Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikallisen Siwan kassahenkilön lievä tilannetajuttomuus/outo huumorintaju

Vierailija
05.04.2016 |

Taannoin enin myymälän kassalle iso Zalandon paketti kainalossa ja sanoin että palauttaisin tämän paketin. Myyjätär tokaisi että enpä olisi arvannutkaan.
Toissapäivänä noudin paketin ja samalla ostin maitopurkin ja jotain muuta pientä. Sama myyjä ojensi minulle paketin ja kommentoi että tässä tämä käynnin perimmäinen syy.
Todella outo tyyppi. Ei asiakaspalvelusta hajuakaan tai sitten on hieman yksinkertainen/ sosiaalisesti kömpelö

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitttaja on outo mielensäpahoittaja.

Vierailija
2/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitttaja on outo mielensäpahoittaja.

Vastttaaja on outo väärinymmärtäjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä sen kommentoinnilla on sulle? Hymähdä, kohauta olkapäitä ja sano heipat.

Vierailija
4/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sen kommentoinnilla on sulle? Hymähdä, kohauta olkapäitä ja sano heipat.

Ei mitään väliä. Käyn siellä tosi harvoin. Tyyppi kuitenkin on outo. Mun mielsestäni on outoa kommentoida asiakkaille tuolla tavalla.

Vierailija
5/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista, että on edelleen ihmisiä joille moinen on mainitsemisen arvoinen asia.

Vierailija
6/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla gonahtanut työhönsä. :D

Vierailija
7/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaalia kommentointia? Toki voisi jättää kommentimattakin, mutta eihän noissa mitään pahaa ole.

Vierailija
8/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista, että on edelleen ihmisiä joille moinen on mainitsemisen arvoinen asia.

Missä menee raja mikä on mainitsemisen arvoinen asia?

Erikoista että näin mitättömän asian mainitsemista täytyy kuitenkin kommentoida =) 

Miten meni noin niinkuin omasta mielestä???

Vierailija
9/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika normaalia kommentointia? Toki voisi jättää kommentimattakin, mutta eihän noissa mitään pahaa ole.

Ehkä kyse on sävystä. Myyjätär varmaan omasta mielestään heittää small talkia mutta se ei oikein suju.

Vierailija
10/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein sulle

Vierailija
11/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha :D ihana huumorintaju <3

Vierailija
12/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että niitä Zalandon paketteja palautetaan joka toinen. Joten mielestäni myyjä on OIKEIN sosiaalisesti älykäs, mutta sinä et taida terävin kynä penaalissa olla?

Vierailija
13/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtää toisaalta, kuka haluaa olla Siwan kassalla päivästä toiseen?

Vierailija
14/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla gonahtanut työhönsä. :D

Ei se sitä ole, hän esittää kommentit ihan ystävällisesti. Kommentit ja olemus on hassusti ristiriidassa.

Vierailija
15/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että niitä Zalandon paketteja palautetaan joka toinen. Joten mielestäni myyjä on OIKEIN sosiaalisesti älykäs, mutta sinä et taida terävin kynä penaalissa olla?

??? Onko sun äidinkielesi joku muu kuin suomi?

Vierailija
16/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako?

Vierailija
17/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaako?

Tietenkin, en kai muuten olisi kysynyt.  

Vierailija
18/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päästelen ankkoja jatkuvasti suustani. Möläyttelen kaikkea soopaa ja välillä jopa luulen olevani vitsikäs. Onneksi en ole asiakaspalvelutyössä...olisin tahattomasti loukannut joitain.

Olen esim sanonut lonkkavikaiselle "sinä se vain vetelet täällä lonkkaa" sekä kahvipöydässä kerroin vitsin poliiseista...ja pöydässä oli kaksi naista joiden miehet poliiseja. Näitä esimerkkejä on kymmeniä.

Vierailija
19/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle on Siwan kassa kerran kuittaillut jäätelön syömisestä kesää kohden kun pitäisi olla rantakunnossa. Joo, olen lähellä alipainoa mutten ilmeisesti tarpeeksi laiha.

Vierailija
20/42 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään väliä. Käyn siellä tosi harvoin. Tyyppi kuitenkin on outo. Mun mielsestäni on outoa kommentoida asiakkaille tuolla tavalla.

No, niin onkin.kumma tyyppi. Puhuu. Kommentoi. Aapuuvva.

Kassan pitää olla HILIJAA. Vähän voi hymyillä, jos asiakas eka. Mutta, että omia juttuja tai ajatuksia?! Häh.

Rela tyyppi kassalla. Veikkaan, että on muutaman zalandon paketin pistänyt talaisin...et ole ainoa.

Ja usein se paketti kyllä on syy...jos kerran paketti on sinne tullut...vai haetko sen muualta kuin sieltä mihin se tulee. Ja sit ihmiset ostelee muuta samalla kertaa.aikalailla yleisiä juttuja. Ehkä se luulee, että sullakin on tilannetaju tai huumori kohdillaan. Mut ei taida olla? Opetella kyl voi...pikkusen etäisyyttä siihen omaan napaan...niin näkee asioita. Se kassa näkee laajemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän