Vierailija
  • ylös 1
  • alas 2

Kommentit (10)

Vierailija

Oh shit, just kun ajattelin että nyt on kaikki tarpeellinen hankittu täksi kevääksi, no eikun taas shoppaamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ahaa. Itse oon aina kesäisin matkustanut lentokoneessa joku rento trikoomekko päällä, mielellään vielä sellainen polvimittainen ettei reidet tartu ikävästi penkkiin.

Vierailija

Mekosta ei kommenttia, mutta kiinnitimpä huomiota että on Virtaskakin laittanut sitten täytettä huuliin. Tuossa blogin alimmassa kuvassa huomaa selkeästi kuinka "viikset" (sama kuin Aitolehden Martsalla) tulevat esiin. No eipä siinä mitään, onhan sitä rahaa (vaikkakin Kimin) millä laittaa. 

S

Olen ja tässä harjoittelen lentämistä mekossani:

Tuli pieni lihasvamma mutta kyllä se siitä.

Vierailija

Minttu on tosi nätti ja tyylitajuinen ja vielä sympaattinenkin. Hieno blogi jota on kiva lukea! Minttu on maailmalla parasta mahdollista mainosta Suomelle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oh shit, just kun ajattelin että nyt on kaikki tarpeellinen hankittu täksi kevääksi, no eikun taas shoppaamaan.

Onks sävyyn ja tyyliin sopiva Birkin ja Louboutinit?

Vierailija

Tyylikäs ja varmasti mukava mekko. Voisin ostaa tuollaisen. Se on monikäyttöinen. Olen odottanut milloin Minttu laittaa täytettä huuliin. En ole täytteiden piolesta, mutta Minttu on oikeastaan ainoa jonka olen ajatellut sitä ehkä tarvitsevan. Kuulostaa ikävämmältä kuin on tarkoitus. Hän oli kaunis luonnollisenakin.

S

Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs ja varmasti mukava mekko. Voisin ostaa tuollaisen. Se on monikäyttöinen. Olen odottanut milloin Minttu laittaa täytettä huuliin. En ole täytteiden piolesta, mutta Minttu on oikeastaan ainoa jonka olen ajatellut sitä ehkä tarvitsevan. Kuulostaa ikävämmältä kuin on tarkoitus. Hän oli kaunis luonnollisenakin.

No miksi sitä täytettä laittaisi vain huuliin?

Kyllä sitä tisseihinkin pitäisi laittaa ja tietenkin perseeseen. Reisilihaksiin vielä hieman syntholia,nenä kapeammaksi ja aivoista leikataan puolet pois niin sitten onkin vauvapalstan ihannestereotyyppi valmis.

Vierailija

S kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No miksi sitä täytettä laittaisi vain huuliin?

Kyllä sitä tisseihinkin pitäisi laittaa ja tietenkin perseeseen. Reisilihaksiin vielä hieman syntholia,nenä kapeammaksi ja aivoista leikataan puolet pois niin sitten onkin vauvapalstan ihannestereotyyppi valmis.

Mielestäni hän ei sitä noihin paikkoihin tarvitse. Huulet oli sen verran eri paria, että ajattelin hänen joskus niihin vähän täytettä laittavan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.