Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerropa murheesi. Setä yrittää auttaa.

Vierailija
05.04.2016 |

Mikäs vaivaa? Jos setä ei osaa vastata, niin Timo-kissa auttaa.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole töitä, ei parisuhdetta, ei ystäviä, ei punaista tupaa, ei perunamaata, ei edes kissaa. Olisiko parempi jos minua ei olisi olemassa.. tulisin ainakin yhteiskunnalle halvemmaksi :(

Tämä sivistynyt yhteiskunta on sivistynyt yhteiskunta, jotta kaikilla olisi hyvä olla. Sinulla on täällä arvo, koska olet sinä, ainutlaatuinen sinä. Kun ruvetaan ajattelemaan rahaa, eikä ihmisiä, ei enää olla todella sivistyksen parissa. Hengitä syvään, pidä jalkasi lämpimässä ja syö hyvää ruokaa. Kuvittele paikallesi joku muu. Varmasti ajatuksesi ovat armollisempia.

-setä

Vierailija
42/71 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin päästä yliopistoon opiskelemaan alaa, johon on kuitenkin tosi vaikea päästä (n. 10% hakijoista pääsee). Mitä teen kun usko meinaa loppua kesken eikä tästä pääsykokeisiin lukemisesta tule taas yhtään mitään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi setä, tisulini ovat niin pienet :( Vielä vähän sellaiset kartiomaiset ja aika onnettoman näköiset ja nännit sellaiset ulkonevat ja turvoksissa vaikka olen jo 16v. Mitähän näille voisi tehdä? Voisiko setä auttaa näiden kanssa jotenkin? 

Vierailija
44/71 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsamakkarasta pitäisi päästä eroon, mutta tuntuu, että kaikki parhaalta maistuvat ruuat ovat niitä eniten lihottavia, ja syöminen on mukavaa. Mikä neuvoksi?

Vierailija
45/71 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on ilo lukea, kiitos sedälle, Timolle ja Marjatalle! 

Vierailija
46/71 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paha paniikkihäiriö ja sosiaalistentilanteidenkammo. Lääkäri ei kirjoita mitään vapautusta, vaan mua roikutetaan väkisin työkkärissä ja sossussa, vaikka kuuluisin sairaseläkkeen piiriin. Mitä pitäis tehdä, tapanko jonkun että pääsen vankilaan lepäämään? En jaksais enää.

Setä tietää nämä tukiviidakot. Tee parhaasi, kuten varmasti jo olet, ja pidä itsestäsi huolta. Älä unohda pitää itsestäsi huolta, oli mikä oli. Älä toki ketän tapa, se olisi koko loppuiän lisäpainona. Tee olosi hyväksi niin kuin pystyt nyt daman tien. Nyt juuri et voi mitään tehdä, on niin myöhäkin

-setä

Vierailija
47/71 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle rahaa ja karkkia!

Vierailija
48/71 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa yhteishaku :( olen hakenut alalle, jonne pääsee 12% hakijoista sisään. Luen päivittäin ahkerasti, mutta tuntuu silti että tämä on mahdoton projekti..

Minä en ole setä, mutta toteampa vain että pää pystyyn, kyllä sä pääset! Itse haen aloihin, joihin pääsee 1-2% hakijoista. Sulla on paaaaaljon paremmat chäänssit! :)

Vierailija
49/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko setä ja Timo paikalla tänäänkin?

Vierailija
50/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Setä nukkuu vielä. Timo mellastaa.

Vierailija
51/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas Setä, rakas Timo.

Olen hyvin ihastunut mieheen, josta en tiedä kuin etunimen, enkä ole nähnyt häntä kohta vuoteen, enkä tiedä missä voisin häneen törmätä. Miten saisin unohdettua tyypin, ja jatkettua eteenpäin?

Nim. Epätoivoinen

Vierailija
52/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Setä nukkuu vielä. Timo mellastaa.

Setä kyllä kohta herää Timon mellastukseen.

Tai setä on jo lähtenyt töihin.

Kiitos, aivan ihania vastauksia ;)

Aitoa välittämistä.

Vierailija
53/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisi elää kade-vapaata elämää?

Vierailija
54/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
55/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä hoi!

Tulisikohan minusta hyvä kirjailija, koska minulla on vilkas mielikuvitus ja olen hyvä runojen kirjoittaja.

Vierailija
56/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menitkö setä kaffi tauolle vai nukahditko?

Vierailija
57/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei setä. Olen sairaanhoitaja, ja olen kyllästynyt kaikkeen sekundääriseen paskaan työssäni. Haluaisin vain auttaa mahdollisimman hyvin niitä, jotka todella tarvitsevat erikoisosaamistani, ja olla niiden vierellä joilla on tosi hätä (sellainen hätä mihin olen koulutettu auttamaan). Sen sijaan joudun passaamaan tekosairaita hysteerikkoja, tyynnyttelemään perfektionisteja omaishoitajia, kun potilaalle on yhden kerran vahingossa laitettu kuivaan ihoon aqualan- eikä humektan -rasvaa, kuuntelemaan valituksia Suomen sairaanhoidon huonoudesta ja loukkauksia persoonastani heti kun ekan kerran astun huoneeseen, kirjaamaan joka ikisen tekemäni työtehtävän ja arvioimaan loputtomasti sekä täyttämään päivittäin rasti-ruutuun lomakkeita potilaiden hoitoisuudesta (hoitajamitoitus paukkui jo, eikä asialle tehdä mitään vaikka kulutan siihen arvokasta työaikaa joka päivä).

Kysymys kuuluu: mikä tässä systeemissä voi mättää? Jätänkö uppoavan laivan?

En ole setä mutta atoopikkona voin kertoa että jokainen iho reagoi erillä lailla eri rasvoihin ja joistakin rasvoista ei ole apua, toisista on. Kuivan ihon kanssa olo on vastenmielistä. Voi olla ettei omaishoitaja aivan turhasta kitissyt.

Vierailija
58/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa yhteishaku :( olen hakenut alalle, jonne pääsee 12% hakijoista sisään. Luen päivittäin ahkerasti, mutta tuntuu silti että tämä on mahdoton projekti..

Minä en ole setä, mutta toteampa vain että pää pystyyn, kyllä sä pääset! Itse haen aloihin, joihin pääsee 1-2% hakijoista. Sulla on paaaaaljon paremmat chäänssit! :)

Kiitos:) onnea myös sulle!

Vierailija
59/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on ihana. Miksi täällä ei ole enemmänkin ketjuja joissa on positiivinen sävy. Harmittaa kun ihmiset mollaavat, haukkuvat ja vähättelevät toisiaan niin paljon tällä palstalla. Miksi niin monet haluavat olla ilkeitä toisilleen?

Vierailija
60/71 |
06.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setä ....huhuu missä olet?!

Olet luvannut olla kuuntelijana, tule pois piilosta! ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi