Trendit, joiden toivoisit loppuvan
Mitkä trendit saisivat av-mammojen mielestä jo loppua?
Oma listani:
- paljaat nilkat kylmällä kelillä
- huulitäytteet ja duck face -ilmiö
- hiusten värjääminen harmahtaviksi
- dramaattiset ripsenpidennykset
- lenkkarit kynähameen kanssa
- liian vaalea peitevoide silmien alla
Kommentit (246)
Ei varmaan ole niin typerää asiaa etteikö siitä saataisi trendiä.
En näe mitään estettä sillekään etteikö löytyisi jengiä ajelemaan hiuksensa pois ja piirtämään tilalle uudet. Tai laittamaan paidan asemasta housut ja housujen tilalle paidan, jos vain lehdessä kerrotaan että se on nyt IN ja muotia.
Antifasistit eli anarkomarkot ja -maijat. Palestiinalaishuivi kaulassa ja maihari päällä. Tervetuloa Pispalaan Tampereelle.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen look, että on ostettu kaikki tämän hetken "in"-tuotteet. Esim. Canada Goose -takki, ruusukultainen iPhone6, Adidaksen kengät, Louis Vuittonin laukku ja nyöripaita. Saman lookiin kuuluu ne täytetyt huulet ja Instagram-kulmakarvat.
Kuvailit juuri mun lapseni.
En nyt tiedä, voiko tätä sanoa varsinaisesti trendiksi, mutta ainakin ajan ilmiö se on.
Tämä yksilökeskeinen, hedonistinen narsismi "Minä, minä, minä ja minun onnellisuuteni. Minulla on oikeus omaan onneeni. Unelmoin itselleni onnellista tulevaisuutta. Oma onni ja hyvinvointi on kaikkein tärkeintä..."
Aaargh. Niin kyllästynyt tätä hokeviin lehti- ja somejuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Croptopit voisivat jo pikkuhiljaa hiipua. Ei siinä, ihan hyvältä näyttävät, mutta ärsyttää että ne ovat 90% kauppojen vaatetarjonnasta. Jossain tilaisuuksissa ehkä menisivät, mutta kun etsin villapaitaa, en halua sellaista jossa vatsa paleltuu tai kun etsin puseroa kouluun en halua että vatsamakkarat loistavat penkillä istuessa.
Plus että suurimmalle osalle ne eivät sovit, tai ehkä jonkun korkeavyötäiröisen hameen tms kanssa. Mutta se kun rintavat ja pulleat tytöt pukevat niitä poolocroppeja niin voi oksennus.
Oon rintava ja "pullea" ja mulle kyl sopii ja tykkään siit lookist.
N17 135 kg
Ylipainoisten ihailu ja laihojen ja normaalipainoisten haukkumien.
Raskauden jälkeen mahdollisimman pian rantakuntoon. Miksi ihmeessä iltalehdet syöttää näitä juttuja melkein päivittäin...
Vihreät parkatakit. Ihan kauheita!
Twitter ja snapchat, nämä ovat huomiohuorien aatelia, mitä tyhmempi sitä varmemmin kommentoimassa joka mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Raskauden jälkeen mahdollisimman pian rantakuntoon. Miksi ihmeessä iltalehdet syöttää näitä juttuja melkein päivittäin...
Koko rantakunto konseptina inhottaa. Miksi ihmeessä vain kesällä on tärkeää näyttää hyvältä ja muuten voi laiminlyödä itseään? Jojoilu ei muutenkaan tee hyvää. Omaa kehoa pitäisi rakastaa ja kohdella lempeästi ympäri vuoden <3
Googlen tai Pinterestin laittaminen kuvalähteeksi. Onkohan elämänkoulussa opittua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selfieiden ottaminen ja jatkuva julkaisu somessa. Ja koko some oikeastaan.
Kai ymmärrät, että myös tämä Vauva-lehden aihe vapaa -keskustelupalsta on osa sosiaalista mediaa? Some tuskin on kokonaisuudessaan mikään trendi, vaan viihteen, työskentelyn ja opiskelun väline, joka jää pysyvästi käyttöön. Sovellukset toki tulevat ja menevät trendien mukaan.
Millä perusteella tämä on sosiaalista mediaa? Sosiaalinen media -nimitystä alettiin käyttää facebookista ja sen seuraajista (aluksi puhuttiin web 2.0:sta), kun taas keskusteluryhmiä oli jo ennen internetiä.
Tuotteiden suunniteltu vanheneminen, haluttomuus tehdä vihreitä valintoja rahan kiilto silmissä. Musta on järkyttävää, että tuottajat saa rauhassa tuottaa paskalaatuista roskaa, siis tehdä ihan tahallaan huonompia tuotteita, että ne menis rikki ja niitä myytäis enemmän. Kuvottavaa.
Ennen päästöjen laskeminen autoissaki oli muka mahdotonta ja sitten kun päästöjen vähentämisestä alettiin tehä direktiivi jos toinenkin, autofirmat sanoo et niin no meil on ollu tää tekniikka jo vuosia (kunhan ei haluttu et bensan myynti pienenis). Ihmiset on ihan perseestä!
Meikit vittuun.
Trendit vittuun.
Ja myös karvat takaisin vittuun.
Kaikki vitun jenkkirealitypaska pois televisiosta ja asiaohjelmia ja dokumentteja tilalle saatana.
Ainakin lasten pakkoliittämisen kirkkoon, seurakuntien aamunavaukset kouluissa ja koululaisten/tarhalaisten juoksettamisen kirkollisissa tilaisuuksista.
Fitness-bimbojen ihastelu (tekevät hommaa vain ulkonäkökeskeisesti), salilla ollaan täyställingissä eikä missään nimessä jätetä tekoripsiä kotiin.
Blogistien ihastelu, koska heidän elämä on ääripään stressiä täynnä, pakkopakkopakkoa kaiken ihanan näyttämisentarpeen vuoksi.
Nuoruuden ihannointi (mikä ihme siinä on niin ihanaa, jos ei ole vielä ryppyjä sun muuta veltostumista)
Se on siksi, että puolisoaan pettävä nainen tietää mihin sormeen sormus pitää laittaa takaisin, kun menee kotiin. Muuten menee väärään sormeen ja mies alkaa kysellä.