Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puun takaa: ihastus ehdottaa kimppakivaa!!! Miten suhtaudut?

Vierailija
05.04.2016 |

Vähän tällainen tilanne sattui kohdalle. Enkä tiedä mitä vastata :(

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittasin jääväni kimpasta pois.

Vierailija
2/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin kiitos ei. Jos se on pelkkä ihastus, niin kimppakiva ei ole ratkaisu mihinkään. Ehkä sillä ihastuksella oli alunperin tarkoitus saada sinut ihastumaan, jotta pääsee kimppakivalle sen tärkeämmän kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei!

Vierailija
4/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseesi on ihastunut joku toinenkin tai ihastuksesi häneen? Sinua yritetään käyttää hyväksi.

Vierailija
5/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisi entinen ihastus, ja miettisin että miten niin väärin onnistuinkin arvioimaan tyypin.

Vierailija
6/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse asian koet? Taitaa olla aika alfapoju kyseessä, kun ehdottelee tuollaisia. Vaikuttaisi siltä, että et halua, mutta haluaisit myös pitää kiinni hyvästä saaliista ja saatat siksi vastahakoisesti suostua. Jatkossa on tietenkin luvassa samaa, jos suostut.

Vierailija
7/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaksi miestä, niin ilman muuta.

Vierailija
8/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ainakin selvää ettei ole sinuun ihastunut kun tuommoista ehdottaa joten säästä itsesi ja sydämesi mokomalta.

Vierailija
9/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnostaisi itseäni. En varmaan sitten jatkaisi muutenkaan tyypin kanssa, koska todennäköisesti seksi mun kans ois tyypille liian tylsää, enkä jaksaisi tuhlata aikaa.

Vierailija
10/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten itse asian koet? Taitaa olla aika alfapoju kyseessä, kun ehdottelee tuollaisia. Vaikuttaisi siltä, että et halua, mutta haluaisit myös pitää kiinni hyvästä saaliista ja saatat siksi vastahakoisesti suostua. Jatkossa on tietenkin luvassa samaa, jos suostut.

Ei missään nimessä ole. Ryhmäseksiä ehdotellaan ihmeen usein ja jopa vieraille naisille, kyseessä täysin tavismiehet.

Vierailija
11/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä kokoonpanolla?

Vierailija
12/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä haluaisi toista naista kimppaan, mutta jos miehen lisäksi toinenkin mies, voisin harkita.

Vierailija
13/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä kokoonpanolla?

Ihastus, naapurin mummo, talkkari ja ihastuksen lapsuuden päiväkotitäti.

Ap

Vierailija
14/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upouusi poikaystäväni kauan sitten ehdotti kolmen kimppaa parhaan kaverini kanssa. Hän oli jo suunnitellutkin, että lähdettäisiin luonnon helmaan ja makoiltaisiin alastomina puiden varjossa ja "annettaisiin sitten tapahtua, mikä on tapahtuakseen". Hän tuntui luulevan, että minä suostuisin muitta mutkitta ja toisin mukanani kaverini, joka myös suostuisi muitta mutkitta. Minä kieltäydyin heti ja sain poikaystäväni (joka juuri sillä hetkellä oli muuttunut entiseksi poikaystäväkseni) suuttumaan, hänellä kun oli autossa jo patjakin valmiina.

Eikä muuten ollut mikään alfamies tämä. En tiedä, mistä tuo luonnon helmassa -idea oli peräisin, mutta ei se varmaan mistään omasta kokemuksesta ollut syntynyt.

Vierailija
15/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltäytyisin kohteliaasti, unohtaisin koko tyypin.

Kimppaan voisin suuttua jos henkilöt olisi mulle ns. yhdentekeviä. 

Vierailija
16/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kokoonpanolla?

Ihastus, naapurin mummo, talkkari ja ihastuksen lapsuuden päiväkotitäti.

Ap

Niin tämähän en sitten ollut minä :)

Mutta ihan oikeasti, 2M ja minä. Toinen siis on ihastuksen kaveri. Ap

Vierailija
17/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaita vastauksia. Outo seksi-harrastaja. Jos haluat jakaa hänet jatkuvasti milloin kenenkin kanssa, jos siis olet valmis uhrautumaan miellyttääksesi, ja haluat itse jotain ihan muuta, on ristiriita hyvin suuri ja suuremmaksi muuttuu koko ajan. Rakkautta tässä ei ole, on vain seksikokeiluja, kerää kenties pisteitä toisille uroksille kehuakseen. Jättäisin heti moisen limaskon. Tärkeintä on tietää, mitä itse haluaa.

"Muoto =ulkonäkö on kuin luoja luopi, TAVAT niin kuin itse tahtoo." Jotkut ovat seksiharrastajia koko elämänsä, joille ei siis muulla ole väliä, joitakin on hyväksikäytetty lapsesta lähtien eli opetettu kädestä pitäen pitämään ihan mitä tahansa normaalina eli varmistettu saalis pedofiileille yms., jotkut ovat sala-prostitioituja, kaikkea maailmaan mahtuu. Tietenkin teininä ja nuorena, kun opetellaan elämää, kaikki kiinnostaa ja kaikkea ehdotellaan,"kun kaikki niin tekevät", mutta se on eri asia kuin aikuisiän seksimania.

Vierailija
18/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upouusi poikaystäväni kauan sitten ehdotti kolmen kimppaa parhaan kaverini kanssa. Hän oli jo suunnitellutkin, että lähdettäisiin luonnon helmaan ja makoiltaisiin alastomina puiden varjossa ja "annettaisiin sitten tapahtua, mikä on tapahtuakseen". Hän tuntui luulevan, että minä suostuisin muitta mutkitta ja toisin mukanani kaverini, joka myös suostuisi muitta mutkitta. Minä kieltäydyin heti ja sain poikaystäväni (joka juuri sillä hetkellä oli muuttunut entiseksi poikaystäväkseni) suuttumaan, hänellä kun oli autossa jo patjakin valmiina.

Eikä muuten ollut mikään alfamies tämä. En tiedä, mistä tuo luonnon helmassa -idea oli peräisin, mutta ei se varmaan mistään omasta kokemuksesta ollut syntynyt.

Tämä oli se päämoka. Mikä ihmeen omegauros lähtee metsään panemaan ja ottaa patjan mukaan.

Vierailija
19/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tällainen tilanne sattui kohdalle. Enkä tiedä mitä vastata :(

Suostut tottakai, mitä vielä odotat ?

Ei muuta kuin puuhastelemaan vaan :D " seksi tekee iloiseksi

Vierailija
20/46 |
05.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko oikeasti tuollaista aisurimiestä, joka haluaa jakaa sinua muiden miesten kanssa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi