Vierailija

Liekkö nuukailua vai mitä mutta inhoan sitä yli kaiken. Joudun aina ottamaan omaa mukaan muutaman palan kotoa.

• ylös 23
  • alas 18

Sivut

Kommentit (26)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ahahahahaha, toi on kyllä aika paha😂 Mun lähipiirissä on yksi joka käyttää keltaista vessapaperia, hän on törkeän rikas mutta todella nuuka. Voihan se siis olla tavallaan hyväkin merkki miehessä mutta en kyllä kestäisi pyyhkiä persettäni hiekkapaperiin :D

• ylös 22
  • alas 2
Vierailija

No sehän on ihan kauhea juntti. Hyi. Et sinä voi hänen kanssaan jatkaa,  tuota menoa sielusi on kohta ihan vereslihalla, usko minua. Olemme ajatuksin tukenasi. Voimia.

Vierailija

En tajua kuka sitä ostaa, ihan sama kun pyyhkisi pelkillä sormilla kun se paperi menee aina rikki. Työpaikallani on sitä ja vihaan sitä ylikaiken.

• ylös 17
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No sehän on ihan kauhea juntti. Hyi. Et sinä voi hänen kanssaan jatkaa,  tuota menoa sielusi on kohta ihan vereslihalla, usko minua. Olemme ajatuksin tukenasi. Voimia.

Sielu ja perse.

• ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Keltainen serla on ehdottomasi parasta paperia mitä löytyy! Liian pehmeät on inhottavan nitiseviä. Väri on vähän iljettävä, mutta ehkä sitä ei ole niin hurjana valkaistu kuin muita...? En tiiä. Mutta hyvää paperia on!

• ylös 30
  • alas 6
Vierailija

Meillä myös on käytetty ko keltaista paperia jo vuosia ja ihan sitä varten, etteivät vieraat käy meillä niin innolla vessassa, eivät ainakaan tule meille paskomaan ;)

• ylös 13
  • alas 4
Vierailija

Puhutaanko täällä Serlan oravapaperista. Jos, niin olen sitä mieltä, että se on aivan kelvollista käyttötarkoitukseensa nähden.

• ylös 30
  • alas 1
Vierailija

Serlan keltainen vessapaperi on ihan jees. Paksua ja tukevaa. Ostan sitä ympäristösyistä, ne valkaisuaineet on turhia ja kuormittaa vesistöjä.

• ylös 32
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tajua kuka sitä ostaa, ihan sama kun pyyhkisi pelkillä sormilla kun se paperi menee aina rikki. Työpaikallani on sitä ja vihaan sitä ylikaiken.

Minä en kyllä menisi edes tuollaiseen työpaikkaan :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole samaa paperia, vaan ohuempaa. Mutta samaa mieltä, vihaan sitä paperia. Lisäksi se pölisee ja siitä jää nöyhtää hanuriin.

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Keltainen on ihan hyvää paperia. Käyttäisipä miesystäväni edes noinkin kallista ja laadukasta.
Tosin omanihan joudunkin ostamaan kun on niin pihi että on tullut sanomista vessapaperinkin kulutuksesta.

Vierailija

Siinä keltaisessa paperissa on lasivillaa, eli hienonhienoa lasia. Siksi se on karheaa ja minulla ainakin tulee siitä ihottumaa. Johonkin meidän jätteet tietenkin pitää saada kierrätettyä. Mutta minä en ainakaan osta sitä ikinä ihan periaatteelisista syistä. Ihmisten terveyttä ei saisi aliarvostaa noin.

HerrasMies

Mäkin käytän sitä. Inhoan sitä s-marketin supersoftia kun se hajoaa hanuriin. Toi halvin kovin paperi pysyy koossa. Muutama peräpukaman omaava frendi kritisoi kanssa noita papereita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Se ei ole samaa paperia, vaan ohuempaa. Mutta samaa mieltä, vihaan sitä paperia. Lisäksi se pölisee ja siitä jää nöyhtää hanuriin.

Tuota...miten sä sen nöyhdän havaitset? Oletko käärme?

Vierailija

En ole ikinä tajunnut ihmisiä joiden mielestä vessapaperilla on väliä.

Ihan sama se on mihin paperiin sitä perseensä pyyhkii. Kunhan ei nyt sentään mihinkään tärkeisiin papereihin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.