Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Axl Smithiltä pitkä kiitosviesti - "kiittää" myös poliisitutkinnasta vitsailleita

Vierailija
05.04.2016 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016040521369662_vi.shtml

Kuinka törkeä Axl voi oikein olla? Ei mitään häpeän tunnetta.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kertakaikkiaan sanaton!Ei riitä tämän tätin ymmärrys tähän juttuun.

Vierailija
22/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohoitoon tuo kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä helvettiä...

Vierailija
24/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ehkä se mielentilatilatutkimus voisi olla ihan paikallaan.

Tosin diagnoosi on jo aika lailla selvä. Narsistinen persoonallisuushäiriö ainakin, ehkä jotain muutakin häiriötä sen lisäksi.

Katumuksesta tai häpeästä ei ole tietoakaan, ei halua ottaa vastuuta teoistaan.

Vierailija
25/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka syvän kuopan tuo vielä aikookaan itselleen kaivaa?

Vierailija
26/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seonnut ja terapian tarpeessa.

Vierailija
27/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumus voi pienentää tuomiota. Mites sen puute? Ei varmaan nyt ainakaan pienennä.... =)

Vierailija
28/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin valittaa häneen kohdistuvasta ajojahdista, kun vihdoin häly on jo pitkälti laantunut, niin mitäpä muutakaan hän tekee kuin nostaa taas itse itsensä otsikoihin. Pelle mikä pelle!

Vierailija
29/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hän ikinä hiljenny?

Vierailija
30/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaan olisi kun kukaan ei reagoisi yhtää mitää noihin juttuihin. Niin ehkä axel tajuaisi lopettaa nuo ihme selittelyt......

Vierailija
31/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täähän on vähän kuin lukisi Kafkaa, ei tässä enää itsekään osaa sanoa onko tuo tosissaan vai ei. Onkohan Axl kateellinen Panama-papereille niiden saamasta huomiosta?

Vierailija
32/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti tota jätkää, toivottavasti ainakin poliisi pitää huolen, ettei paskiainen pääse pakenemaan maasta ennen oikeudenkäyntiä.

Vierailija
33/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

The law of holes: "if you find yourself in a hole, stop digging".

Vierailija
34/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDD Huutonaurua! Mihin tämä homma vielä päättyykään? Axlilla itsellään taitaa olla vähän liikaa aikaa nyt käsillään, kun naisia tuskin enää vilisee samaan tahtiin makuuhuoneen puolella.

Vierailija
35/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa oikeasti siltä että hän on tosi sekava. Eihän näissä viesteissä ole enää mitään järkeä. Tuntuu reagoivan ihan täysin tunnepohjalta ilman mitään sordinoa. Kun alkaa ahdistaa, kirjoittaa viestejään. Axl, kaivaudu nyt poteroon nuolemaan haavasi, lopeta nämä viestit. Vaikutat tosi sekavalta.

Vierailija
36/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jopa alussa tunsin vähän sääliä Axelia kohtaan. Tietenkin teko oli aivan todella törkeä, mutta hän kerrassaan menetti yhdessä yössä aika paljon. Mutta nyt mitä enemmän hän avautuu sosiaalisessa mediassa tästä keissistä päivästä toiseen, vähäinenkin sääli haihtuu. Tuo jätkä taitaa olla todella seko. 

En mä tajua näitä säälijöitä. Toki menetti "yhdessä yössä" paljon, mut sen toiminta ei ollu mikään yhden yön teko, vaan laaja, suunnitelmallinen tapahtumasarja. Tuskin tarvii edes uhreista mainita mitä kaikkea HE menettivät kans yhtä nopeassa hetkessä kuin Axl ja he todella olivat niitä todellisia uhreja. En ole hetkeäkään tuntenut sääliä. Kaikki on itse aiheutettua alusta loppuun.

Vierailija
37/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosi lapselliselta. Itse ensin kuvaa naisia salaa ja sitten leikkii uhria. En tajua miten se ei tajua olla vieläkään hiljaa. Eikö sillä oikeesti ole kavereita tai perhettä joka käskis tukkia turvan.

Vierailija
38/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katosi tämän myötä se vähäinenkin myötätunto kyseistä ihmistä kohtaan. Kyllä se Axl niin on, että olet itse itsesi lopullisesti nolannut ja mitään tulevaisuutta sinulla tuskin on tässä maassa, suosittelen että pakkaa kamat ja muuttaa ulkomaille, kukaan ei halua tuollaisen pellen kanssa olla missään tekemisissä.

Ne fanipojat ja tytöt jotka sinun puolellasi vielä ovat eivät ole tulevia työnantajia tai niitä jotka jotain töitä hänen kanssaan tekisivät. Joten kevyet mullat ja hei hei Axl, onnea lopulliseen unohdukseen.

Vierailija
39/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui tääl o nii matalat tuomiot? Selliin toi ukko kuuluu.

Vierailija
40/73 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa tosi lapselliselta. Itse ensin kuvaa naisia salaa ja sitten leikkii uhria. En tajua miten se ei tajua olla vieläkään hiljaa. Eikö sillä oikeesti ole kavereita tai perhettä joka käskis tukkia turvan.

Ehkä ei oikeasti ole. Hän on selvästi sairas, seksiriippuvuus jota hän on toteuttanut laittomasti. Muistattehan että hänellä on silti edelleen ihmisoikeudet. Tämä lynkkaus alkaa tuntua kohtuuttomalta, kun kuka tahansa ymmärtää näistä hänen viesteistään, että hän voi todella huonosti. Samat tyypit jaksaa nauraa Matti Nykäselle kännissä tai Kikalle. Aiheuttaa syvää kärsimystä. Poliisi hoitaa hänen juttuaan, ei kansa.