Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trendit, joiden toivoisit loppuvan

Vierailija
05.04.2016 |

Mitkä trendit saisivat av-mammojen mielestä jo loppua?

Oma listani:

- paljaat nilkat kylmällä kelillä
- huulitäytteet ja duck face -ilmiö
- hiusten värjääminen harmahtaviksi
- dramaattiset ripsenpidennykset
- lenkkarit kynähameen kanssa
- liian vaalea peitevoide silmien alla

Kommentit (246)

Vierailija
181/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selfie-kuvailut tai no nykyään varmaanki belfie. Mutta tuntuu vähän että tuo trendi ei 2015 jälkeen haihdu kun some kasvaa ja kasvaa.

Vierailija
182/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tv-ohjelmat, jotka perustuvat lähinnä toisten kyräilyyn ja selkäänpuukottamiseen tai julkiseen pettämiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IPA ja muuta alet, itse asiassa kaikki "käsityöoluet", joita Punavuoren risuparrat tilailevat pitkän jahkailun säestämänä. Käsin se tehdään Lapin Kultakin, jos oikein mietitään. Vittu, se on olutta. Juotavaksi tehtyä. Ei mikään oman elämäntilanteen julkilausuma tai filosofinen kysymys olevaisuudesta.

Vierailija
184/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IPA ja muuta alet, itse asiassa kaikki "käsityöoluet", joita Punavuoren risuparrat tilailevat pitkän jahkailun säestämänä. Käsin se tehdään Lapin Kultakin, jos oikein mietitään. Vittu, se on olutta. Juotavaksi tehtyä. Ei mikään oman elämäntilanteen julkilausuma tai filosofinen kysymys olevaisuudesta.

Laajempana ilmiönä tästä itsensä ilmaiseminen kulutuksen kautta on jotain niin outoa. Kun koko identiteetti tuntuu muodostuvan sen ympärille mitä sieltä kaupasta kotiin kannetaan. Henkinen pääoma katoaa lompakon alle.  

Vierailija
185/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti -sanan käyttö kaikista hankalista ihmisistä puhuttaessa.

Narsistinen persoonallisuushäiriö on todella harvinainen (esiintyvyys muistaakseni reilusti alle 1% väestöstä), mutta nykyään jokaisen ex, anoppi tai pomo tuntuu olevan narsisti. Tuttavasi voi olla hankala/ajattelematon/ilkeä/kusipää jne., mutta narsisti hän ei mitä todennäköisimmin ole.

Vierailija
186/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensä tyrkyttäminen somessa. Michael Kors ja feikit Louis Vuitton -laukut.

Vierailija
187/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Duckface- selfiet. Vielä kunnon botox- huulilla. Hyrrr!

Oletteko katsoneet Ruotsin miljonääriäitejä? Se Åsa on suorastaan kammottavan näköinen niillä huulillaan.

Vierailija
188/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laajempana ilmiönä tästä itsensä ilmaiseminen kulutuksen kautta on jotain niin outoa. Kun koko identiteetti tuntuu muodostuvan sen ympärille mitä sieltä kaupasta kotiin kannetaan. Henkinen pääoma katoaa lompakon alle.  

Ehkä vähän ylitulkitset kuitenkin muiden motiiveja? Itse kyllä juon käsityöoluita, mutta en elämäntilanteen julkilausumana tai filosofisena valintana tai identiteetin muodostustarkoituksiin, vaan koska tykkään kokeilla erilaisia oluita, ja aina välillä kokeiluiltani löydän suosikin jota ostan useamminkin. Lapin Kultaa en juo lainkaan, ei siksi että se olisi jotenkin junttimaista vaan koska sen maku on minusta vesittynyt ja tylsä. Perus-lähikaupan oluista se on Karhua jos jotain.

Vierailija
189/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Instagram. Ja elämän näkeminen Instsgram-kuvina. Tyrkkyjulkkisten paljastelu ja photoshoppausInstagram-kuvien referointi iltapäivälehdissä.

Mä olin ihmetellyt että miksi INstagram niin monessa vastauksessa, kun itse tykkään siitä, mutta tästä se taisi selvitä, eli se mikä ärsyttää on erilainen egoistinen itsensä ja elämänsä esittely siellä. Itse seuraan vain luontokuva- ja käsityötilejä joten ei ole tullut tuollaista nähtyä.

Vierailija
190/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-Drag queeneilta opittu meikkaus (contour, strobing jne.)

Näin kasvonpiirteiltäni lähes epämuodostuneen rumana ihmisenä sanon että näiden oppiminen on lisännyt itsevarmuuttani ja hyvää oloani merkittävästi. Nyt kun olen oppinut korostus- ja varjostusväreillä muokkaamaan visuaalisesti kasvojeni muotoa normaalimpaan suuntaan, on ihanaa kun minua ei kadulla tuijoteta eikä juopot huutele "hyi vittu että on ruma ämmä" tai "ootko sä joku vammanen"...

Vierailija
191/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liehutrenssitakit. En kaikkia trenssejä moiti, mutta sellaiset ylisuuret paperikankaasta tehdyt, jotka sitten yritetään kangasköydellä sitoa edes jonkinlaiseen muotoon.

Erityisesti jos tällainen on lyhyellä ja ehkä vähän tukevallakin naisella... Itsekin kokeilin jo trenssejä kaupassa, kun ovat muotia, mutta totesin että 165-senttinen kurvikas (vaikka hoikka) nainen on trenssissä aika koomisen näköinen maatuska, joten jätin ostamatta...

Vierailija
192/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako päähän kun ukkosi harrastaa mielummin oluita kuin sinun egosi palvontaa?

Vierailija
193/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemistien ja narkomaanien vetämät dieettiohjelmat tv:ssä.

Vierailija
194/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen persoonallisuushäiriö on todella harvinainen (esiintyvyys muistaakseni reilusti alle 1% väestöstä), mutta nykyään jokaisen ex, anoppi tai pomo tuntuu olevan narsisti. Tuttavasi voi olla hankala/ajattelematon/ilkeä/kusipää jne., mutta narsisti hän ei mitä todennäköisimmin ole.

Ja muutenkin mielenterveyshäiriöt, koulukiusaaminen yms. ovat aika "in" tällä hetkellä - muotiblogien rinnalla alkaa olemaan joka toinen blogi masennuksesta, itsetuhoisuudesta, persoonallisuushäiriöistä, jne. On coolia että on ITSEdiagnosoitu mt-ongelma, ja siitä sitten avaudutaan. Ärsyttää varsinkin tällaisena henkilönä, jolla on oikeasti mt-ongelmia, eikä se elämä kaadu ihan vaan siihen kun se "x kundi mun rinkkiluokalta ei tykkääkää musta". Argh.

Vierailija
195/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen muuten samaa mieltä, mutta tuo 1% on varsin paljon tosielämässä.

Vierailija
196/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ankkahuulet

- Tissiperseselfiet

- Älyvapaat tosi-tv -ohjelmat

- Etanakulmakarvat

- Överiripset

- Sirkusklovnimaisen kirjavat jumppatrikoot

Lisään vielä rumat kokvartalotatskat ja venytetyt korvalehdet *puist*

T:144

Vierailija
197/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuvat turhat organisaatiomuutokset ja muu "ylimääräinen" toiminta työelämässä.

Vierailija
198/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soisin hankitun ja tahallisen typeryyden menevän jo muodista pois. Äly ja sivistys kunniaan.

Vierailija
199/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kardashian katraan ihailu ja matkiminen.

Vierailija
200/246 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinipatukat, proteiinirahka, proteiinijugurtti, proteiinijuoma, proteiinisoijarahka, proteiinileipä, proteiinismoothie, proteiinipuuro, proteiinivanukas, proteiinimaito.