Asiakaspalvelija, kerro miten olet päässyt näpäyttämään asiakasta? :D
Asiakas osoittaa tyhjiä kassoja: "eikö teillä ole enempää kassoja vaikka on näin pitkät jonot?"
Minä kassalla: " siinähän niitä on, ei vain ole työntekijöitä enempää".
Hih, hiljeni huutelija :)
Oma tarinasi?
Kommentit (48)
Vaatekaupan myyjänä oli kiva sanoa lihaville asiakkaille että meillä ei myydä noin isoja kokoja ja suositella lähellä sijaitsevaa kaapu/telttakauppaa. Tietysti ystävällinen hymy päälle.
Mä saan parhaan fiiliksen siitä, että kohtelen ikävää asiakasta yliystävällisesti. Törkeimmille asiakkaille muistan varmasti vetää sen suurimman asiakaspalvelu hymyni naamalle ja toivottaa oikein hyvät päivänjatkot.
Aikaan kun olin töissä sonerapisteellä siellä kävi aina sellanen keski-ikänen mies joka oli aina vihainen ja törkeä. Kohtelin sitä aina ihan ystävällisesti siitä huolimatta. Kerran se sitten tuli sulkemaan äitinsä puhelinliittymää, kun äitinsä oli kuollut. Edelleen asenne oli mua kohtaan töykeä ja hyökkäävä. Minä sitten siihen sanoin tietysti "otan osaa" ja miehen käytös muuttui täysin. Mies kiitteli ja toivotteli mulle hyvää elämää. Myöhemmin mietin, että ehkä se mies käyttäytyi miten käyttäytyi esimerkiksi äitinsä sairastelujen tai muiden huolien takia..
N26
Vierailija kirjoitti:
Mä saan parhaan fiiliksen siitä, että kohtelen ikävää asiakasta yliystävällisesti. Törkeimmille asiakkaille muistan varmasti vetää sen suurimman asiakaspalvelu hymyni naamalle ja toivottaa oikein hyvät päivänjatkot.
Aikaan kun olin töissä sonerapisteellä siellä kävi aina sellanen keski-ikänen mies joka oli aina vihainen ja törkeä. Kohtelin sitä aina ihan ystävällisesti siitä huolimatta. Kerran se sitten tuli sulkemaan äitinsä puhelinliittymää, kun äitinsä oli kuollut. Edelleen asenne oli mua kohtaan töykeä ja hyökkäävä. Minä sitten siihen sanoin tietysti "otan osaa" ja miehen käytös muuttui täysin. Mies kiitteli ja toivotteli mulle hyvää elämää. Myöhemmin mietin, että ehkä se mies käyttäytyi miten käyttäytyi esimerkiksi äitinsä sairastelujen tai muiden huolien takia..
N26
Oma isäni tekee kuolemaa, enkä silti koe pakottavaa tarvetta vittuilla ja rähistä aspoille.
Kyllä se on ihan se syntymäassholisuus, joka tekee tuon ääliömäisen käytöksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
Oma isäni tekee kuolemaa, enkä silti koe pakottavaa tarvetta vittuilla ja rähistä aspoille.
Kyllä se on ihan se syntymäassholisuus, joka tekee tuon ääliömäisen käytöksen.
Ihmiset on erilaisia. Kyllä mäkin huomaan, että surkeena päivänä on vaikea saada ees se yks pieni hymy näytettyä sille myyjälle. En ihmettelis et suuremmat huolet sais töykeydenkin esiin vastaavissa tilanteissa.
Automaattikassat. Odotan niiden yleistymistä. Pelkkiä hyviä kokemuksia,.
Tänäänkin olin Prismassa, jossa tolkuton jono. Saman puljun S-marketista nämä jo löytyy,,
Olin kirjoittanut mielestäni selvät ohjeet, miten asiakkaan tulisi menetellä , lukutaidolla ymmärrettävät ohjeet.
Asiakas sanoi, ettei nyt oikein ymmärrä mitä pitää tehdä. Kertasin tekemäni ohjeet ja kysyin, mitä hän ei ymmärrä. Ei osannut sanoa. Oli kuitenkin ihan normaali ihminen, että olisi luullut, että ymmärtää kirjoitettua tekstiä. Tietysti nyt kävi mielessä, että voihan jollain olla vaikka lukihäiriö ,eikä pysty tulkitsemaan tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Asiakas ihmetteli kun meille tulee leipä Oulusta saakka Helsinkiläiseen ravintolaan. Hänellä oli tarjottimelle kasattu iso kasa vesimelonin paloja:).
Sanoin että aika pitkä lentomatka on ollut tuolla melonillakin.
Vinkki: helsinkiläinen.
Oikeasti hyvä, että nolasit asiakkaan. Hän varmasti arvosti sinua ja tilannetta.
Ilkeilijöille tai ivallisesti naureskeleville en sano mitään. Katson vain heitä vakavalla ilmeellä suoraan silmiin. Häkeltyvät aina.