Onko teilläkin mökillä romanttiset kukkakupit tai vanhaa arabiaa koristeena?
Kommentit (16)
On.
Itseasiassa olen aika kyllästynyt niihin ja ajattelin karsia niitä aika paljon, jättää vain sellaiset joita voi käyttää. En tee yhtään lautashyllyssä (sellainen vanha avohylly) yhtään mitään kymmenellä lautasella joita en ikinä käytä. Ovat vanhaa arabiaa ja mummoni peruja. Mutta kun ei ole mitään käyttöä :(
Vierailija kirjoitti:
On.
Itseasiassa olen aika kyllästynyt niihin ja ajattelin karsia niitä aika paljon, jättää vain sellaiset joita voi käyttää. En tee yhtään lautashyllyssä (sellainen vanha avohylly) yhtään mitään kymmenellä lautasella joita en ikinä käytä. Ovat vanhaa arabiaa ja mummoni peruja. Mutta kun ei ole mitään käyttöä :(
Eikö lautanen ole lautanen ja sitä voi käyttää? Vaikk syömiseen?
Vierailija kirjoitti:
On.
Myy tai lahjoita pois.
Minulla on eikä vain mökillä, myös kotona. Tykkään vanhoista kaffekupeista ja lautasista, joissa on kauniita kukkia ym. kuvioita. Mukeja ei ole eikä Pentikin rumia kuppeja ja lautasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ei voi laittaa astianpesukoneeseen joten jää käyttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Myy tai lahjoita pois.
Niin ajattelin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ei voi laittaa astianpesukoneeseen joten jää käyttämättä.
Ymmärrän hyvin. Mulla ei ole mökkiä ja kotona arkiastiat ovat konepesun kestäviä. Sunnuntaisin ja muina juhlapäivinä käytän kuitenkin vanhoja astioita, vaikka eivät kestäkään konepesua. Kun yleensä kattaa vain yhdelle, ei käsin tiskaaminen ole niin ärsyttävää.
T. Reipas ja tunnollinen lammas poikkeuksellisesti rekkautumatta
Meillä mökkinä vanha maalaistalo, jota sisustelin maalaisromanttisesti. Mies ei oikein ymmärtänyt. Lopulta vaihdoin mustavalkoiseen marimekkotyyliin ja karsin ihan kaiken tilpehöörin. Tuli rauha taloon.
Joo yksi arabialautanen oli muka koristeeksi, mutta otin sen käyttöön. Meneekö ostamaan uuden lautasen vai ottaako sen koristearabian...
Vierailija kirjoitti:
Minulla on eikä vain mökillä, myös kotona. Tykkään vanhoista kaffekupeista ja lautasista, joissa on kauniita kukkia ym. kuvioita. Mukeja ei ole eikä Pentikin rumia kuppeja ja lautasia.
Ihana juttu, mulla samoin! t.ap
Heristän kuppeja ja on minulla myös timanttiset rossit.
Mulla on mökillä kerman savea, sinne se mielestäni sopii. Arabiat on kotona.
Enimmäkseen kertakäyttölautasia.
erämökki järven rannalla minimivarustuksella.
Naapuriin muutti talvella vanhan äitinsä luokse hänen tyttärensä kahden kouluikäisen lapsensa kanssa. Naapuri on jo vuosikausia asunut huonon liikuntakykynsä vuoksi ainoastaan asunnon alakerrassa, joten koko yläkerta jäi tyttären ja lastenlasten käyttöön. Isosta määrästä tavaraa piti kuitenkin luopua ja kevättalvella kun pihalla juteltiin, harmitteli just vanhojen astioiden pois heittämistä. Mä sanoin, että älä nyt pois heitä, koska mulla on käyttöä. Ja niin on tyttärensä kantanut mun pihaan pahvilaatikoita, joissa astioita.
T. RTL
Koristeena on ne vähät, mitä isovanhempien häälahja-astiastosta on enää jäljellä. Muutama kahvikuppi tasseineen, kermakko jne. Risat heitin pois (lahjoitin tutulle joka käyttää niitä askartelumateriaalina), vain ehjät on säästetty. Tilaa on niukasti, joten sitä ei täytetä turhalla tavaralla.
Ei ole. Mökkikin on moderni, niin ei sinne oikein saa mitään vanhanajan-tunnelmaa kipoilla ja kupeilla.