Kerropa murheesi. Setä yrittää auttaa.
Mikäs vaivaa? Jos setä ei osaa vastata, niin Timo-kissa auttaa.
Kommentit (71)
Miksi mieheni ärsyttää päivä päivältä enemmän?
Mulla loppuu työt reilun kuukauden päästä ja pelkään etten saa uusia töitä :(
Mitä järkeä on elää, kun kuolema voi tulla minä hetkenä hyvänsä ja lakaisee kaiken eletyn pois?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen väärin, kun kaikki ihmiset, keneen rakastun, ihastun tai ystävystyn, muuttavat tai asuvat jo valmiiksi hevon kuusessa? Karma? Joudut ehkä kilauttaan kissalle.
Ehkä asut itse hevon kuusessa. Timo sanoo, että aina kannattaa syödä hyvää ruokaa. Lohturuokaa noin toisin sanoen.
-auttava setä ja Timo
Mulla on ylihuomenna tentti klo 10, enkä ole lukenut ollenkaan tarpeeksi :( Toki osaan jo jotain juttuja, mutta en riittävästi. Hermostuttaa ja ahdistaa, parodontologia ei ole lemppariaineeni mutta silti haluaisin saada edes kolmosen arvosanaksi, mutta tätä menoa sekin jää vain haaveeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teen väärin, kun kaikki ihmiset, keneen rakastun, ihastun tai ystävystyn, muuttavat tai asuvat jo valmiiksi hevon kuusessa? Karma? Joudut ehkä kilauttaan kissalle.
Ehkä asut itse hevon kuusessa. Timo sanoo, että aina kannattaa syödä hyvää ruokaa. Lohturuokaa noin toisin sanoen.
-auttava setä ja Timo
:) jep, kaukana olen kaikesta. Timo antoi hyvin kissamaisen neuvon ja noudatan sitä, kohtuudella kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mieheni ärsyttää päivä päivältä enemmän?
Tuossa tapauksessa setä neuvoo keskustelemaan. Laittakaa keskelle mattoa jotain herkullista ja istukaa sen molemmin puolin. Vasta kun ollaan päästy jonkinlaiseen kompromissiin, herkku jaetaan ja syödään hyvässä hengessä. Ellei onnistu, miehesi on mölli, eikä möllin kanssa pärjää kuin täi.
-auttava setä
Moi Timo!
Haluaisin tähän etenkin Timolta apua, mutta setäkin käy. Sedät ja kissat kiinnostaa.
No niin, mitä tehdä tässä: erosimme pari kk sitten miehen toiveesta. Sen jälkeen mies on mankunut koko ajan minua takaisin. Minua kyllästyttää vatulointi, toisaalta kiehtoo olisiko rakastamani mies tajunnut jotain elämästä, itsestään ja minusta.
Timo, osaatko auttaa?
Minulla on irrationaalinen vegaaniviha ja aloitan vegaanivihakeskusteluja AV:lla vähän väliä. Miten voisin parantua ja palata ihmisyyteen?
Vierailija kirjoitti:
wc-paperi loppui :(
Siinä tapauksessa käytä sitä pikkusuihkua ja pyyhi pyyhkeeseen vähän niin kuin suihkun jälkeen, kunnes saat vessapaperia. Ravistele, jos ei ole suihkua. Niin setä tekee vaelluksilla.
-setä
Entä Henna-kissa, onko se paikalla valmiina vastaamaan?
Kaipaan exää niin että sattuu. Erosta jo puoli vuotta. Oli väkivaltaa ja pettämistä. Miksi tämä rakkaus ei lopu?
Vierailija kirjoitti:
Mulla loppuu työt reilun kuukauden päästä ja pelkään etten saa uusia töitä :(
Hengitä oikein syvään. Hyvillä ihmisillä voi olla huonoja aikoja. Setä ei ole ennustaja, mutta setä tietää, että Suomessa pärjää köyhänäkin. Elämä jatkuu. Tee olosi mahdollisimman hyväksi siinä, missä nyt olet. Aina jokin meteoriitti saattaa syöksyä päähäsi sekunnin päästä. Sulje silmät, laita jalat lämpimään ja kuvittele, että olet kameli.
-setä
Miten selviän työstressistä ja saan nukuttua? Hankalat asiakkaat ja organisaatiomuutos valvottaa.
Oliskos sulla vähän käytettyä kampiakselia ja räjäytyskuvaa Lada 1200L moottorista? Voitko kysyä myös Timo kissalta.
Ihastuin työkaveriin ja nyt en näe häntä ehkä enää koskaan, kun hänen työsuhteensa päättyi. Minulla on hänen sähköpostiosoitteensa ja lupa lähettää viestejä, mutta uskallanko kertoa että haluaisin nähdä hänet vielä? Tilannetta mutkistaa se, että olen itse naimisissa. En aio pettää miestäni, haluaisin vain jutella työkaverini kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä on elää, kun kuolema voi tulla minä hetkenä hyvänsä ja lakaisee kaiken eletyn pois?
Järkeä siinä ei ole tippaakaan. Tämä on järjen tuolla puolen. Siksi kysymys on vaikea. Setä pohtii usein samaa. Avain on unohtaa järki ja elää. Elää vain niin, ettei varmasti kadu. Pitää muistaa, että tekemättä jättämisiä kadutaan enemmän kuin tehtyjä. Välillä on tehtävä hulluja asioita, koska elämä on kaunis. Ydinasia on kuitenkin unohtaa järki.
-setä
En löydä miestä kenen kanssa haluaisin parisuhteen :(