R.I.P. Hullut Päivät
Sen lisäksi, että ne eivät vaivaudu enää lähettämään kuvastoja koteihin, on leluosastokin lopetettu kokonaan.
Kommentit (49)
Eipä sieltä mitään must have tavaraa tai vaatetta löytynyt. Kuvasto oli surkea ja netti kömpelö.
Eivätkö enää lähetä luetteloa kotiin? Luulin että posti jätti tuomatta meille. En olisi edes tiennyt hullareiden aikataulua.
Vierailija kirjoitti:
Sen lisäksi, että ne eivät vaivaudu enää lähettämään kuvastoja koteihin, on leluosastokin lopetettu kokonaan.
Kuvasto tuli perinteisesti viime perjantaina ja siinä on mainittu ajankohdat jolloin palloja jaetaan.
No ei tullut meille, eikä monelle muullekkaan.
Ja palloista viis, leluja oisin voinut ostaa.
Olen siis Turusta. En tiedä onko Helsingissä toisin? Nettikuvastossa ei ainakaan ollut mitään leluja.
T. ap
Surkean pienet kuvat uudessa kuvastossa, en tykännyt.
Ei ole tullut kuvastoa Helsingissäkään.
Hyvä. Toivottavasti akat keksii jotain järkevämpää tilalle.
Ihan tiedoksi, että stokkan leluosastoa alivuokraa (muistaakseni ) joku brittiläinen leluliike. Mainoksia on varmaan vaikeampi jakaa kerrostaloissa, joissa ovikoodit tai ovessa lukke että "EI MAINOKSIA" , muussa tapauksessa on varmaan nuori mainostenjakaja heittänyt mainokset ojaan (tätä näkee jonkun verran) .
Aiemmin olen aina tilannut hullareilta mutta nyt ei niin mitään erityisen kiinnostavaa. 😏
Ne nykyään lähettää niitä kuvastoja kotiin vain niille, jotka ovat ostaneet sieltä jotain tietyn ajan sisällä esim jos et ole ostanut mitään 8 kk:teen ei kuvastoja tule. Siitä mikä se aikamäärä on ja liittyykö siihen myös minimirahasumma en ole varma... Hölmö käytäntö sinäänsä sillä ei niin niitä vanhoja asiakkaita takaisin houkutella, kun eivät edes tiedä mitä on tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Ne nykyään lähettää niitä kuvastoja kotiin vain niille, jotka ovat ostaneet sieltä jotain tietyn ajan sisällä esim jos et ole ostanut mitään 8 kk:teen ei kuvastoja tule. Siitä mikä se aikamäärä on ja liittyykö siihen myös minimirahasumma en ole varma... Hölmö käytäntö sinäänsä sillä ei niin niitä vanhoja asiakkaita takaisin houkutella, kun eivät edes tiedä mitä on tarjolla.
Jep, itse olin rajatapaus ja myyjät tiskillä mietti vielä että pistetäänkö mulle kuvasto tulemaan, ärähdin siinä sitten että tottakai.. Pistin palautetta..
Mulle tuli kuvasto kyllä. Johtuisiko siitä että mulla on Stockan exclusive kortti?
En kyllä ole hulluilla päivillä käynyt vuosiin.
Helsingissä asun eikä meillekään tullut kuvastoa. No enpä sitten mene, jos ei kerran rahani kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, itse olin rajatapaus ja myyjät tiskillä mietti vielä että pistetäänkö mulle kuvasto tulemaan, ärähdin siinä sitten että tottakai.. Pistin palautetta..
Haloo, eihän ne myyjät siinä tiskillä sitä päätä jokaisen kohdalla henkilökohtaisesti -.- ärsyttää tämmöiset viestit. T myyjä stockalla hki keskustassa
Eikö Turun Stocka lopeteta? Ehkä siksi ei tuo kuvastoa
Vierailija kirjoitti:
Olen siis Turusta. En tiedä onko Helsingissä toisin? Nettikuvastossa ei ainakaan ollut mitään leluja.
T. ap
Turkuun kuvasto kannettiin postilaatikkoon viime viikolla. Kuinka aktiivinen Stockan käyttäjä olet? Ei kuvastoa kaikkiin talouksiin jaeta automaationa.
Eikö enää ole ilmapallojakaan? :(