Mistäköhän mä saan apua tietokejuttuihin?t.ammattivalittaja
Kommentit (34)
Mene nyt hyvä ihminen myymään ne tavarasi kirpputorille. Ne ovat hapantuneet pilalle siihen mennessä kun (jos koskaan) opit käyttämään nettimyyntipaikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkös ne tavarat myydä tietokoneen avulla? Etkö voi mennä vaan kirpputorille myymään?
Ajattelin että se olisi netin kautta helpompaa eikä tarvitsisi mitään pöytää vuokrata.ap
Miten se voisi olla "helpompaa" kun et osaa sitä nettiä käyttää?
Pakkohan mun joskus on netin käyttökin opiskeltava. Ja noissa nettikirppiksissä ei joudu tietenkään maksamaan mitään pöytävuokraa, ei viemään tavaroita mihinkään kirppikselle yms.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se mies enää missään auta, kun on kerran ero tulossa.
Mutta useimmilla paikkakunnilla on kansalaisopistoissa ja työväenopistoissa tietokoneen käyttökursseja ihan perustasolta alkaen, kirjastoissa annetaan neuvontaa ja opastusta, on seniorikerhoja joissa järjestetään tietokoneiltoja jne. Rohkeasti vaan mukaan!
Ei se ole ikinä auttanut. Ja täytyy mennä työväenopistoon. Joo en osaa esim tori.fi laittaa ilmoitusta ja en myy lapseni muumimukeja vaan pieneksi jääneitä vaatteita.ap
Kiitos tästä mutta en osaa ladata kuvia nettiin ja se on ison ongelmani.ap
Mä voisin tehdä sulle yksinkertaisen ohjeen kuvien kera, jos voisin olla varma, että et tälläkin aloituksellasi taas vedätä.
Sulla ei kymmeniin vuosiin ole ollut muuta kuin aikaa, jolloin olisit voinut sen tietokoneen ja netin käytön opiskella. Aina sanot että "pakkohan mun".
Pakkohan sun on ottaa ero ja pakkohan sun on muuttaa vuokra-asuntoon ja pakkohan sun on sitä ja tätä. Pakko on mutta mitään ei ikinä tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkös ne tavarat myydä tietokoneen avulla? Etkö voi mennä vaan kirpputorille myymään?
Ajattelin että se olisi netin kautta helpompaa eikä tarvitsisi mitään pöytää vuokrata.ap
Pakkohan mun joskus on netin käyttökin opiskeltava. Ja noissa nettikirppiksissä ei joudu tietenkään maksamaan mitään pöytävuokraa, ei viemään tavaroita mihinkään kirppikselle yms.ap
Joo, joskus on joskus (sun tapauksessa hamassa tulevaisuudessa, jos ikinä), mutta nyt on nyt.
Nyt sulle ei ole pelkästään helpompaa myydä ne tavarat tavallisella kirpparilla vaan myös ainoa vaihtoehto myydä ne kirpparipöydästä. Kun et kerran osaa niitä netin kautta myydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se mies enää missään auta, kun on kerran ero tulossa.
Mutta useimmilla paikkakunnilla on kansalaisopistoissa ja työväenopistoissa tietokoneen käyttökursseja ihan perustasolta alkaen, kirjastoissa annetaan neuvontaa ja opastusta, on seniorikerhoja joissa järjestetään tietokoneiltoja jne. Rohkeasti vaan mukaan!
Ei se ole ikinä auttanut. Ja täytyy mennä työväenopistoon. Joo en osaa esim tori.fi laittaa ilmoitusta ja en myy lapseni muumimukeja vaan pieneksi jääneitä vaatteita.ap
Osaat kuitenkin palstailla täällä turhankin sujuvasti.
Eihän ilmoituksen laittaminen tori.fi:lle ole sen vaikeampi operaatio kuin tänne ketjun avaaminen.
Eikö se kirppispöydän vuokraaminen ja siellä myyminen ole yksinkertaisempaa sulle kuin nettimyynti, jolloin joudut sompailemaan postiin tavaroita lähettelemään? Voithan vuokrata pöydän puoliksi jonkun toisen kanssa, tulee halvemmaksi ja voitte jakaa päivystysajan (kun sua huimaa). Pääsisit yhdellä tempauksella eroon kamoista.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se kirppispöydän vuokraaminen ja siellä myyminen ole yksinkertaisempaa sulle kuin nettimyynti, jolloin joudut sompailemaan postiin tavaroita lähettelemään? Voithan vuokrata pöydän puoliksi jonkun toisen kanssa, tulee halvemmaksi ja voitte jakaa päivystysajan (kun sua huimaa). Pääsisit yhdellä tempauksella eroon kamoista.
Joo no voisi kai sitä yksinkin pöydän vuokrata. Mulla on vaatehuone kattoon asti täynnä tavaraa.ap
Ei ap mitään apua kaipaa.
Totta kai se tietää, että kansalaisopisto, työkkäri ym. antavat tietokoneopetusta. Mutta ei sillä ole pienintäkään aikomusta mihinkään kurssille mennä eikä mitään tavaroita myydä. Netin kautta liian vaikeaa ja kirpparilla liian rasittavaa.
Tämänkin ketjun avasi ihan vaan aikaa kuluttaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai se tietää, että kansalaisopisto, työkkäri ym. antavat tietokoneopetusta. Mutta ei sillä ole pienintäkään aikomusta mihinkään kurssille mennä eikä mitään tavaroita myydä. Netin kautta liian vaikeaa ja kirpparilla liian rasittavaa.
Kyllä mä menen jos työkkärin kautta pääsen, ei se mulle ongelma ole.ap
No niin, sä kerjäsit tätä:
kannattiko tuhlata rahat Arubaan sen sijaan että olisit käynyt niillä tietokonekurssin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä menen jos työkkärin kautta pääsen, ei se mulle ongelma ole.ap
Totta kai menet. Problem solved, jälleen kerran. :)