Kerropa murheesi. Setä yrittää auttaa.
Mikäs vaivaa? Jos setä ei osaa vastata, niin Timo-kissa auttaa.
Kommentit (71)
Oli pakko tulla heti töistä päästyä katsomaan, onko setä linjoilla, laitoin ketjun kirjanmerkkeihin. Nukkuuko Timo ja Marjattakin vielä päiväunia?
Nainen jätti vaikka hetki sitten puhui musta niin kauniisti ja sanoi rakastavansa.. Löysi ilmeisesti uuden.. En käsitä miten se siihen edes pystyi, itse en olisi.. Miten päästä järkevästi yli, ja miten jatkossa voin luottaa naisiin? En halua katkeroitua, mut tää on todella vaikea käsitellä. En saa nukutuksi ja epätietoisuus vaivaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin työkaveriin ja nyt en näe häntä ehkä enää koskaan, kun hänen työsuhteensa päättyi. Minulla on hänen sähköpostiosoitteensa ja lupa lähettää viestejä, mutta uskallanko kertoa että haluaisin nähdä hänet vielä? Tilannetta mutkistaa se, että olen itse naimisissa. En aio pettää miestäni, haluaisin vain jutella työkaverini kanssa.
Jos rakastat miestäsi, tiettyjä kiusauksia kannattaa vältellä. Mieti, millaisia vaikutuksia milläkin teolla on pitkällä tähtäimellä. Tämä on sedän neuvo. Asioita kannattaa pohtia pitkällä tähtäimellä. Kissoilta en voi nyt kysyä, kun ne ovat hetken olentoja.
-seyä
Paljon kiitoksia viisaista sanoista.
- työkaveriin ihastunut
Setä-kiltti ja Timo-kissa, tulettehan vielä neuvomaan?
minua hämmentää kovasti se Mikke, joka väittää että kannabista käyttämällä saa sarvet päähän ja koko ajan on puhetta sarvista siellä netissä. Esitin kysymyksen, että kukahan mahtaa olla Mikke. Minä en oikein hahmota asiaa. kävin kysymässä asiaa sivuilla http://www.vauva.fi/keskustelu/2535129/kuka_on_mikke olisiko sinulla vastaus asiaan?
Elän parisuhteessa, jo 14v.
Ei seksiä. En seksiä kaipaakaan, vaan läheisyyttä, halailua, hierontaa, romatiikkaa,intohimoa ym.
Tuskin voit auttaa..oma vikani
En ole ruma. Nainen parhaassa iässä, isotisuinen, pieni ja soma
Setääääääää!!!!
On lauantai ,mutta jospa sinä arki askareiden lomassa joudat tekemään vapaaehtoistyötäsi eli vastailla mammojen kysymyksiin.
Odotellaan....
kyllä se Timo kisuli herättää kohta sedän ku haluaa ulos haukkaamaan raitista ilmaa.
Paras ketju ikinä.