shareholdereiksi" Tää viimeinen  sun ehdottama nimitys ennemminkin on sellainen titteli joka löytyy netistä kun haet firmojen omistajasuhteita, ei kukaan sellaiseksi itseään tai miestään kutsu:D Me annetaan mielellämme hyväntekeväisyyteen vaikkei ollakaan "major shareholdereita"  On niitä muitakin.

Vierailija
1610/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka enää ehtii lukemaan muita ketjuja kuin tätä?! Käyn av:lla monta kertaa päivässä, mutta nykyään muut ketjut jää lukematta, kun täytyy seurata hellun ihmeellistä elämää.

Kuka tuntee naisen, joka suuttuessaan (toisen puolesta) heittää lautasia päin näköä? Siis useita lautasia. Mistä se ne lautaset otti? Kaapista? Ja isomela seisoi ja odotti leukaperät kireänä? Ja solisluu. Outoa.

Ja isomela ja rouva käy kalastamassa (hih) uranaisten kanssa. Wine tastingin siivittämänä?

Usko nyt. Usko. Usko nyt jo, tuo on kaikki totta. Usko. Sun on pakko uskoa!!!

Vierailija
1611/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Missähän ne käy kalastelemassa niiden urarouvien kanssa? pitäisköhän vielä ottaa selvää miten täälläpäin kalastaminen onnistuu;D

Vierailija
1612/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin oharina täytyy kyllä sanoa, että olen onnellinen kun elämässäni olevat miehet auttavat minua ja ovat aina puolellani. Tämän sankarittaren poliisina toimiva setä kehottaa painamaan raiskauksen villaisella ja lähtemään karkuun ja aviomies tekee saman, kun on kyse lähentelystä yliopistolla. Iljettävää suorastaan.

Vierailija
1613/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Amerikassa sinua katsotaan nenän vartta pitkin, koska olet rikkaan miehen kotirouva?

Siis tämä mies on käynyt sinuun käsiksi, ja sinä vain vaihdat yliopistoa, ja miehesi on samaa mieltä?

Amerikassahan nimenomaan ihaillaan rikkautta ja säännöllisesti botoxia piikittävä 20 vuotta nuorempi kotirouva on oikea statussymboli.

Toisaalta amerikkalaiset ovat myös erittäin tarkkoja seksuaalisen ahdisteluun liittyen, joten tuskin kukaan NY:n dosentti uskaltaisi laittaa koko uraansa likoon syytteiden pelossa. (varsinkaan, jos kyseessä on tunnetun liikemiehen rouva).

Au pair, mikä au pair.

Tähän maahan mahtuu kaikenlaista mutta meidän piireissä noille övereille botox-nuorikoille lähinnä naureskellaan.

1614/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen sellaisen naisen. Siskojaan ei pääse valitsemaan. Mies oli tyhjentämässä tiskikonetta. Ilmeisen monta lautasta oli hajonnut, että kai hän oli niitä sitten kaapista ottanut. Mies on todennäköisesti yrittänyt rauhoittaa tilannetta sanallisesti. Kai hän on väistellyt, koska siskoni on aika hyvä heittämään. 

Olemme käyneet kalastamassa - kahdesti miehen yhteistyökumppaneiden kanssa. Käytännössä se oli siis sitä, että miehen vaimo ja minä palelimme veneen sisätiloissa ja joimme punkkua (muovilaseista!) kun mies ja kumppani seisoivat ankkuroidun veneen perällä onkivavat kädessä ja mies kuunteli kuinka toinen puhuu kalastamisesta suu vaahdossa. Yhtään kalaa ei tullut ja minulla oli aivan järkyttävä pissahätä koko reissun. En halunnut änkeytyä sinne pikkiriikkiseen vessakoppiin. Toisella kerralla osasin olla juomatta niin paljon, ettei tullut vessahätää. Sillä reissulla saatiin joku kalakin, jonka kumppani sitten ylpeänä meille valmisti. 

Vierailija
1615/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Uskotteko te näihin omiin kotikutoisiin diagnooseihinne? Jotka vielä ainakin omasta kokemuksestani päätellen menevät niin päin seiniä kuin olla ja voi. 

Mutta kuinka harhainen ja mt-ongelmainen sä oletkaan kun et tunnista omassa kirjoittelussasi ja keksimässäsi mielikuvituselämässä mitään olevan vialla? En mä nyt usko, että sä myöntäisit olevasi sairas ja tarvitsevasi apua, mutta jos sulla edes hieman on nöyryyttä nähdä, että elämän keksiminen ei ole tervettä kun et erota totta ja tarua.

1616/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin oharina täytyy kyllä sanoa, että olen onnellinen kun elämässäni olevat miehet auttavat minua ja ovat aina puolellani. Tämän sankarittaren poliisina toimiva setä kehottaa painamaan raiskauksen villaisella ja lähtemään karkuun ja aviomies tekee saman, kun on kyse lähentelystä yliopistolla. Iljettävää suorastaan.

Ei se onneksi noin mennyt. Poliisina toimiva sukulaiseni kehotti minua lähtemään maasta ja muuttamaan nimeni kun ko. tyyppi vapautui vankilasta. 

Ja mieheni olisi halunnut rehellisesti tappaa sen miehen, jonka jälkeen ilmoittaa poliisille. Kielsin tekemästä kumpaakaan, koska en kestänyt ajatusta että minun olisi pitänyt kertoa asiasta yksityiskohtaisesti jollekin ja kuunnella kuinka ko. mies väittäisi minua valehtelijaksi ja ties miksi. 

Aviomiehessäni on monta vikaa, mutta hän on aina puolellani ja puolustaisi minua tilanteessa kuin tilanteessa. 

1617/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kuinka harhainen ja mt-ongelmainen sä oletkaan kun et tunnista omassa kirjoittelussasi ja keksimässäsi mielikuvituselämässä mitään olevan vialla? En mä nyt usko, että sä myöntäisit olevasi sairas ja tarvitsevasi apua, mutta jos sulla edes hieman on nöyryyttä nähdä, että elämän keksiminen ei ole tervettä kun et erota totta ja tarua.

No et sinäkään näköjään, koska uskot että minä olen keksinyt elämäni. 

Vierailija
1618/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tunnen sellaisen naisen. Siskojaan ei pääse valitsemaan. Mies oli tyhjentämässä tiskikonetta. Ilmeisen monta lautasta oli hajonnut, että kai hän oli niitä sitten kaapista ottanut. Mies on todennäköisesti yrittänyt rauhoittaa tilannetta sanallisesti. Kai hän on väistellyt, koska siskoni on aika hyvä heittämään. 

Olemme käyneet kalastamassa - kahdesti miehen yhteistyökumppaneiden kanssa. Käytännössä se oli siis sitä, että miehen vaimo ja minä palelimme veneen sisätiloissa ja joimme punkkua (muovilaseista!) kun mies ja kumppani seisoivat ankkuroidun veneen perällä onkivavat kädessä ja mies kuunteli kuinka toinen puhuu kalastamisesta suu vaahdossa. Yhtään kalaa ei tullut ja minulla oli aivan järkyttävä pissahätä koko reissun. En halunnut änkeytyä sinne pikkiriikkiseen vessakoppiin. Toisella kerralla osasin olla juomatta niin paljon, ettei tullut vessahätää. Sillä reissulla saatiin joku kalakin, jonka kumppani sitten ylpeänä meille valmisti. 

Ja nämä muiden rikkaiden ja menestyneiden miesten vaimot ovat uranaisia?

1619/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä muiden rikkaiden ja menestyneiden miesten vaimot ovat uranaisia?

Osa on.

Vierailija
1620/1863 |
13.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä tapaat uratykkinaisia jatkuvasti? Et tunne miehesi firmasta kuin assarin, eikä mies edes puhu sinusta töissä. Lapsesi ovat vielä niin pieniä etteivät ole esikoulussa, eli tuskin sielläkään. Hyväntekeväisyystyössä on bisnesnaisia jotka arvostelevat katseellaan toisia hyväntekijöitä?

Kuten sanoin, joskus. Välillä olen käynyt cocktail-kutsuilla, olemme käyneet joskus toisien pariskuntien kanssa illallisella, joskus kalastamassa jne. Olemme pitäneet meillä mm. wine tastingin eräille miehen yhteistyökumppaneille.

Hyväntekeväisyystyössä ei paljon bisnesnaisia näy, mutta he kyllä lahjoittavat rahaa, että se kelpaa oikein hyvin. 

Mutta silti kukaan miehesi yhteistyökumppaneista ei tiedä etunimeäsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi